Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epävarma suhteesta

Vierailija
02.08.2022 |

Tuore suhde, pari vuotta takana. Alkuun kaikki oli ihanaa, nyt jostain syystä KAIKKI miehessä alkanut ärsyttämään. Hän on epäsiisti, päästänyt itsensä lihomaan, juo usein vkl ja syö epäterveellisesti. Itse arvostan urheilevaa, terveydestään huolehtivaa kumppania. Minua mies kuitenkin kohtelee todella hyvin, mutta en voi mitään ajatuksille, että hän alkanut välillä suorastaan ällöttämään. Voiko tästä päästä yli?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen mihin joskus ihastut, joskus vihastut. Alku huuma ohi ja nyt alkaa se oikea parisuhde. Kukaan ei ole virheetön ja kukaan ei voi vaatia täydellisyyttä. Nyt on ns uusi alku, jossa pitää miettiä oppiiko elämään niiden toisen vikojen ja puutteiden kanssa.

Vierailija
2/10 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan katsoisi porsasta yhtään. Sitä paitsi on itsestään selvää, että kumppanin pitää kohdella toista hyvin, joten ei se ole mikään syy pitää porsasta. Mutta ehkä et ansaitse parempaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen mihin joskus ihastut, joskus vihastut. Alku huuma ohi ja nyt alkaa se oikea parisuhde. Kukaan ei ole virheetön ja kukaan ei voi vaatia täydellisyyttä. Nyt on ns uusi alku, jossa pitää miettiä oppiiko elämään niiden toisen vikojen ja puutteiden kanssa.

Minun mielestäni kenenkään ei tarvitse hyväksyä yhtään mitään ja toisen ihan kamalia kuvottavia virheitä. Tai jos hyväksyy ja tyytyy, niin eipä auta valittaa enää.

Olen ollut mieheni kanssa 25 vuotta ja hänessä ei ole ollut käytännöllisesti katsoen yhtään mitään asiaa, jonka olisin kelpuuttanut, vaan hän on vieläkin se sama upea ihminen, mikä oli jo seurustelumme aikana.

Vierailija
4/10 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaiin hyväksyä hänet virheineen, en vaan voi mitään näille ajatuksille :(

Vierailija
5/10 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten me voimme sinua millään auttaa kerro. Panettelet vain mies ystäväsi.Minkälainen itse olet? Sanovat vakka kantensa löytää! Ovat kuin kaksi marjaa.

Vierailija
6/10 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähdin alkuun mukaan tuohon, että kävin hänen kanssaan juhlimassa, tätä myöten liikunta jäi ja mieliala laski. Söin myös epäterveellisemmin. Nyt olen havahtunut etten halua elää näin, aiemmin elintapaninoli terveelliset, lenkkeilin ja kävin jumpilla, söin terveellisesti ja join alkoa harvoin. Haluan entisen minän takasin.

Vierailija
7/10 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/10 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuhuuma on ohi. Toista voi tukea elämäntapamuutokseen, jos hän olisi itse halukas siihen. Jos ryyppääminen on tärkeämpää niin sitten voi miettiä suhteen lopettamista.

Vierailija
9/10 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No elämän eri vaiheissa on erinlaiset tavat. Jos hän on muuttunut laiskaksi niin kyllä hän vielä voi ryhdistäytyä. Jos alkaisitte käymään yhdessä kävelylenkille kerran viikossa. Vähitellen houkuttelet yhteisiin liikkumisiin tai osta salikortti ja personal trainerin apu. Anna hänelle mahdollisuus jos rakastat.

Vierailija
10/10 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä (11 vuoden aikana) ajatellut miehestäni noin negatiivisesti, vaikka hänessäkin on vikansa. Tuskinpa enää voit nähdä häntä rakastavasti, ellei hän itse sitten yllätä elämäntapamuutoksella.

Taidat itsekin tietää, että ero on edessä. Kerran se vaan kirpasee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi