Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALISKUISET 2012

Kommentit (407)

Vierailija
121/407 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa te jotka nyt osaatte nää jutut. Tein just pregcheck ovulaatiotestin ja siihen ilmesty heti kaks viivaa. Elämäni ensimmäinen yritys. Huvin vuoks mä vaa testasin. Kuvittelin että mulla ois ovulaatio tyylii ens viikolla vasta ku kierrot on yleensä nii pitkät, tänään kp10 vasta. Tarkottaako tää nyt sit sitä että mun menkat pitäis alkaa noin kahen viikon kuluttua? En sit tajuu yhtää mitää :D oonhan mä vasta aloittelija.

122/407 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille!

Pienen hiljaiselon jälkeen ilmoittelen taas itsestäni :) Juhannus lähenee, ihanaa kun on vain 4 päiväinen työviikko.

Kiitos Marjana neuvoistasi, ai oot apteekissa töissä, no sitten voin kysellä apuja eri lääkkeitä koskien :) Taas eilen oli ihan kamalat päänsäryt, mutta otin vain paratabsin, ja helpotti ihme kyllä!! Seuraavassa kierrossa en ota yhtään BURANAA!! voi ihan hyvin häiritä kiinnittymistä.

Onnea oviksen bongaamiseen!!

Ennanin: Paljon onnea PLUSSASTA! susta tuli nyt virallinen veturinkuljettaja.

Katmam: Kannattaa käydä gynellä jo pitkien kiertojenkin takia, eikös kiertojakin voi lääkkeillä lyhennellä/tasata? Mutta ainakin ne siellä ovat ainakin asiantuntijoita.. :)

Tervetuloa kaikki UUDET!! aina mahtuu mukaan!

Onnea Bubble oviksen löytämisestä, joskus ovulaatio voi olla aikaisemmin kun olettaa, siksi nuo testerit ovat kyllä hyvä juttu!! Itselleni on myös ollut hyötyä niistä, ja olen nyt 2kk ajan löytänyt sopivan ajan, tärppiä tosin vasta odotellaan :) riippuu paljon kierron pituudesta koska menkat pitäisi alkaa mutta suurinpiirtein ovulaatio tapahtuu kierron keskivaiheilla ja siitä n parin viikon päästä menkat tulee jos on tullakseen, PLUSSAONNEA sulle!!

Omaan napaan ei kuulu mitään ihmeitä, kaikenlaisia nippailuja sitä aina välillä on, yritän nyt vaan olla huomioimatta jokaista vihlaisua, onneksi työmaa pitää niin kiireisenä että en ehdi kokoajan itseäni tarkkailemaan. Lähdetään Juhannuksena laivalle, joten pääsen hieman rentoutumaan :) yritän myös olla toivomatta liikaa, entä jos? ei oo helppoa, tää piinakausi kaikista rankin...

Välillä tosin jo jomottelee menkkamaisesti, toivoahan on niin kauan ennenkun veret lorahtaa :)

Ihanaa JUHANNUSTA kaikille, jos en ehdi tänne enää kirjoittelemaan..

Tulen kertomaan tuloksen, jos edes pääsen testaukseen asti :)

Mukavaa vaikkakin sateista päivää kaikille!!

Aamuterkuin. Enisa kp 23/27 yk2

Kolmosta yritellessä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/407 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Ihanaa, sinulla alkaakin kohta loma! Oletteko menossa jollekkin matkalle, vai luotatteko että Suomen kesä tästä paranee?

Yllättävän vähän olen varsinaisesti stressannut tota oviksen puuttumista, vielä. Toki kyllä aamuisin testaushetkellä olen hermostunut ja voi ajatukset pyöriä siinä sitten näin aamutuimaan, kun tänne kirjoittelen. Mutta loppupäivä menee ihan ok. Olen itse asiassa todellä yllättynyt siitä että olen ottanut ”negat” niin hyvin, tosiaan, toistaiseksi.

Mermaid: Mielestäni se on se noin 48 tuntia siitä hymynaamasta. Joten, ajoitus on edelleen kohdallaan! Onnea!

Shamandalie: Miten meni gynellä? Toivottavasti hyvin! Ihanan yllätyksen olet miehellesi suunnitellut!

Kaunisikävä: Oudolta kyllä kuulostaa! Minkälaiset menkat sulla oli? Testasitko, eli tiedätkö ettet ole raskaana?

Gabriela: Pahoittelut tänne tipahtamisesta ja samalla tervetuloa joukkoon! Vanhoja tuttuja ? Oletko muuten tikuttanut ovista? Kuinka kauan olet syönyt clomeja? Pahoittelen, olet varmasti kertonut, mutta on unohtunut matkan varrella… Miten totesit ettet ovuloi? Kyselen näin paljon koska alan epäillä etten ehkä itse ovuloi…

Katmam: Aurinkoista ja nautinnollista kesää! Älä nyt kuitenkaan meitä jätä! Tulethan moikkailemaan kuitenkin, vaikka meinaatkin vähentää palstailua. Onnea painonpudotukseen (se ei kyllä ikinä ole helppoa!!).

EnnaNin: Onneksi olkoon! Ihania uutisia! Nautinnollista kesää ja odotusta!

Ansku: Tiedän tunteen noiden miehesi työmatkojen suhteen! Oma mieheni on myös jonkin verran työmatkoilla. Omasta mielestäni ihan liikaa, vaikka tiedän että on miehiä jotka matkustavat vielä enemmän. Kyllä se vaikuttaa kuitenkin siihen onnistumiseen ja totta kai harmittaa jos toinen on poissa juuri silloin otollisimmalla hetkellä. Tsemppiä!

Herpertti: Kyllä sinulla on niin erilaisia synnytystarinoita! Todistaa nimenomaan sen että kaikki ne on erilaisia. Ja kaikista surullisin oli tietysti teidän kuudes, eli enkeli. Varmasti todella rankkaa, en voi edes kuvitella tilannetta.

Äiti1983: Tervetuloa mukaan!

Bubble89: Pahoittelen, olen hyödytön tässä asiassa. Itse tikuttelen nyt myös ovista ensimmäistä kertaa ja käytän clearbluen hymynaamoja, joten ei tarvitse arvailla. Toivottavasti joku muu osaa auttaa!

Enisa84: Sinua on jo kaivattukkin! Plussaonnea!

ON: Ja tänään on taas pissattu tikulle :D Edelleen ilman hymynaamaa... Mutta, tänään kun otin sen tikun pois siitä koneesta, tai mikä lie, siis clearbluen ovistestistä kyse, niin siinä näkyi haaleana myös toinen viiva. Tähän mennessä on aina ollut vaan yksi viiva siinä tikussa. Nyt siis arvailen että huomenna on "tosi kyseessä". Eli, joko huomenna saan sen hymynaaman, tai sitten sen olisi pitänyt tänään tulla, mutta ei tullut ja hormonit jäi niin alhaiseksi että sen takia vain se haalea toinen viiva tikkuun. Onko täällä muita jotka on testannut noilla clearbluen testeillä, osaatteko yhtään neuvoa? Toki, huomennahan sen näkee, mutta nyt kun sitten huomasin sen toisen haalean viivan siinä testissä, niin sitä käy niin kärsimättömäksi. Pelkään kyllä vieläkin että ovis jää tulematta. Tosiaan torstaina gyne sanoi että 3-5 päivän päästä ja nyt on jo tiistai... Ässäilyä kuitenkin varmuuden vuoksi joka toinen päivä :)

Alexandra, kp18/27-32 (34?), yk6

124/407 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikaisesti Alexandralle vastailen. Eikös ovulaatiotesti pidä tehdä päivällä tai illalla? Käsittääkseni se mitattava hormoni ei ole niin hyvin mitattavissa aamun ensimmäisestä virtsasta vaan testi tulisi tehdä myöhemmin siten, ettei ole vähintään 2 tuntiin käynyt vessassa.

En ole kyllä Clearbluen ovistestien pakkausta lukenut vähään aikaan, mutta tuollainen mielikuva minulla on asiasta.

Marjana kp 20/31-37 yk 15

Vierailija
125/407 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EnnaNin: Paljon onnea!

ON: kävin sitten eilen gynella, ja että oli ihana ihminen, aion varmaan jatkossakin nyt alkaa käydä juuri tuolla samaisella. Ja ihanuutta lisäsi se, että oikeasta ovariosta löytyi 2 superhyvää follia, 21 mm ja 22 mm, pitäis ihan lähipäivinä puhjeta... Kohdun limakalvo optimaalinen myös. Ensimmäistä kertaa kun multa on löytynyt yhtään munarakkulaa ultrassa :) Nyt vaan testailen ovulaatiota, tarkoitus olisi nyt tänään ja muina lähipäivinä sitten heilutella niitä peittoja ahkerasti mikäli miehen puolelta onnistuu. Lugesteron aloitetaan sitten ovulaation jälkeen vielä keltarauhasta tukemaan.

Vierailija
126/407 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipahan ihana mökkiviikonloppu! Saunottiin vastalla ja uimassakin kävin. =) Itikoitakaan ei ollut kauheesti, mutta sen verran kuitenkin, että jokapaikkaa kutisee =P

Pupuiltiinkin valmiiksi varastoon, oviski pitäis olla käsillä.

Muttis

Vierailija
127/407 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EnnaNin: Onnea plussasta!

En ole kauheasti ehtinyt kirjoitella, kun on ollut töissä kiirettä ja kotona väsyttää, mutta lukenut olen teidän kirjoituksianne.

Nyt minulla olisi menossa kp31/28-30 ja odottelen kuukautisten alkamista tämän päivän aikana, jotta päästään uuteen kiertoon. Eli neljäs yrityskerta alkaa meillä täällä.

Tässä nopea päivitys omaan tilanteeseeni ja yritän lueskella ja kommentoida teidän muiden juttujanne parhaani mukaan:)

Onnea siis kaikille oviksen bongailuihin ja plussatuulia;)

Vierailija
128/407 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Ennanin plussasta ja veturinkuljettajan paikasta..

Tässä alkaa aika monellakin olla jännät paikat käsillä ja saa alkaa testailemaan joko olis tärpännyt vai ei:)

Itse oikeastaan vain odottelen jotta ne kuukautiset alkais.. ihme tihkuilua ollutkin jo parina päivänä. Epänormaali ollut koko tää kierto mulle ja epäilen vahvasti että ovulaatiota ei tapahtunut ollenkaan. Mulla on yleensä vahvat oireet ovulaation aikaan ja nyt ei koko kuussa mitään ja tikutkin näytti negaa koko kierron. Varmaan olen liialla yrittämisellä ja luontaistuotteilla sotkenut omat systeemini. Ens kuussa ajattelin sitten yrittää ihan ilman poppakonsteja ja tikkuja sun muita. Joskohan tärppäis kun vähän lakkais tressaamasta:)

Vierailija
129/407 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi kuumeilija ilmoittautuu joukkoon. Ikää 25 vuotta kaksi pikkuista löytyy ennestään vm 07 ja 09. En vielä ehtinyt lueskella aikaisempia viestejä, mutta mukavaa huomata että meitä on täällä aika monta. Erityisesti tärppionnea kaikille pitkään yrittäneille ja ONNITTELUT Ennanin:)

Itsellä menillään 4 kierto ilman ehkäisyä, mutta virallisesti yk2. Kierrot ovat ennen edellistä raskautta olleet tasan 26 ja pillereiden kanssa sitten 28 pv. Viimeisimpänä kierrot olleet nyt 28,28,26 ja viimeisin 23. En tiedä ehtiikö tuossa ajassa edes mitään tapahtua, jotta raskaus lähtisi käyntiin? Jokatapauksessa luotan nyt tuohon luonnolliseen kierron pituuteeni eli 26 pv. Nyt meneillään nämä ns. tylsät päivät eli obvulaatiota odotellessa. Tikutellut en ole ikinä, joitain merkkejä oviksesta kertoo kyllä kroppa yleensä. Melko aikaisin luulisin itselläni sen olevan.

Mitään poppaskonsteja en minäkään ole ottanut käyttöön. Näillä mennään ainakin vielä muutama kierto. Mukavaa silti että täällä voi asiasta puhua niin paljon kuin huvittaa, mies ei niin piittaa puhua koko yrittämisestä vaikka vauva tervetullut onkin :)

Vierailija
130/407 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin juu ja nyt siis kp 4/26, kun en tuota tickeriä saa toimimaan, ja siis yk2 menossa, jos joku niitä päivittelee.

Vierailija
131/407 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan taas. Gynereissu takana. Juteltiin lääkärin kanssa, niin ei kokenut ultraamista tarpeelliseksi. Olishan se kiva ollut nähdä, onko mitään tapahtumassa, mutta eipäs se lohduta kun tässä kierrossa. Muuten kaikki kunnossa ja papan tulokset tulee sitten parin viikon sisällä. Oikein mukava lääkäri oli, kyseli kaikenlaista esikoisen synnytyksestä, synnytyksiin erikoistunut lääkäri kun oli. Ehkäpä menen hänelle varhaisultraan jos tarvetta tulee.

Oletteko muuten uskaltanut ässäillä papakokeen jälkeen? Tyhmä kysymys, mut kun en tiedä :/ Mulla tapana tulla tosta tuhruvuotoa, nyt ei kyllä vielä mitään. Itse kokeen otosta en tiennyt mitään...

Plussatuulia täältäkin kaikille :)

Niin ja ovistestistä vielä sen verran, että en vielä tänäänkään saanut siitä viivasta tummempaa kuin se kontrolliviiva. Mut se kontrolliviivakin oli ihmeen katkonainen... Ehkä heitän kuikkaa noilla testeillä :D Apteekin omat testit kyseessä.

132/407 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra: Aamun kirjoitukseni jälkeen tarkistin sitä Clearbluen ovulaatiotestipakkausta ja kyllä

sen näköjään voi tehdä aamulla. Minulla on vaan sellainen mielikuva jostain kyllä, että ovulaatiotestit kannattaisi tehdä myöhemmin päivällä. Höh.

Emme ole lomareissua suunnitelleet, mutta jos äkkilähdöllä päästään halvalla, niin lähdetään. Mutta ainakin kotimaassa kyllä reissataan. :)

Shamandalie, hienoa että kaikki olisi kunnossa. :) Nyt vaan ovista hyödyntämään!

Muttis, mökkeily on ihanaa itikoista huolimatta! :)

UmmNoora, niin kyllä niitä luontaistuotteita aika varovasti kannattaa käyttää, kun niistä ei voi aina tietää mitä ne todella sisältävät.

Tuo luomukierto varmasti auttaa, että saat taas elimistön toimimaan normaalisti.

Ceccile, tervetuloa!

Lullaby, kyllä minä ainakin olen ässäillyt papakokeen jälkeen. En keksi siihen mitään estettäkään kyllä. Joten menoksi vaan. ;)

Oma napa: Tänään on valkovuoto lisääntynyt ja hieman rinnoissa arkuutta. Voipi tuo Terolut vaikuttaa nyt noihin juttuihin.

Suorastaan tympäisee tämä kierto, kun en tiedä mokansinko itse tuon ovulaation Teroluteilla ja nyt pitää ehkä turhaan odotella, että pääsee kohti seuraavaa kiertoa. Tosin ensi viikossa/juhannusviikonlopussakin jo on sen verran odottamista, että selviää auttaako tuo lääke niihin ässäilyvuotoihin. Viimeistään viikko ennen menkkoja niitä on ruvennut esiintymään.

Marjana kp 20/31-37 yk 15

Vierailija
133/407 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille,

päätin vihdoin liittyä mukaan tähän keskusteluun. Nelisen kuukautta olen näitä viestiketjuja ohesta seurannut ja ajattelin liittyä mukaan, koska meilläkään ei ole vielä tärpännyt. Minä 22, mies 27 ja esikoisesta haaveillaan. Melkein jo luulin, että tässä kierrossa olisi toive täyttynyt, mutta testi näyttää negaa ja oireista päätellen olen varma, etta kuukautiset ovat juuri alkamassa.

Näin jo sellaisen harvinaislaatuisen hammasunen, josta sitten jälkikäteen kuulin, että tarkoittaa monilla raskauden alkamista. No, uniin ei tietenkään ole uskomista, mutta kyllä sitä kaikkea osaa jo kuvitella mielessään jos niin paljon tahtoo raskauden alkavan. Tuntuu, että todella monilla tuttavapiirissä on tärpännyt jo ensimmäisellä tai toisella kerralla, tai sitten näistä ei vain puhuta, ellei ole omaa superhedelmällisyyttä hehkutettavana. Meillä ei onneksi mikään kiire, mutta kiva liittyä samoja asioita pohdiskelevien joukkoon.

Mintunlehti kp 28/28 alkaa yk 4

Vierailija
134/407 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mintunlehti: tehdäänpä vaikka silleen jotta lisään sut kun kp 1 alkaa, pysyy lista vähän loogisempana:) Laskeskelin tuossa itsekin jotta varmaan ehdin toisen kierroksen olla tässä maaliskuisissa jos täti tulee ajallaan..

Vierailija
135/407 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nyt jo ole hyvä aloittaa oirieden kyttäys on oviksesta on hurjat viisi päivää =)

Väsyttää, pissattaa ja iho näyttää rippkouluikäisen pojan naamalta ;) Lämpöjäkin löytyy ja tukkoista oloa...

Tää on sitten aina niin ihanaa aikaa kierrosta!

Tosin mua ei kauheesti se plussa siin testissä lohduta kun niitä on tullut kahdesta edellisestäkin kierrosta, usko vasta kun vauva on sylissä!

