Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko itse ollut kympin oppilas jossain aineessa peruskoulussa/lukiossa?

Vierailija
05.06.2011 |

Päättötodistuksesta siis kysyn. Mulla oli lukiossa yllättäen biologia 10. Muut numerot sitten olivatkin välillä 6-9, samoin peruskoulussa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkästään liikunta, kuvis ja oisko saksa ollu muita numeroita.

Ei oikeestaan koskaan pitäny lukea mitään, kokeissa pärjäsi kelvollisella kirjoitustaidolla ja sillä, että oli kuunnellu tunneilla ja lukenu sanomalehtiä päivittäin. Jatko-opinnoissa sitten kostautui, kun piti opetella se opiskelu, jonka muut kai oppii viimeistään yläasteella..

Vierailija
22/38 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja historiassa molemmissa oli lukiossa ka 10. Ylppäreissä kirjoitin L:n maantiedosta ja M:n historiasta. Myös biologia oli keskiarvoltansa läheltä kymppiä. Yleisesti ka oli muistaakseni 8 ja 9 väliltä.

Ammatiksi tulikin sitten jotain mikä ei millään tapaan liity edellä mainittuihin aineisiin. Alalla tarvitaan enemmänkin matematiikaa ja fysiikkaa joissa olin kohtuullisen huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikani päättötodistuksessa 5 x 10 lisäksi vielä käytösnumerona 10

Vierailija
24/38 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pakkoruotsi aina 10. Siitä lähtien kun sitä seiskalta alkaen opiskeltiin. Kirjoitin siitä muuten L:n, vaikka muut aineet meni kirjoituksissa enemmän ja vähemmän persiilleen.

Ruotsi on vaan niin helppo kieli.

Vierailija
25/38 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskikoulun päästötodistuksessa oli kymppejä paljon enemmän, mutta en enää muista 35 vuoden takaa, mistä aineista kympit tuli.

Vierailija
26/38 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kolme lastani sen sijaan ovat. Pienellä työllä ja oikealla asenteella selviää pitkälle jos on vähänkään taipumuksia.

Vierailija
27/38 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varma en oo, miten kävi biolofian, äidinkielen ja historian suhteen. Saattoivat olla tai olla olematta, ainakin kaikista löytyy ysejä ja kymppejä

Vierailija
28/38 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta, käsityö, äidinkeli, biologia, historia ja ehkä matikka. Lukion päästärissä ei kai ollut mikään. Panostin enemmän kirjoituksiin ja saman kevään pääsykokeisiin.

Vierailija
29/38 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en todellakaan muista. Mulla on aina ollut todistuksessa melkein pelkästään kymppejä ja ysejä, joku satunnainen kasi joukossa. Ei ole mitään muistikuvaa, mitä oon mistäkin saanut.

Vierailija
30/38 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidinkieli, ruotsi, uskonto, psykologia, terveystieto, biologia. Muut olivat ysejä. Peruskoulussa minulla on ollut noiden lisäksi myös liikunta joskus kymppi.

Vierailija
31/38 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

matikka, biologia, maantieto, englanti, äidinkieli, uskonto, historia, kuvis. Muut oli 9.

Lukiossa äidinkieli, englanti, biologia, maantieto, uskonto, filosofia, historia, psykologia. Muut oli 9.

Vierailija
32/38 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin vaiheessa tokarissa ei ollut kuin yksi ainoa kasi, loput ysejä ja kymppejä. Aineet ovat vaihdelleet tasaisesti taideaineista matemaattisiin ja kieliin.

Vierailija
33/38 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä matematiikka, biologia, maantiede, fysiikka, kemia,filosofia, yhteiskuntaoppi, musiikki, liikunta ja terveystieto. Loput oli yhdeksikköjä.

Vierailija
34/38 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä saa käsityksen, että sivistymättömät täällä kirjoittelee... no taitaa olla kysymykserstä kiinni.

Itsellä ei ollut ku yksi 10, kuviksessa, loput 9-7. ruotsi tais olla 6.

Vierailija
35/38 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmassa osassa aineita - todistuksen keskiarvo oli 9,5 - 9,8 välillä koko peruskoulun + lukion ajan

Vierailija
36/38 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa lukuaineissa + musiikissa.

Vierailija
37/38 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulussa kuvis ja käsityö. Lukiossa fysiikka, psykologia, saksa.

Vierailija
38/38 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli 9,8 eli aikalailla kymppirivi todistuksessa. Kirjoitin 6xlaudatur ja nyt olen itse opettaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän