Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hölmöä maksaa muuttofirmalle vanhojen tavaroiden muuttamisesta. Muuttorahalla saa uudet.

Vierailija
06.06.2011 |

Ja entisten tavaroiden myynnistä saa myöskin rahaa uusien ostoon.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun muuton voi hoitaa ihan itse... Ihmeellistä uusavutonta väkeä, joilta ei edes muutto suju omin voimin (maastamuuton kyllä ymmärrän mutta silloin muuton yleensä kustantaakin työantaja).

Vierailija
2/13 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sun kalusteet on jotain ikean halpiksia ja muovipäällysteisiä levynpaloja, mutta aika monella on ihan oikeita huonekaluja. Niiden hinnalla muutaisi maapallon toiselle puolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluat ja lihota muuttofirmojen tulosta. Minä ainakin myyn omani ja ostan uudelta kotipaikkakunnalta pikkuhiljaa kierrätyksestä ja kirppareilta uudet.

Saa sossun piikkiin sisustuksenkin uusittua.

Vierailija
4/13 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vahingossa tullut mukaan muovipussillinen suomalaisia palautuspullojakin. Sitten nämä muutettiin 3 vuoden päästä takaisin. :)

Mutta meilläpä EU maksoi muuton.

Vierailija
5/13 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaikki rojut saatte mukaanne? Tällaisiako ovat pula-aikana eläneiden lapset, mistään ei raaskita luopua ja romuihin kiintyneitä?

Vierailija
6/13 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa sen vertaa rahaa, että saisin sillä uuden perheasunnon kalustettua uusine kodinkoneineen. Äkkipäätään laskettuna siihen menee n. 10000 euroa, että on kaikilla sängyt, astiat, matot, peitot, verhot, ynnä muut pelit ja vehkeet. Omat laadukkaat vanhat puiset huonekalut on mulle arvokkaampia kuin kirpparin kulahtaneet lastulevyt.

Vierailija
7/13 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaakin, mutta lastulevyiset möisin ennemmin pois ja kalustaisin uudelleen vaikka Ikealla, turhaa maksaa 1000€ muutosta.

Ja kierrätyshuonekalut eivät paljoa maksa.

Vierailija
8/13 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olen nimittäin tullut viimeisen 10 vuoden aikana muutettua.

Ja vaikka meilläkin suurin osa huonekaluista on ikeasta, tosin ei niitä halvimpia sarjoja, niin ei ihan muuton hinnalla edes kalusteita saisi uusiutua, muusta irtaimistosta kuten vaatteet, astiat, lelut, tietokoneet jne. ei kannattane edes aloittaa.

Ekassa muutossa mietittiin tätäkin ja todettiin, että ei mitenkään järkevää/kannattavaa. Mietippä ap itse, jos sun pitäisi pakata yksi matkalaukku, max 20 kg ja kaikki loput sun tavarat menis myntiin. Mitä laittaisit siihen laukkuun?

Vierailija
9/13 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupasta. 20kg vaatteita ja läppäri. Muutaman postipaketin voisin tärkeimpiä vaatteitani uudella asuinpaikalle lähettää.

Kun tavara on kirppiksiltä hankittua, ei siinä ole kiinni niin paljoa rahaa että kuljetuksesta kannattaisi maksa.

Vierailija
10/13 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta en nyt vaivaudu tähän edes sanomaan.

Vierailija
11/13 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun muutto maksoi 350 euroa ja sillä nyt ei mitään kalusteita saa...

Vierailija
12/13 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

350€:llä kalustaa vaikka omakotitalon jos haluaa. Tyhmää maksaa lastulevyhuonekalujen siirrosta tonneja.

Vierailija
13/13 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

takuuvuokraan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi