Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun miehellä on seksiaddiktio ja voitte uskoa, että elämä on kamalaa

Vierailija
02.06.2011 |

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä puhua sille miehelle järkeä ja yritä saada se hoitoon. Seksiaddiktio on sairaus jota pystytään hoitamaan. Luulis että tuosta sairaudesta on sille itsellekin vain haittaa.

Vierailija
22/38 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ole 36v kahden lapsen äiti ja todellakin toivoisin sellaistakin huomiota. Mutta joo, molemmat äärilaidat on varmasti kamalia... eikä noi helikopterit kikkelillä kyllä muakaan kiihottais.

toisaalta todella mt-ongelmainen mies saattaa puuhata sadistisesti että panttaa seksiä tai vaatii sitä koko ajan.Mulla tällainen mies.Yhdessä vaiheessa ei juuri kiinnostanut mikään muu mun kanssa kuin seksi ja taitaa taas mennä sinne päin.esim kysyi haluatko että nuolee vai mennäänkö leffaan kun valitsin elokuvat sanoi ettei anna nyt pitkään aikaan.Aivan sairas tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikillahan se on joku toleranssi. Meillä riittää jos ehdotan tai viittaan seksiin kerran päivässä. Kuitenkin flirttaamalla ja hellyyden osoituksin. Taitaa olla aika herkkis vaimo minulla kun joillakin mennään jo mauttomuuden huipulla.

Toki meilläkin tuo on pikkuhiljaa johtamassa siihen ettei sitä valitusta jaksa kuunnella ja oma kiinnostus hiipuu eli vaimo ehdottelee sitten kun viitsii. Toisinsanoen spontaanius häviää ajan kanssa täysin.

Vierailija
24/38 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikillahan se on joku toleranssi. Meillä riittää jos ehdotan tai viittaan seksiin kerran päivässä. Kuitenkin flirttaamalla ja hellyyden osoituksin. Taitaa olla aika herkkis vaimo minulla kun joillakin mennään jo mauttomuuden huipulla.

Toki meilläkin tuo on pikkuhiljaa johtamassa siihen ettei sitä valitusta jaksa kuunnella ja oma kiinnostus hiipuu eli vaimo ehdottelee sitten kun viitsii. Toisinsanoen spontaanius häviää ajan kanssa täysin.

Vierailija
25/38 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaikka timmissä kunnossa olevana keikun alasti tai alusvatteilla, vihjailen ja pyllistelen, niin ei voi äijää tippaakaan kiinnostaa. Kerran viikossa sängyssä saatan saada jos hyvin käy. Muuten on kyllä ihana mies, mutta kyllä se on hirveää tämäkin. Tuntisipahan itsensä ainakin halutuksi.

En ymmärtänyt tota Markia??

Vierailija
26/38 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oven sentään pistää kiinni, ettei lapset pääse, kun menee nettirunkulle. Helikoptereita tykkää pyöritellä aina kun vaan mahdollista.

Rajansa kaikella. Kertasessio päivässä riittäisi normaalisti minulle, ja pelkkä läheisyys, kaunis flirtti, ja joskus myös hieronta ilman, että siitä poikettaisi heti eroottisille alueille puolen minuutin jälkeen tai heti oltaisi vaatimassa seksuaalisia vastapalveluksia.

Vierailija
27/38 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oven sentään pistää kiinni, ettei lapset pääse, kun menee nettirunkulle. Helikoptereita tykkää pyöritellä aina kun vaan mahdollista.

Rajansa kaikella. Kertasessio päivässä riittäisi normaalisti minulle, ja pelkkä läheisyys, kaunis flirtti, ja joskus myös hieronta ilman, että siitä poikettaisi heti eroottisille alueille puolen minuutin jälkeen tai heti oltaisi vaatimassa seksuaalisia vastapalveluksia.

Vierailija
28/38 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 15 vuotta. Ei kai tuo nyt aikaan ainakaan omalta osalta sido kun on poskettoman rakastunut vaimoon.

Vierailija
29/38 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elin tehdä helikopterin propellin (vai mikä se ny onkaan) kaltaista pyöriviää liikettä.

