Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aah, kyllä on ihanaa olla lomalla!

Vierailija
04.06.2008 |

Nukkua aamulla pitkään, juoda aamukahvi rauhassa, katsella, kun lapset keksii pihalla ja sisälläkin ihania leikkejä, järjestää niille yllätyksiä (esim. teltta pihalle) ja tehdä omaan tahtiin puutarhatöitä. JA tätä ihanuutta on vielä kaksi kuukautta jäljellä! On mulla maailman paras ammatti!!!:-D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskin olen työttömänä sinne elokuun puoleenväliin. Mutta jos raha-asioita ei ajattele, on tämä ammatti kyllä yliveto. (saisinpa jonkun muun kuin äitiyslomasijaisuuden seuraavaksi niin ei saisi potkuja kesän ajaksi)

Vierailija
2/2 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen olin kesät työttömänä tai opiskelijana. Nyt on onneksi virka ihanassa koulussa ja kesät palkallisia. NAutin työstäni kesät talvet:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla