Onko teillä joku seuraavista: grillikota, kylpytynnyri, huvimaja, trimmeri, kaasugrilli?
mikä on aktiivisimmassa käytössä? Mikä on mielestänne turha?
Kommentit (21)
Tänään mies kävi ostamassa trimmerin. En osaa sanoa vielä käyttöasteesta.
jotain ihan muuta löytyy :) mökillekin tuli perinteinen pallogrilli!
ei mitään noista ole. Grillikodan tilalla meillä on grillikatos terassin yhteydessä, hiilillä grillataan aromin takia ja trimmerin tilalla on isompi raivaussaha, johon saa tarvittaessa siimaleikkurin jos tykkää sipistellä.
Grillikota on mökillä
Trimmeri kotona
Kaasugrilli molemmissa.
Grillit on kovimmalla käytöllä.
Olen aina miettinyt mitä noilla tekee? esim. huvimaja, mitä siellä tehdään, istuskellaan huvin vuoksi? Grillikota ehkä näppärä jos haluaa talvellakin esim. tehdä loimulohta ym. mutta muuten aika turhake sekin. Kaasugrilli huonompi vert. puugrilliin, ja koska pihatyöt eivät pahemmin kiinnosta ei niin ei tarvetta "hifistellä" joillakin trimmereillä :) Myöskään palju emme kaipaa.
Grilli kesäaikana käytössä tosi usein - grillatut tomaatit ja paprikat minusta ihania ja perheen miesväki paistelee pihvejään. Trimmeri käytössä harvemmin, mutta käytössä kuitenkin niihin ikäviin seinän- /aidanvierusheiniin, joihin ruohonleikkuri ei yletä ja joita ei millään viitsi käsipelillä jatkuvasti repiä irti. Tarpeellisia minusta siis molemmat, en olisi muuten ostanut.
kaasugrilli ja sekä bensa- että akkukäyttöinen trimmeri. Ovat kovassa käytössä.
Tänään mies kävi ostamassa trimmerin. En osaa sanoa vielä käyttöasteesta.
No siis trimmeri on ilmeisesti ihan apariväline, niinpä tahdon korjata, että esine, joka meille hankittiin, on mun mielestä trimmeri, mutta todellisuudessa raivaussaha, johon saa siimalaikkurin. Korvaa myös ruohonleikkuria.
Kaikkia käytetään, grilliä eniten.
No siis trimmeri on ilmeisesti ihan apariväline, niinpä tahdon korjata, että esine, joka meille hankittiin, on mun mielestä trimmeri, mutta todellisuudessa raivaussaha, johon saa siimalaikkurin. Korvaa myös ruohonleikkuria.
Näin näemmä meilläkin. Eli kaasugrilli ja sekä bensakäyttöinen raivaussaha (jota kutsuin ensin trimmeriksi) ja akkukäyttöinen trimmeri. Ovat kovassa käytössä.
Ei mitään noista - emme asu maalla...
t. maalainen pöndeltä
sellaiset isot. Ruohonleikkurikin on ihan manuaali. Ei mitään bensa/kaasu hökötyksiä ei, ei, ei!
Grillikota ja trimmeri. Kota käytössä, trimmeriä ei tule käytettyä (vaikka pitäisi).
mies tykkää pöristellä sillä, mun mielestä inhottava laite, vaan leikkikööt jos tykkää ;)
Maalaissiskollani on ne kaikki, mutta eipä käy kateeksi, kun olen aina halunnut asua kävelymatkan päässä torilta ja Stockmannilta. Se on minulle samanlaista luksusta kuin siskolleni grillit, kodat ja kylpypaljut.
grillikota ja huvimaja, sen sijaan meillä on kesäkeittiö, käykö? Kaikkia käytetään tosi paljon eikä mikään ole turha. Ja aikaisemmille, miksi teistä näitä ei voi olla mielestänne kaupungissa? Me asumme 4 kilsan päässä kauppatorilta. Jos on kiva ok-talotontti, mukavaahan siellä on kesällä omalla pihalla puuhata kaikkea.
Maalaissiskollani on ne kaikki, mutta eipä käy kateeksi, kun olen aina halunnut asua kävelymatkan päässä torilta ja Stockmannilta. Se on minulle samanlaista luksusta kuin siskolleni grillit, kodat ja kylpypaljut.
trimmeri ja kaasugrilli löytyy, käytössä ovat.
Noita muita en ymmärrä minäkään, tosin yhdellä puolitutulla on palju ja kovassa käytössä tuntuu olevan.
Mutta itse en ymmärrä huvimajan, grillikodan ja paljunkaan käyttötarvetta.
Muuta meillä ei ole eikä tule.