Saatte kivittää minut, äitipuoli avautuu
Mieheni tytär saa lakin tänään. En mene juhliin, koska tilanne on ajautunut siihen, että tytöllä ei ole meille asiaa hänen erittäin törkeän käytöksen vuoksi.
Mieheni vanhemmat ja sisko sekä hänen lapsensa eivät pidä tytön käytöksestä vaan aina kun ovat tavanneet kuuluu negatiivista arvostelua.
He kaikki ovat menossa lakkiaisiin, miehenei tietysti myös ja minä tein päätöksen; en aio kuunnella yhdenkään valitusta tytön käytöksestä. Jos joku alkaa huomenna tai ensi viikolla valittamaan tytön käytöksestä, aion kysyä, että sanoitko tytölle ja jos et sanonut ehkä sinun kannattaisi puhua asiasta hänen kanssa suoraan tai sitten et tapaa häntä mutta minä en ole roskakori, jonka velvollisuuksiin kuuluu oottaa vastaan valitukset.
Mielestäni tuo on väärin tyttöä kohtaan; edessä esitetään niin kivaa ja takana haukutaan.
Olen ainoa, joka on kyennyt sanomaan asiasta suoraan tytölle. Tytön käytösongelma on todella suuri!
Kommentit (7)
Mielestäni tuo on väärin tyttöä kohtaan; edessä esitetään niin kivaa ja takana haukutaan.
ongelma vaan on se, että suku kantaa usein kollektiivisesti sen häpeän, mikä yhdestä aiheutuu. He ajattelevat käytöksen olevan "heitä itseään", joten siihen puuttuminen on vaikeaa. Lisäksi he pitävät tyttöä lapsena, joka ei vielä pysty muuttamaan itseään.
Ymmärrän, ettet jaksa kuunnella valituksia. Tuo ei silti ole mitenkään ainutlaatuista.
tyttöparan vanhemmat ja sukulaiset ovat tehneet kaikkensa tytön käytösongelman ratkaisemiseksi. Siis ettei tyttöä vain ole jätetty oman onnensa nojaan ja sitten vain valitetaan, että "onpa hirveä tyttö".
se on vaan kestettävä kun on sukulainen. SInä katsot asiaa "ulopuolelta" ja näet mikä tyttö on ja sinun ei tarvitse sitä sietää... mutta suvun valitettavsti täytyy.
se vain on niin että sukulaisuus velvoittaa sietämään ikäviikin juttuja joskus.
En ite ainakaan voisi kuvitella jättäväni lähisukulaisen, esim serkun lakkiaisia kutsuttuna väliin vaikka huonosti käyttäytyskin...
Mutta siltikin tuo takanapäin arvosteleminen on minusta kurjaa.
Joku kysyi, onko asialle tehty mitään: kyllä on. ammattiauttajien avulla on yritetty eli paikalla oli 2 ammatti-ihmistä, äiti, isä ja tyttö. Mutta ei tytön röyhkeydelle ole saatu mitään aikaiseksi.
Käy edelleen psykologilla; on käynyt kohta 5 vuotta.
ap
Mitä se törkeä käytös oli?