Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MAALISKUISET 2012

Kommentit (407)

Vierailija
141/407 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tervetulotoivotuksista ;-)

Alexandra sulla oli pari kysymystä. Kysyit olenko koskaan tikuttanut ovista ja vastaukseni ei, en ole. Olen parikin kertaa ottanut sen puheeksi mun oman gynen kanssa (Suomessa erittäin tunnettu pitkän uran tehnyt) ja hänen mielestään tikuttaminen EI anna tarpeeksi helposti ja luotettavasti tulosta, ja päinvastoin hänen kokemuksensa mukaan aiheuttaa vaan lisää stressiä, joka -aivan oikein- voi siirtää ovista… Toisaalta yksi parhaista ystävistäni, joka kärsi liki kymmenen vuotta lapsettomuudesta, mutta on nyt pian kahden lapsen äiti, vannoo TÄYSIN ovistikkujen toimivuuteen, ja usuttaa mua aloittamaan, joten olen vähän välikädessä tässä... (Hänellä tosin oli muitakin vaivoja, ettei tullut raskaaksi, mutta lopulta kahdesti luomusti, mutta ovista tikuttaen…)

Clomifenit mulle määrättiin joulukuun lopussa kun kävin omalla gynelläni ja hän ultras munasarjani ja siellä näkyi niin paljon muumioituneita munasoluja, että niistä pystyi sanomaan, että en ovuloi läheskään joka kuukausi. Söin sitten Clomeja 3 kuukautta, sitten oli kuukauden paussi. Huhtikuussa kävin gynellä Suomessa ja hän oli jo luopumassa Clomeista mutta kun kerroin, että helmikuussa mulla oli ilmeisesti kiinnittymisyritys??? Niin sain sitten vielä luvan jatkaa Clomeilla.

Minähän en asu Suomessa ja olen täällä pari kertaa käynyt gynellä, ja tämä jälkimmäinen määräs saman tien lisää Clomeja. Tosin nyt käyn sitten ultrassa joka kuukausi noin kp12, seuraamme onko Clomeista hyötyä ts. ovuloinko niitten avulla.

Ihan viime viikolla luin jostain, että jokaisella naisella noin joka kahdeksannessa kierrossa jää ovuloimatta, joten vaikka sulle Alexandra nyt niin käviskin tässä kuussa, niin ole ihan rauhassa ja luottavaisin mielin, se EI vielä välttämättä tarkoita mitään vakavaa! :-)

Pahoittelen, että ehdi nyt kommentoida muitten kuulumisia muuta kuin onnea ensimmäiselle maaliskuiselle odottajalle!!

t. Gabriela 3/25-31

Vierailija
142/407 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt kp 1/28-31, nyt siis alkaa varsinainen yritys taas,kun viime kierrosta olin ihan varma, että mönkään meni kun en löytänyt tikuttamalla ovista kuten edellisessä kierrossa. No, toivotaan, että ovulaatio tapahtuu nyt tässä kierrossa ja päästään taas yrittämisen makuun;) Eli yritän nyt olla enemmän keskusteluissa mukana. Tsemppiä kaikille ja hyvää juhannusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/407 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille kuumeilijoille!

Olen yrittänyt pysyä täältä pois ja olla ajattelematta koko raskautumisprojektia. Jos vaikka ei sitten niin pettyisi.. Mutta nää piinaviikot todella piinaa, viikon päästä pääsee vasta testaamaan, joten täällä roikutaan taas..

Oviksen bongasin oikein hyvin kuten aina, ja ajoituksetkin mun mielestä meni ihan nappiin. Mutta niin meni viime kuussakin ja silti ei tullut toivottua tulosta. No jospa vaikka tällä kertaa.

Maatis kp 18/27-33 yk 6 kai

Vierailija
144/407 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomareissulta palattu, josko sais tännekin taas jotain kirjoitettua. Olen kyllä käynyt lukemassa kuulumiset melkein joka päivä.

Monet olivat käyneet gynellä tarkistuksessa - hyvä juttu ja ei onneksi keltään löytynyt mitään erikoisempaa. Itselle oli kova isku, kun keväällä gynen käynnillä todettiin paha endometrioosi ja alettiin puhumaan leikkauksesta. Mutta kaikki on edelleen mahdollista ja yrityksen puutteesta ei homma ainakaan ole kiinni :)

Olen nähnyt nyt kaksi yötä painajaisia leikkauksesta. Kyllähän se siellä takaraivossa koko ajan on: tule raskaaksi tai joudut leikkaukseen. Blääääh! Tähän kaupanpäälle vielä kauhea vauvakuume, niin homma on aika räjähdysaltis.

Alexandra - tiedän todellakin tunteen, kun mies on paljon poissa. Mun mies on reissuhommissa toisella paikkakunnalla, joten sitä aina toivoo että ovulaatio osuisi viikonloppuun kun toinen on kotona. Luo vähän lisäpaineita tähän hommaan.

Toiset ne alkaa kohta piinailemaan ja minä se vain ihmettelen sekä odottelen viivästynyttä ovulaatiota. Oltiin kesälomamatkalla ja ilmeisemmin ovulaatio päätti ystävällisesti siirtyä eteenpäin ettei tarvi vieraissa nurkissa touhuta :) Viivat on vahvistunut joka päivä eli joskos huomenna olisi vihdoinkin the ovulation day. Talletuksia on kylläkin jo tehty, joten tilanne pitäisi olla hyvässä mallissa.

EnnaNin - oikein paljon onnea!!!

Catti 12/24-28 yk 6

Vierailija
145/407 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiituliini: Kiitos! Alan kyllä jo pikkuhiljaa menettää toivoni… No, sitten pitää vaan siirtää katse ensi kiertoon. Juhannustaikoja tässä kyllä tosiaan jo kaipailee :)

Shamandalie: Eipä tänne ainakaan tänäänkään osunut hymynaama… Mutta, ehkä sinne? Toivottavasti! Tänään niiden testin viivojen väri oli jotenkin levinnyt niin, etten oikein osannut sanoa että kuinka vahva se toinen viiva oli. Ehkä se oli heikompi, vaikea sanoa… Joka toinen päivä on hyvä tahti! Sillä mennään vielä täälläkin!

Lullaby81: Toivottavasti ovis oli sitten viikonloppuna ja simppaset oli vielä kyydissä sitä odottelemassa! Oikein hyvää, vaikkakin sateista, juhannusta!

Gabriela: Tuhannet kiitokset vastauksestasi! Ihmettelinkin sitä kun jotkut on kirjoitellut että gyne on sanonut ettei ovuloi, mutta omani ei siitä sitten mitään sanonut, että mistä sen oikein näkee. Kuitenkin ultrasi, joten luulisi että olisi nähnyt. Lähinnähän tämä on sitä että sitä alkaa olemaan huolissaan kun tämän ikäisenä (minä 26, mies 25), terveenä, hyväkuntoisena, polttamattomana on näin vaikeata saada se plussa. Jotenkin kuvittelin että kyllä vielä tämän ikäisenä se pärähtää nopeasti, kun kuitenkin ässäilty on tarpeeksi joka kierrossa. Ja kun kirjaimellisesti KAIKKI kaverit on joko raskaana, tai pienten lasten vanhempia ja niillä kaikilla on napsahtanut heti alkuunsa. Tasan ei käy onnen lahjat. :) Ja se tosiaan näkyy tällä palstalla, kun teitä pitkänmatkalaisia on kuitenkin niin paljon! Oikein nolottaa edes valittaa näistä 6 yk:sta. Hyvää juhannusta, toivottavasti siellä missä olet, sitä vietetään! (Missä päin oikein olet?) Sen verran vielä tikuttamiseen, että ainakin tässä vaiheessa tuntuu kuitenkin jotenkin paremmalta tietää jo tässä vaiheessa kiertoa, ettei raskaudu, kun sitten odotella jännittyneenä (ja turhaan) tädin poisjääntiä. Ihan jo senkin takia ettei tarvitse pähkäillä että voiko sitä ottaa viiniä ruoan kanssa vai ei :)

Vauvahaaveilija: Onnea tikuttamiseen! Millä ovistesteillä tikuttelet? Itsellä on tosiaan noita clearbluen testejä, jotka on mukavia, kun ei tarvitse arvailla tulosta. Mutta samalla sikahintaisia!

Maatis: Hyvältä kuulostaa! Tsemppiä piinailuun! Onneksi nyt on juhannus tässä välissä, ehkä aika kuluu sitten sinullakin nopeammin! Plussaonnea!

Catti: Hyvältä kuulostaa, toivottavasti viivat on nyt sitten vahvat ja pääsette ovista hyödyntämään! Mitä ovistestejä käytät? Pähkäilen että mitkä olisi hyviä (ja halpoja :D).

ON: Ei hymynaamaa tänäänkään. Nyt pähkäilen että uhraanko vielä yhden tikun huomenna, vai annanko jo periksi. Kyllä siinä tikussa vielä se toinenkin viiva näkyi, mutta en osaa yhtään sanoa että oliko kuinka vahva verrattuna eiliseen, lähinnä koska niiden viivojen väri oli jotenkin levinnyt koko "ruutuun". Neuvoja? Alan jo pikku hiljaa yrittää totuttautua ajatukseen seuraavasta kierrosta. Ässäilty on kyllä joka toinen päivä, mutta ilman ovista siitä ei ole paljoa hyötyä :)

Oikein hyvää juhannusta kaikille!!!

Alexandra, kp20/27-32 (34?), yk6

146/407 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikki!

Menen tänään iltavuoroon, ja ehdin tässä hieman kirjoitella ennen sitä.

Ihanaa huomenna on vapaata ja lauantaina lähdetään reissuun, on sitä rentoutumista jo odotettukin. :)

Alexandra: En ole koskaan käyttänyt tuota Clearblue ovistestiä, mulla on ollut vaan näitä halppislistoja ja nyt 2 kk ajan olen niillä oviksen löytänyt.. Kokemusta ei ole kyseisestä testistä, mutta mitähän se toinen viiva sitten tarkoittaa, ilmeisesti hymynaama tulee vasta kun ovis on tapahtumassa/lähellä. Joskus ovulaatio saattaa olla myöhemminkin joten kannattaa heilutella peittoja, joskus se tärppi käy just sellaisesta kierrosta, kun ei ollenkaan uskoisi onnistumisen mahdollisuuteen, ÄLÄ LUOVUTA vielä! Mä pidän peukut ja varpaat pystyssä täällä.

Vauvahaaveilija: tervetuloa taas joukkoomme, sua olenkin jo kaipaillut :)

Catti: Onnea oviksen hyödyntelyyn ja tärppionnea!

Omaan napaan ei kuulu mitään UUTTA. Menkkamaista jomottelua ollut eilen ja tänään, aika lujaakin välillä ja luulin että lorahti jo, mutta ei vielä ole mitään tullut.. Joten piina jatkukoon!!

Rintoja nipistelee, mutta niin oli viime kierrossakin.. kyllä sieltä varmaan nega napsahtaa jos ehdin edes testaamaan.. luulen että alkavat taas etuajassa, plääh :( rankkaa tää yrittäminen :(

Onneksi tulee JUHANNUS ja tuo reissu!!! Mä tarviin niin nyt niitä MOLEMPIA ja tietty omaa rakasta miestäni ja lapsiani. :)

Ihanaa JUHANNUSTA kaikille, ja Enisa palailee taas kertomaan uutiset!!

TE OOTTE KAIKKI IHANIA!! ja on niin mukava lueskella tätä palstaa, se auttaa jaksamaan tässä vauvaprojektissa, ISO KIITOS!

t. Enisa kp 25/27

Koska testaat UmmNoora, eikös mennä aika samoilla päivillä? plussaonnea sinne!

Vierailija
147/407 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovistesteistä on keskusteltu ja kirjoittelenpa omat kokemukset.

Käytin kahdessa ensimmäisessä kierrossa pelkästään davidin ovis testejä. On halpoja, mutta viivojen tulkinta on tosiaan välillä haasteellista. Oma Lh huippuni tuntuu olevan suhteellisen lyhyt ja ilmeisesti ovulaatio ei ole ollut ihan täydellinen sillä viivat ovat jääneet selkeästi haaleammiksi kun kontrolliviiva (ja siis ovulaatio on tapahtunut, koska olen kummastakin kierrosta plussannut, mutta kesken on mennyt muutamassa päivässä). Noilla halpiksilla olen toiminut niin, että teen aamupäivällä yhden testin ja oletetun oviksen aikoihin teen iltapäivällä/illansuussa toisen ja kummallakin kerralla on käynyt niin, että aamupäivän viiva on saattanut olla selkeästi haaleampi kun illan viiva.

Gynen kanssa tästä juttelin ja kun kohdallani on epäilys keltarauhasen vajeesta niin ilmeisesti follikelit ei ole tarpeeksi kehittynyt ja näin olleen hedelmöittyminen voi kyllä tapahtua, mutta sen pidemmälle raskaus ei viallisilla soluilla kestä.

Tähän kiertoon sitten hankin lisäksi hymynaamoja ja ajattelin, että teen niillä varmistusta sitten kun viivat alkaa vahvistumaan. No, nyt kävikin sitten niin, etä davidin halpisliuskat anoi aivan järkyttävän selkeät ovisplussat, siis testiviiva jopa vahvempi kun kontrolli. Kahtena päivänä oli todella vahvat viivat ja samoina päivinä hymynaamatkin hymyili.

Vierailija
148/407 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra - älä luovu toivosta vaikket ole ovista bongannut. Ovulaatio on voinut silti tapahtua vaikket ole sitä saanut kiinni ja raskaus toivottavasti alkanut :) Ja valitettavasti on normaalia, että naisilla jää pari kertaa vuodessa ovulaatio vain väliin. Mutta kunnes toisin todetaan, niin nyt jännetään miten tässä kierrossa käy.

Itse olen käyttänyt Davidin halpisliuskoja ja kyllä ovulaatiopäivänä on tullut vahvat viivat. Vähän ärsyttävää niiden kanssa on pelata, kun virtsa pitäisi olla huoneenlämpöistä ym. mutta tuntuvat kuitenkin toimivan ja eivät ole kalliita.

Oma napa: särkyä alavatsalla ja emättimessä, joten ovulaatio on varppina tänään. Pitääpi vielä pissiä tikkuun. Särkylääkettä pitää taas ottaa, jotta kykenee peittoja heiluttelemaan - onneksi alkaa taas kivuton kausi, kunnes menkat alkaa tai toivottavasti ei ala!!!!!!

Vierailija
149/407 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissapvän ja eilisen haamujen jälkeen tänään täyttä tyhjää. Eli ovis taisi olla sittenkin jo eilen. Onneksi tp ässäiltiin, pitää vielä tänään jotain pikaista säätöä yrittää ja antaa sitten miehelle juhannusrauha.

Hyvää jussia kaikille ja tsemppiä!

Edit: onko kellään palstalaisella ollut käytössä Lugesteron? Se kun pitäisi aloittaa vasta oviksen jälkeen kai ja nyt en tiedä oliko mulla sitä ovista vai ei... Lääkäriä en saa nyt jussin alla kiinni. Olen sitten epävarma aloitanko sen Lugesteronin vai koetanko vielä testata ovista pari pvää vaikka tosiaan nyt kp16 ja ei mitään viivaa ja kp14&15 haamut.

Vierailija
150/407 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enisa84: Joo testasin sitten kuitenkin tänään vaikka olin ajatellut etten edes testaile kun niin selkiö ollut tuo etten ole raskautunut tässä kierrossa. Negaahan se näytti. Noh, kyllä se tästä, täti tulee varmaan viimeistään ylihuomenna niin pääsee sitten uuteen yritykseen:) Toivottavasti sulla natsaa paremmin ja ne maagiset kaksi viivaa ilmestyisivät testiin:)

Vierailija
151/407 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki, kai joukkoon sopii vielä yksi kuumeinen?! Meillä toivotaan hurjasti toista pienokaista esikoisen (04/10) seuraksi.

Taustaa sen verran ja lyhykäisesti, että esikoisen kanssa saatiin selittämättömästä syystä "tehdä töitä" ihan hurjasti, jotta raskaus saatiin käyntiin. Ensin yritettiin luomuna vuosi, siitä edettiin kevyemmästä hoidosta aina raskaampiin saakka, kunnes toinen alkion tuoresiirto tuotti tulosta. Toisen kohdalla päätettiinkin aloittaa suoraan "huipulta" ja niinpä menossa onkin nyt ne piinaavimmat hetket alkionsiirron jälkeen... Maanantaina on lupa testata, jos ei täti tee visiittiä sitä ennen.

Olen taustalla seuraillut ketjua siitä lähtien, kun huomasin, että tällainen kuukausipino on jo etukäteenkin olemassa, ei siis ainoastaan jo plussanneille. Tuntuu niin mukavalta lukea samassa tilanteessa olevien ihmisten ajatuksia ja jännittää yhdessä tuloksia. Nämä piinaviikot kun ovat ihan hirveää aikaa...

Testipäivää odotellessa ja menkkaoireita haukanlailla kytäten

Höpöttäjä75, kp 27/28, yk 2

Vierailija
152/407 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shamandalie: Mulla on käytössä Lugesteron ja se alotetaan aina ovulaatiota seuraavan päivän aamuna. Näissä alkionsiirroissa määräkin on karmea 3+3... Kokeile olisko sulla näppärä katkaistu muoviruisku asettimena! Siis ruiskusta napataan se ohut kärki pois, pillerit putkeen ja mäntää käyttäen perille.

Ja joku pohti aikaisemmin ovistikun haaleaa ja aina vaan haaleaa viivaa: meikäläinen on näiden vuosien aikana käyttänyt tikun jos toisenkin ja "kokemuksen syvällä rintaäänellä" voin kertoa, että mulla ainakin voi viiva olla haalea jo viikon ennen ovista ja tummaa viivaa. Digitestit on olleet helpoimmat, mutta muuten vinkkinä on se, että testaa pidempään (tai jopa aina) samalla tavaralla, niin oppii lukemaan tuloksia. Suurimmat hässäkät ja mielenpahoitukset oon saanu itelleni käyttämällä samaan kiertoon eri merkkejä - tulokset ei välttämättä oo vertailukelpoisia ja ohi mennyttä ovista on itketty ihan turhaan.

Tulipa tekstiä : )

Höpöttäjä75

Vierailija
153/407 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enisa84: Kiitos, on ihanaa tulla taas teidän ihanaan joukkoonne ja nyt sitten oikein porukalla punnertamaan maalisvauvaa;)

Alexandra: Käytin David-merkkisiä halpistestejä,joilla bongasin ovulaation edellisessä kierrossa ja nyt viimeksi se jäi samoilla testeillä bongaamatta. Kysyin juuri mieheltä lupaa ostaa tähän kiertoon tuon clearbluen ja taisin saada luvan vaikka kallis onkin;) Jee! Olet ilmeisesti ollut ihan tyytyväinen tuohon testiin,joten kannattaa varmaan investoida siihen itsekin?

Hyvää juhannusta kaikille ja muistakaa nyt viettää juhannusta kunnolla ja unohtaa hetkeksi tämä vauvaprojekti. Sairaanhoitajana tiedän, että yksi kunnon känni tekee vain hyvää tällaisessakin tilanteessa;)

Vierailija
154/407 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täällä lasken päiviä kierukan poistoon...pikkuisen huonoon aikaan se kyllä poistetaan kun kierron loppupuolella, mutta eipä se mitään, ehdin mä seuraavastakin kierrosta =)

Tervetuloa mukaan taas uusillekin!! =) Meitähän alkaa jo aika paljon olemaankin! Kivaa, mutta toisaalta toivon teidän kaikkien puolesta että vähennytään tästä pikkuhiljaa!!! Ja päästään ihan eri pinoon!

Eipä täältä tässä vaiheessa enempiä...

"viisi yötä"... =D

Vierailija
155/407 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ese juhannuskin lähenee, ei kovin kesäisessä säässä vaan. :(

Mä en nyt oo ihan varma, että voiko tuo mun flunssa, mikä oli tiistaina niin olla ovis? Oli hieman lämpöä ja tosi huono olo. Viime kuussa mulla oli ihan samanlainen, päivän kestävä flunssa. Noh, jos oli niin huonostippa se hyödynnettiin sunnuntaina viimeksi on peittoja heilulteltu ja maanantaina mies lähti työreissulle, jolta palaa huomenna.

Mutta onneksi mies on koko heinäkuun lomalla :) Tossa just selailin kalenteria ja mahdolliset testailut pitäisi tehdä Heinäkuun ekalla viikolla, ollaan juuri silloin mökillä anopin ja appiukon kanssa. :D Saas nähä kuinka mahdolliset testailut sielä onnistuu!

Plussatuulia kaikille ja hauskaa juhannusta!

156/407 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireissä merkeissä on mennyt tämä juhannusviikko kaikin puolin. En ole kerennyt edes teitä käydä täällä moikkaamassa!

Itselläni menee ihan ilman kummempia tilanteita. Teroluteissa 6. päivä menossa. Rinnat ovat eilisestä asti olleet arat, alavatsaa jomottaa ja valkovuotoakin tulee jonkin verran.

Ensi viikon loppupuolella pitäisi sitten menkat alkaa noiden Terolutien jälkeen. Se vaihe jänskättää sitten enemmänkin. Ainakin saan juuri ennen lomani alkua tietää onko meille maalisvauvaa tulossa vai saako lomalla nauttia siduakin. =P

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti ja plussatuulia puhaltelen! Juhannus ollaan isolla porukalla mökillä, joten vauvafoorumit pitänee jättää silloinkin rauhaan. ;)

Juhannusterveisin

Marjana kp 23/31-37 yk 15

Vierailija
157/407 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON: Ehdin jo ilmoittautua mukaan tähän ketjuun, koska luulin, että kuukautiset olivat alkamassa ja olin täysin varma siitä. No nyt on myöhässä 4-5 päivää ja eilen tein uuden testin. Ensin näytti negaa, mutta sitten kun katsoin paremmassa valossa, niin selkeä haalea viiva. Rinnat ovat kipeytyneet, esimerkiksi mahallaan ei voi enää nukkua ja pientä kuvotuksen tunnettakin on.. Olisikohan sittenkin tärpännyt jo kolmannella yrityksellä? Sitten kuuluisin hilkulla jo helmikuisiin, mutta ei uskalla vielä juhlia. Teen huomenna uuden testin ja katsotaan sitten uudestaan. Jännää!!

Oikein rauhallista juhannusta ja hurjasti onnea plussanneille! Mikä on muuten seuraava oikea ketju jos huomenna näkyy jo selkeämpi viiva?

Vierailija
158/407 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin olipa aika pitkä kierto joten nyt alkoi menkat ja tänne siirryn. Eli 1kp-31 ja yk 6.HArmittaa mutta ei kyllä tuntunutkaan yhtään että olisi tärpännyt. Taidan jo toivon menettää joten jään taustailemaan teidän palstalle. Teidän juttuja on niin kiva lukea.

Vierailija
159/407 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöttäjä75: kiitos vinkistä! Nyt vähän tuntuu että missasin sen oviksen kun tänäänkin digitestissä vain tyhjä ympyrä, eikä tikussa haamun haamua, haamut siis tulivat kp 14 ja 15 ja nyt kp 17, mutta ehkä kuitenkin testaan vielä pari päivää varmuuden vuoksi ja aloitan sitten vasta Lugen. Mulla annoksena "vain" 1+1.

ON: Harmittaa niin penteleesti, kun menetin maltin miehen kanssa ja kiukuttelin sille eilen kun sitä ei huvittanut. Tuntuu, että nyt kun omat ajatukset pyörii vaan tässä vauvahaaveessa niin hermot on tosi kireällä. Mies totesi tänään, että hän menee edelleen tjot-meiningillä ja jos mä alan nalkuttaa sille kiertopäivistä saan totutella sit selibaattiin, et ota tai jätä :( On todella turhautunut olo!!!

Vierailija
160/407 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mintunlehti: jos viivat vahvistuu ja olet raskaana niin tervemenoa odotus-puolelle siihen kuuhun, johon laskettuaikasi osuu :-) Peukkuja pidän!!

Shamandalie: välillä sitä niin kiukuttaa toisen puolesta! Ja nyt on sellainen hetki. Kyllä me kaikki naiset ymmäretään, että miehelle pitää antaa aikaa ja kannattaa olla kertomatta kiertopäivistä, koska miehillä ON taipumusta ottaa suorituspaineita. Mutta on todella ikävää, että mies sitten sanoo niin, että pian ei tipu ollenkaan, jos nalkutus jatkuu :-( Miehet eivät voi mitenkään käsittää sitä äidiksitulon toivetta ja haavetta ja sitä miten hormonit heittää hermot kireällä naisilla toisinaan. Toivottavasti saat purettua täällä kiukkuja, eikä miehelle, siksihän me ollaan täällä toinen toisiamme tukemassa ;-)

).(

Menkat kesti vain 2 päivää?? Olen nyt tosi huolissani, että siitäkö mun lapsettomuus johtuu? Nuorempana mulla oli megamenkat, aina yli viikon ja TODELLA runsaat. Mutta vuosien mittaan ne ovat vähentyneet ollen viime vuodet kp1-2 runsaat, sitten taukopäivä, sitten kp4-5 tuhrua. Mutta nyt tuli vain kp1 ja 2 ja sen jälkeen ei mitään. Jos olis jotain oireita niin tekisin testin varmuuden vuoksi mutta mitään raskausoireita ei ole. Kauhea pelko vain :-(

Kaikesta huolimatta iloista juhannusta kaikille!

t. Gabriela kp5/25-31