Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin juuri, että tulevan lapseni isä on täysi idiootti

Vierailija
03.06.2011 |

En siis ole kyseisen miehen kanssa yhdessä, mutta tähän asti olemme pystyneet keskustelemaan asiallisesti tulevan lapsemme asioista sekä elatusjärjestelyistä yms. Nyt hän ei kuitenkaan ole vastannut viesteihini moneen päivään ja sitä ennenkin oli aika tyly.

Mies ei myöskään ole kertonut omille vanhemmilleen, että on saamassa lapsen. Mielestäni tämä on väärin, koska vaikka mies itse ei haluaisikaan olla lapsen kanssa tekemisissä, niin kyllä isovanhemmilla pitäisi olla oikeus päättää omasta puolestaan.

Olenkin miettinyt, että pitäisiköhän ottaa itse miehen vanhempiin yhteyttä ja kertoa että heistä on tulossa isovanhemmat?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm ootko tietoinen siitä että aina raskaus ei ole suunniteltua? Esimerkiksi raskaana voi olla vaikka olisi kierukka, pillerit yms ehkäisy käytössä. Myöskään kaikilla ei raskausoireita ole. Raskauden keskeytys pitää tehdä ennen viikkoa 12 ellei muuta mainita ja raskaus voi olla jo pidemmällä ennen kuin se selviää. Eli kannattaisiko teidän miesten ensin ottaa asioista selvää ennen kuin alatte kyseenalaistamaan? Kannattaisiko myös itse huolehtia siitä että ei mene panemaan jos ei ole valmis kantamaan vastuuta? Kannattaisiko vähän mennä itseensä?

Tein itse abortin viikolla 12. Huomasin raskauden viikolla 8, kun menkkoja ei kuulunut ja oli aamupahoinvointia. Käytin tuolloin pillereitä ja siitä huolimatta tulin raskaaksi. Miehelleni kerroin asiasta tietysti heti ja myös sen, että en aio pitää lasta.

Ensisijaisesti sanoisin, että vastuu on ihan naisella itsellään ja mielestäni on kurjaa vetää mies lapsen elämään mukaan, jos hän ei siihen itse ole halukas. Miehenä olisin hyvin tarkka kumin käytön kanssa ellei sitten halua maksella elareita ja pilata elämäänsä yhden panon takia.

Vierailija
42/44 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppäät käytetyn patjan päälle ja kohta patja on jo ottamassa yhteyttä vanhempiisi. Vähemmästäkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on "täysi idiootti", miksi et huomannut sitä ennen kuin tulit raskaaksi?

Munankaipuu oli kovempi kuin näkökyky

Vierailija
44/44 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. tämä ketju on jostain syystä kaivettu esille näköjään joka vuosi, ja tänä vuonna kommentti " Lapsenhuoltolaki" toi sen taas esille.

Näin käy välillä, aletaan kommentoida eikä sitten huomata, että sehän olikin vanha juttu.

Sinänsähän se ei haittaa, jos joku asia koskettaa monia tai on ajankohtainen. Silloin ketjusta on hyötyä ehkä jollekin toiselle, joka käy läpi samoja asioita.

Etenkin jos kirjoittaa jotakin hyvää ja rakentavaa, mistä ehkä apua tilanteen kannalta.

Täällä yksi ketjun löytäjä toivoo, että ap löysi hyvän tavan suhtautua asiaan ja lapselle sekä perheelleen, ketä siihen nykyään kuuluukin oikein hyvää ja rauhallista elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän