Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikää 25 ja nyt vasta opettelen juomaan kahvia! :D

Vierailija
02.06.2011 |

Kyllästyin olemaan se outolintu joka juo aina teetä tai vettä joten tässä nyt opetellaan. Tällä hetkellä menossa ehkä kolmas kupillinen ikinä. Kolme lusikallista sokeria ja kolmasosa maitoa :D ihan ok makuista, ainakin tuntuu että sydän alkaa vähän tykyttää ku juo.

Kai se tästä vielä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa.. ?

Sinua näköjään kun avasit täs keskustelun :D

Noh ei kai täällä vauva.fissä useinkaan mitään merkityksellisiä keskusteluja oo. :)

Vierailija
2/12 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alatko vetää viinaa ja huumeitakin nyt sitten kun kerran ikää on jo 25 vuotta? Ja tupakkaa totta kai, ellet ole ennen kessutellut. Ei koskaan ole liian myöhäistä pilata terveyttään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se outo lintu joka ei juo kahvia eikä teetä

Vierailija
4/12 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää moista edes opetella?

Vierailija
5/12 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman vuoden sinua nuorempana. Ensin maustoin sokerilla, jossain vaiheessa pääsin siitä eroon ja olen siitä asti juonut mustana. Edelleenkään en juo kuin aamuisin, kylässä ja pitkillä automatkoilla, ei ole vienyt terveyttä. :)

Vierailija
6/12 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 31v.

Enkä koe olevani outo, vaikka teetä juonkin. Korkeintaan se harmittaa, että piristykseksi pitää ottaa (kallista) pepsimaxia, kun kahvi ei mene alas. Toisaalta tällaisina kuumina päivinä on kiva juodakin kylmää ja olen tosi herkkä kofeiinille, joten se pepsikin tehoaa.

Vierailija
7/12 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielelläni juomaan kahvia, mutta kun siitä tulee melkein aina aivan hirveä olo! Oon juonut sitä joskus murrosiässä kyllä, mutta nyt ei onnistu. Sydän alkaa hakata ja tulee kummallinen olo.

Paljon helpompaa olis, jos vois juoda kahvia niin kuin "muutkin".

Vierailija
8/12 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan tehnyt suurta numeroa kahvittomuudestani.

En ymmärrä mikä tässä on ongelma? Lähipiiri oppii ekasta kerrasta, muualla otan sen kahvikupin ja palautan juomattomana.

Vierailija
9/12 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan tehnyt suurta numeroa kahvittomuudestani.

En ymmärrä mikä tässä on ongelma? Lähipiiri oppii ekasta kerrasta, muualla otan sen kahvikupin ja palautan juomattomana.

tehdä siitä jonkun numeron? Olis musta kyllä aika outoa ottaa kahvikuppi ja palauttaa se. En näe siinä mitään järkeä. Tee toki niin kuin tykkäät, mutta ei kyllä sovi mun luonteeseen.

Vierailija
10/12 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta juon kylassa jne sen yhden kupin kahvia, kaikki paasevat helpommalla. Kotona en ikina keita, ei ole edes kahvinkeitinta.Musta on kuitenkin ihan kohteliasta juoda se kahvi, ´varsinkin kun monessa paikassa ei edes tarjota muuta, niin on vahan noloa ja huomiotaherattavaa ruveta huuuteleen etta saisinko kuitenkin teeta. Ja ma en tykkaa ees siita teesta, enka juo sitakaan:D

Vierailija
11/12 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta juon kylassa jne sen yhden kupin kahvia, kaikki paasevat helpommalla. Kotona en ikina keita, ei ole edes kahvinkeitinta.Musta on kuitenkin ihan kohteliasta juoda se kahvi, ´varsinkin kun monessa paikassa ei edes tarjota muuta, niin on vahan noloa ja huomiotaherattavaa ruveta huuuteleen etta saisinko kuitenkin teeta. Ja ma en tykkaa ees siita teesta, enka juo sitakaan:D

yhtä kuppia. Musta ei ole noloa ja huomiotaherättävää pyytää teetä. Voin juoda kyllä ihan hyvin esim. vettäkin. Jos nyt joku haluaa mulle jotain tarjota, niin miksei se sitten voi teetäkin olla.

Vierailija
12/12 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse taistellut kofeiiniriippuvuuden kanssa jo yli 10 vuotta. Jos nyt valitsisin, en koskaan edes aloittaisi kahvinjuontia.

Toki minä olen tavallista herkempi tulemaan riippuvaiseksi kofeiinista, mutta on ihan oikeasti tylsää suunnitella menojansa (erityisesti matkoilla ollessa) sen mukaan, että saa oikeaan aikaan kahvikupillisen. Muuten tulee älytön päänsärky.

Minusta nykyään ei ole mikään ongelma esim. kutsuilla ottaa teetä, koska aina on paikalla muitakin teenjuojia.