Ls-perheen lapsi sai stipendin!
Ollaan normaali perhe, mutta lukuisien vastoinkäymisten vuoksi lastensuojelun asiakkaita. Mulla on koulutusta paljon, mutta on muutama f-diagnoosi raskaan lapsuuden vuoksi.
Poika on ollut pienestä pitäen vilkas ja eskarissa epäilin koulukypsyyttä. Lto:t olivat sitä mieltä, että kouluun vain. Ollaan juostu kasvatus- ja perheneuvolat, välillä olen ollut psykiatrisessa hoidossa.
Alakoululainen poika on ja eskariin menevä tytär. Pojalla oli raskasta ekalla ja muuttui häiriköksi. Jaksoin vaikeuksien keskellä auttaa, huolehtia ja puuttua. Mutta sain apua paljon lastensuojelustakin. Mies on sairastunut vakavasti.
Pojasta kuoriutui kohtelias nuori mies, joka on kiva kaveri kaikille. Tsempannut paljon, vaikka todistus ei ole parhaimpia, mutta melko hyvä. Ottaen huomioon, että ekan lopussa ei osannut edes kunnolla lukea.
Opettaja itki tänään ja halasi minua toivottaen meidän perheelle parasta mahdollista jatkoa.
Kommentit (22)
vaan sille, joka on parhaiten parantanut omaa koulumenestystään.
Tyttö ollut psykiatrisessa kuntoutuksessa vuoden ja huostassakin ja kiireellinen sijoitus tehtiin meidän pyynnöstä. Onneksi saatiin muutama uusi diagnoosi kun vaadittiin tutkimuksia ja lääkitystä tytön mahdolliselle kotiintulolle. HUostaanotto purettu ja tyttökin ollut jo syksystä asti kotona.
Oli luokkansa parhaimpia ja sai kiva kaveri stipendin ja lukupalkinnoksi kirjan.