Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan järkyttävässä kunnossa oli jo osa yläasteikäisistä!

Vierailija
04.06.2011 |

Aamulla haettiin ysiluokkalaista tyttöä koululta ja mietin teinejä katsoessani että olikohan osa humalassa jo siellä koululla. Käytiin sitten lasten kanssa torilla jäätelöllä ja siellä meidän ysiluokkalaisen kaulaan kapsahteli toinen toistaan humalaisempia luokkakavereita, siis osa oli jo aamupäivällä aivan umpihumalassa. Yhden lapsen kaverin heitin jo kotiinkin kun ei pystynyt enää seisomaan. Meidänkin poika jäi sinne torille kavereiden kanssa aikaa viettämään mutta äsken tuli jo kotiin syömään niinkuin oli sovittu ja kertoi että toinen kaveri oli lähtenyt ambulanssilla kun oli alkanut oksentamaan punaista vaahtoa eilis illasta asti juotuaan..siis ysiluokkalainen. Herranjumala. Miksi vanhemmat eivät katso tarkemmin lastensa perään tämmöisenä päivänä kun jokainen tietää nuorten juhlivan. Meidän teinin iltaohjelmassa on leffaan meno ja sieltä isä hakee pojan mukaan kalareissulle yön yli..ja ihan itse halusi mennä. Voi kun ei kellekään kävisi tänä iltana huonosti, elämä vasta edessä :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) ne vanhemmat saattaa itsekin olla jo kännissä ja niille on yks hailee, missä se nuori on ja mitä tekee

b) vanhemmat ovat itse ostaneet ne juomat lapsilleen, koska juominen kuuluu nuoruuteen, ilman alkoholia ei ole hauskaa, et ole cool ja syrjäydyt kaveriporukasta

Vierailija
2/8 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin ei tulisi kysymykseenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks hyvä puoli siinä sitten, ettei asuta Suomessa...

Vierailija
4/8 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen ikkunasta kun yläaste ikäiset suhaa tuolla pullot kädessä ja kuseskelee porttikonkeihin.

Kuinkahan moni tyttö tulee taas seksuaalisesti hyväksikäytetyksi kun ne sammuilee helmat korvissa tonne hietsuun.=(

Vierailija
5/8 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen ikkunasta kun yläaste ikäiset suhaa tuolla pullot kädessä ja kuseskelee porttikonkeihin.

Kuinkahan moni tyttö tulee taas seksuaalisesti hyväksikäytetyksi kun ne sammuilee helmat korvissa tonne hietsuun.=(

Töölöhän on kokoontumispaikka Hesperianpuisto eritoten. Eikö helsinkiläinen sitä tiedä?

Vierailija
6/8 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytös on mun mielestä aivan täysin vanhempien vika ja vastuulla. itse en halua olla missään tekemisissä ihmisten kanssa, jotka ovat noin pahasti epäonnistuneet lapsiensa kasvatuksessa. anteeksi vaan.

ja se on ihan sama onko perhe rikas vai köyhä, mutta kasvatus pitäisi silti olla kunnossa.

Vierailija
7/8 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töölöhän on kokoontumispaikka Hesperianpuisto eritoten. Eikö helsinkiläinen sitä tiedä?

kokoontuu sit ihan jossain muualla kuin hietsussa ja hesperianpuistossa ??

Itse olin aikoinaan tykissä ja kyl me hietsuun mentiin.

Vierailija
8/8 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ne lapset kerta oli jo päivällä kännissä niin ei kai ne vanhemmat voi sitä estää. Eihän niitä voi joka hetki vahtia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi