Jos huutis-kohteessa lukee "nouto", niin eikös se tarkoita, että noudetaan myyjän kotoa?
Minulla luki "nouto tai postitus" ja nyt ostaja haluaa tavata jossain, että saa noudettua ostamansa kengät. Minä (myyjä) asun Vantaalla ja ostaja on Helsingistä, ja minun pitäisi nyt hänen mielestään lähteä Helsinkiin häntä tapaamaan. HÄH???
Kommentit (6)
niin sano, että laittaa rahat sun tilille, niin paat kengät postilla. Jos ei kelpaa, niin laita uudelleen myyntiin kengät ja negaa ostajalle.
on sieltä missä sinulle sopii, eii ostajan päätettävissä.
Joskus minulle on joku perähikiältä ehdottanut, että on tulossa parin viikon päästä Ikeaan, voisinko tuoda tuotteen sinne. Haloo, vaikka pääkaupunkiseudulla asunkin, ei Ikea ole vieressä, vaan sinne on monenkymmenen kilometrin matka! Sitten on tosiaan näitä, jotka pääkaupunkiseudulla ehdottavat, että treffattaisiin HEIDÄN työmatkansa varrella. Minäkö maksaisin seutulipun ja näkisin vaivan, että ostaja saa tuotteensa?!
se on myyjän itse määriteltävissä. Mä olen määrittänyt usein vaikka nouto: Helsinki Haaga.
Mä olen kanssa valinnut joskus noutopaikaksi muun kuin kodin. Myytiin yhteen aikaan kaikki tietokonepelit ja vast pois ja hakijat olivat nuoria korstoja ja minä siihen aikaa paljon lasten kanssa yksin iltaisin kotona. Nouto oli silloin mun duunista.
Ei tarvitse säntäillä mihinkään.