Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALISKUISET 2012

Kommentit (407)

Vierailija
401/407 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä vielä jännäilen! En olekaan kirjoitellut itse kun on pitänyt niin kiirettä töiden puolesta, mutta lueskellut kyllä aina kun mahdollista.

Itselläni on pitkä liuta oireita mutta silti luulenpa tädin olevan tuloillaan. Ovis tuli vähän huonosti hyödynnettyä joten en usko tärpänneen vielä. Kävinkin jo lääkärin lähettämänä labrassa raskaustestissä kp31/33-38 mutta oli varmaan niin aikaista ettei välttämättä olisi näkynytkään. Pieni toivo vielä elää. Ajattelin testata maanantaina jos tätiä ei näy.

"Oireita" siis ollut alavatsakivut, päänsärky, nenä tukossa iltaisin/öisin, väsymys, huono olo... En tiedä pitääkö huolestua jos EN ole raskaana kun näin hirveet vaivat on!

Mullakin olisi varmaan edessä toukokuun pinoon hyppääminen kun kierrot kuitenkin pidemmät...katsellaan.

Oliko vielä muita maalisvauvaa jännäävää vai ollaanko kaksistaan? :)

mina, kp33/33-38, yk1

Vierailija
402/407 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Täälläkin jännääjä, kp 29/30 joten katsellaan onko tärppi käynyt. Oireita on mutta en uskalla niihin vielä luottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/407 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan vattupuska..

Niin välillä toiveet heräs mutta ei.

Sellaset alavatsakivut että huh, huh.

Positiivista että ei tullut mikään megakierto.

Nokka kohti toukokuuta seuraavaksi..

Tsemppiä lopuille maaliskuisille!

Katmam kp36 vaihtumassa kp ykköseen/29-46

Vierailija
404/407 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se täti kurvasi paikalle... Ja suht ajoissa että kierto jäi siihen 33 päivään, mikä tarkoittaa sitä että laskettu aika olisi huhtikuun viimeinen päivä joten huhtikuisiin siis matka käy! Ja ihan hyvillä mielin vaikka toiveet olikin korkealla.

Onnea vielä jännääjille!

mina kp2/33-38, yk2

Vierailija
405/407 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan uskomatonta...tein äsken testi ja se oli positiivinen ja vielä melkein yhtä vahvat viivat. Uskomatonta. Menkat vain myöhässä kaksi päivää ja muissa raskauksissa ei ole näkynyt näin aikaisin. Entiedä vielä kuulunko maaliskuuhun vain huhtikuuhun.

Vierailija
406/407 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon hiljaa taustalla lueskellu täällä näitä juttuja ja aina oon miettiny, et pitäskö jotaa kirjottaa. Nyt sitte aattelin.

Pikasesti omaa napaa. Nyt menossa kp42/34-35. Tein ekan kerran plussan kp35 jonka jälkeen plussa on pysynyt haaleena koko ajan. Olen oikeastaa menettänyt jo toivon tämän takia. Syynä näihin tunteisiin on viime kierrossa tapahtunut aikainen keskenmeno viikolla 5+2. Silloin viiva haaleni yhtäkkiä kp 42 ja illalla alkoikin sitten vuoto. Nyt pelkään sitä samaa. Olin äärimmäisen yllättynyt että raskauduin heti seuraavasta kierrosta uudestaa. Luin kyllä netistä, että keskenmenon jlkeen raskautuu helposti uudestaan, mutta en osannut kuvitella että itselleni kävisi niin. Netissä luki myös, että olisi hyvä pitää välikuukausi...eihän sitä malttanut.

No joka tapauksessa pelkään tämänkin "raskauden" puolesta, koska alku on ollut hyvin samanlainen kuin viime kuussa. Esikoisesta tein ensin haalean testin ja siitä viikon päästä oli testiviiva jo kontrolliviivaa vahvempi. Ei nyt, eikä viime kerralla.

Tässä siis hieman alustusta. Eilen olin heittänyt jo pyyhkeen kehään kun viiva ei vieläkään vahvistunut, melkeinpä päinvastoin. Mutta tänään...se oli oikeasti vahvempi se viiva. Ei kuitenkaan kontrollia vahvempi, mutta kuitenkin. Tuli ihan tippa linssiin ku olin jo niin varma että peli on menetetty. Edelleenkään en uskalla toivoa mitään. Sitten joskus mahollisesti jos varhaisultraan asti pääsen ni voin hiljaa mielessä huokaista :)

Olen elänyt teidän kanssa mukana koko kuun, en vain ole saanut kirjoitettua tänne :)

Oikein paljon onnea plussanneille ja muille tsemppiä uuteen kiertoon! :)

Satin kp42/34-35 yk12

Vierailija
407/407 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko itsekkin heittaytya tanne. Olen 32v ja mieheni on 36v, ensimmainen lapsi olisi nyt siis toiveissa ja itseasiassa "hyvalla alulla"...

Plussasin tuossa reilu viikko sitten ja nyt ois laskureiden mukaan 6+3 menossa ja LA 22.3!!!!!!!

Ollaan tosi ilosia, onnellisia, sekaisin ....toivotaan etta nappulaa pysyy matkassa mukana loppuun saakka.

Asustellaan suurin osa vuodesta ulkomailla ja synnytys kans taalla. Suomessa kuitenkin eka neuvola elokuun puoli valissa, vahan janskattaa.

Haluan ensin kayda suomessa neuvolassa ja sitten sen jalkeen taalla, jotenkin tuntuu turvallisemmalta. Holmoo joo mutta minkas itelleen voi. onneksi on kavereita samassa tilanteessa tai sen lapikayneina niin saa heilta helppii.

viela ei uskala kertoo oikeen kelleenm perheelle suomessa kylla on kerrottu, mutta tyopaikalle vasta 12vkon jalkeen. Meinaa vaan olla hankalaa pitaa salassa kun on niin maha turvoksissa.

Mahtavaa jakaa kokemuksia naissa keskusteluissa ja saada hyvia neuvoja. Ensikertalaisella on vahan viela hanskat jukassa:)