Vierailija
30/38 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan sit ainut jonka mies on kyltymätön

16 vuotta yhdessä

Vierailija
31/38 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUMMOLLA ALKAA JO VISPATA PÄÄSTÄ.NELJÄN TYTÖN ÄITI KUN OLEN NIIN MUISTI ALKAA MENNÄ.RAUNIA SAA PASSATA KOKO AJAN KUN TEKI VARATULLE MIEHELLE LAPSEN EIKÄ OO ISÄÄ NIIN LYKKÄÄ ÄITELEE MUKELO.A

elin tehdä helikopterin propellin (vai mikä se ny onkaan) kaltaista pyöriviää liikettä.

Vierailija
32/38 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollasiin harrastuksiin. Niillä on vissiin liian vähän tekemistä. Täällä maaseudulla miehillä on palkkatyön lisäksi niin paljon ulkotyöprojekteja, ettei ne taida ehtiä hyppimään helikopterihyppyjä.

Vierailija
33/38 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä 15 vuoden yhdessäolonkin jälkeen haluaisin joka päivä rakastella vaimoni kanssa... monta kertaa.

vaan vaimo haluaa 1-2 kertaa viikossa joten olen saanut häneltä hätyyttelijän maineen.

Vierailija
34/38 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nämä seksiketjut keräävät niin paljon omituisia viestejä? Sama juttu tuon seksipalstan kanssa: tuntuu, että siellä keskustelee enimmäkseen todella sekopäistä jengiä.

Vierailija
35/38 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen seksiaddikti... eikä siitä voi edes ottaa eroa. Mulla on sisaruksia kaikilla mantereilla, ei kivaa.

Vierailija
36/38 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet, lentokapteeneissa myös löytyy samoin merimiehet. vai onkohan ne kuitenkin normaaleja, joita vaan satamaan päästessä P****taa, kun joutuu ilman naista viikkokausia olemaan...

Vierailija
37/38 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa iloisia. Miettikää, jos itse haluttaa, mutta mies ei koskaan halua. Se on huomattavasti pahempi asia. Itse olen kokenut molemmat, ja vastapuolen haluttomuus on näistä paljon pahempi asia. Siinä tuntee, ettei toinen halua sinua.

Kun entinen puoliso halusi selvästi enemmän kuin minä, koin pientä ahdistusta omasta haluttomuudestani, koska olisin todella halunnut haluta. Ei se kiva tunne ollut sekään. Nyt kun haluan itse enemmän, niin itken usein itseni uneen siten ettei puolisoni näe. Satuttaa kovasti, kun tuntee, että en ole haluttu. Että ennen kuin haukutte halukasta puolisoa, niin kannattaa miettiä kenessä se vika oikeasti on, ja miltä se haluttomuutesi siitä toisesta ihmisestä voi tuntua. En ensimmäisessä suhteessani seksuaalisen eroavaisuuden takia edes miettinyt eroa, mutta nyt mietin sitä. Miettikää siis kumpi todella on se epäonnellisessa asemassa oleva. Hän jolta puuttuu halut, vai hän jonka halut eivät saa vastakaikua.

Vierailija
38/38 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porras kirjoitti:

Olkaa iloisia. Miettikää, jos itse haluttaa, mutta mies ei koskaan halua. Se on huomattavasti pahempi asia. Itse olen kokenut molemmat, ja vastapuolen haluttomuus on näistä paljon pahempi asia. Siinä tuntee, ettei toinen halua sinua.

Kun entinen puoliso halusi selvästi enemmän kuin minä, koin pientä ahdistusta omasta haluttomuudestani, koska olisin todella halunnut haluta. Ei se kiva tunne ollut sekään. Nyt kun haluan itse enemmän, niin itken usein itseni uneen siten ettei puolisoni näe. Satuttaa kovasti, kun tuntee, että en ole haluttu. Että ennen kuin haukutte halukasta puolisoa, niin kannattaa miettiä kenessä se vika oikeasti on, ja miltä se haluttomuutesi siitä toisesta ihmisestä voi tuntua. En ensimmäisessä suhteessani seksuaalisen eroavaisuuden takia edes miettinyt eroa, mutta nyt mietin sitä. Miettikää siis kumpi todella on se epäonnellisessa asemassa oleva. Hän jolta puuttuu halut, vai hän jonka halut eivät saa vastakaikua.

Kaivoit sitten esiin 5 vuotta vanhan ketjun...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi