Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen kelpaa lapsenvahdiksi? Kotona? Vieraille?

Vierailija
01.06.2011 |

Minkä ikäisen lapsen/nuoren voi mielestäsi jättää lapsenlikaksi omille sisaruksille? Entä naapurin lapsille? Miten pitkäksi aikaa?

Kyse on luotettavista tytöistä ja vahdittavat 2-3 alle kouluikäistä

12v?

14v?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin hoitaa lapsia ! :) oon 12v tyttö kirkkonummelta! Hoito voi onnistua kirkkunummi-espoo! Olen vanhtinut serkkua (2v) ja siskoa (6v) osaan hoitaa myös lemmikkejä jos talossa on esim kissa tai koira yms ! Perus jutut onnistuu keittiössä , vedenkeittimen jäyttö,mikro yms ! 😅 pikku askareetkin kiinnosta puutarhan hoito tai koiran ulkoiluttaminen ! ✨ kommentoi jos on kiinnostusta ! ❤️

Vierailija
22/26 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama ja olen myös 12v ja itsellä on 3 pikkuveliä joita olen vahtinut mutta en minä siitä saa oikein rahaa ja lapsien hoito on kivaaaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista tietää vähän 'yleistä aasennetta' tähän asiaan nykyaikana. Ennenvanhaan 7 vuotias kelpasi vauvanvahdiksi.. mutta ne ajat lienevät jo ohi.

Muistan! Itsekin olin jo 11-vuotiaasta pikkulasten (en vauvojen) vahtina iltaisin ja joskus koko päivän. Maine kiiri, sain hyvin keikkatöitä. 

Omilla lapsilla oli tarvittaessa aikuinen hoitaja. Nykynuorilta puuttuu  realiteetit ja vastuuntunto.

Vierailija
24/26 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä sanoi et 19 ja hoikka ja kaunis

Vierailija
25/26 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin lasta on laitonta antaa alaikäisen haltuun. Esim. varhaiskasvatusyksiköstä.

Vierailija
26/26 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kokemuksesta. Itse en hoitaisi vieläkään alle 4-vuotiasta, koska en ole tottunut pikkulapsiin.

Mutta 12-vuotias isosisarus kuulostaa sopivalta.

Oudolta vaikuttaa että kyselet moista somessa: kai sinä itse parhaiten tiedät kenet pestaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan