Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 9 vee pojalle ostaa naisten lenkkarit?

Vierailija
03.06.2011 |

Jalan koko on 38, joten koon puolesta kyllä, mutta käyvätkö lestiltään naisten kengät pojille?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikös juniorikoosta löydy 38 lenkkareita? Sä et vaan voi kertoa, että ne on naisten lenkkarit, muuten ei aiakaan mun poika suostuis pitämään.

Vierailija
2/8 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan kenkiä vain ja ainostaan niin, että lapset kokeilevat niitä ensin. Mun poika ei missään nimessä suostuisi edes kokeilemaan naisten kenkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan kenkiä vain ja ainostaan niin, että lapset kokeilevat niitä ensin. Mun poika ei missään nimessä suostuisi edes kokeilemaan naisten kenkiä.

Eikä noista ole juniorimallia.

Vierailija
4/8 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kengissä ei meinaa löytyä tuota kokoa ja jos löytyy, on lesti miehen jalan mukainen, eli leveä. Naisten osastolta löytyy neutraaleja kenkiä ja sieltä on ollut pakko ostaa, kun pojalle ei ole muualta löytynyt (nyt 10-vuotias ja kengät kokoa 41). Täällä päin ei noita Partioaittoja ja kauppavalikoimaa ole, joten marketista ostetaan sitä mitä löytyy.

Vierailija
5/8 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen lapsen istuttaa alas ja sitten tuo kasan kenkiä sovitettavaksi, niin eipä se tiedä mistä hyllystä mikäkin kenkä on.

Vierailija
6/8 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisävyisistä ei varmaan erota, että on naisten. Olen huomannut että Adidaksen lenkkarit on kamalan pieniä. Mä joudun ostamaan numeroa isompia kuin muista merkeistä. Olisko miesten Adidakset jotenkin kaposempia?

Vierailija
7/8 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä voi jos poika pitää ite niistä kengistä!!!:)

Vierailija
8/8 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä voi jos poika pitää ite niistä kengistä!!!:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi