Lue keskustelun säännöt.
Suomen komein poliitikko ? ;)
Kommentit (22)
En tajua kuinka kännissä ja läpällä orpoa on äänestetty seksikkääksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänEn tajua kuinka kännissä ja läpällä orpoa on äänestetty seksikkääksi.
Furkka tosiaan ( vei ek:n kauneimman naisenkin ), kepun Jouni Ovaska ja tätä oksettaa sanoa, mutta Ps:n Rostila on kai jonkun mielestä kivannäköinen.