Nyt aamukahville ja pohtimaan syvällisiä =)

Vierailija
136/407 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Kiitos Marjana tiedoista! Aloin jo epäillä… :) Ymmärrän että harmittaa kun et ole varma miten sen oviksen kanssa tässä kierrossa. Mutta, toivottavasti se oli niinkun oletitkin ja aloitit siten terolutit oikeaan aikaan! Ja nyt sitten tosiaan toivotaan ettei niitä vuotoja enää tule! Plussia sitäkin mielummin!

Shamandalie: Hyviä uutisia, onneksi olkoon! Nyt vaan tosiaan peittoja heiluttelemaan!

Muttis: Kiva että teillä oli mukava viikonloppu! Rentouttava viikonloppu on parasta lääkettä vauvakuumeeseen :)

UmmNoora: Varmaan ihan hyvä strategia olla ”ihan luomuna” ensi kierrosta. Itse en siihen enää pysty… Huomaan melkein enemmän vaan lisääväni kaikkea mahdollista joka kierrossa. Nyt tosiaan uutena maca-jauhe ja ovistikut… :D

Ceccile ja Mintunlehti: Tervetuloa!

ON: Taas testi takana ilman hymynaamaa... Myös tänään tikussa oli haaleana myös toinen viiva, joten yritän ajatella positiivisesti, että ehkäpä huomenna... Totta kai samalla ymmärrän että todennäköisyys alkaa olla aika pieni... Mutta, periksi en annan ennenkun saan joko sen hymynaaman, tai sitten se toinen viiva testistä katoaa. Onneksi on kesä! Jos ei olisi, niin varmaan olisin ihan mieli maassa. Harmitus ja pelko ovuloimattomuudesta on suuri, mutta yritän keskittyä myös muihin asioihin, enkä pilata koko kesääni murehtimalla. Harmittaa lähinnä se jos tosiaan en ovuloi, niin nyt pitää sitten 3 kiertoa testailla ja vasta sen jälkeen voi mennä takaisin gynelle hankkimaan siihen lääkettä.

Enää huominen töitä ja sitten juhannusvapaa! Ihanaa! Lomakin jo siintää horisontissa 16.7. :)

Alexandra, kp19/27-32 (34?), yk6

Vierailija
137/407 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea EnnaNin

Vierailija
138/407 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea EnnaNin

jäi pois kaikki muu mitä kirjoitin :((

eli Alexandra: pidän peukkuja et tulee ovisplussa pian ;))

Marjana: toivon että sulla menios tällä kertaa kaik hyvin ja plussa pärähtäis;)))

ja kaikille muillekin plussatuulia!!

Ja Hyvät Juhannukset kaikille..otetataan juhannustaijat käyttöön ja plussataan oikeen urakal ;)))

Tiituliini kp 7/28-30

Vierailija
139/407 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra: mulla samoin nyt ollut 2:na pvänä haaleampi viiva testissä, eilen mulla oli Clearbluen liuska ja tänään Apteekin kun tuli töissä testattua nyt. Josko sitten meillä huomenna onni kääntyy?

ON: eilen ässäiltiin :) Yritetään nyt jos saisi loppuvkon joka toinen päivä. Ja tosiaan tuo ovistesti näyttää edelleen haaleaa viivaa vain. Toinen ärsyttävä juttu on se, että ilmeisesti hormonit menivät sitten vähän viiveellä sekaisin tuosta Clomifenista, ja finniä pukkaa aivan kamalasti..

Vierailija
140/407 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: kyllähän sitä tuli eilen ässäiltyä ;) Liekö se oli sitten plussa ovistestissä, kun se oli melkein yhtä tumma kuin kontrolliviiva, mut siinä kontrolliviivan keskellä oli sellainen tumma alue. En taida enää testailla, kun selkä on sen verran kipeä jo. En usko, että enää plussaan, koska mulla on nyt kp 16/24-25. Joko en ole ovuloinut, tai sitten meni viikonloppuna sivu suun, kun ei ollut testit mukana. Harmittavasti tuli siinä reissun aikaan 3pvän tauko ässäilyyn, mutta se ei liene mitään haittaa, eikös ne siimapäät elä aika kauan ;)

Kävin ostamassa kassikaupalla juhannusruokaa, joten yritämme vain unohtaa "yrittämisen" ja nauttia keskikesän juhlasta (vaikka nyt tuleekin taivaan täydeltä vettä). Vielä olisi pari päivää töitä ja sit jussin viettoon. Hyvää juhannusta kaikille :)