MAALISKUISET 2012
Kommentit (407)
Tellu80, mitkäs raskausviikot sinulla on? Josko se olisi ihan harmiton pientä vuotoa, joka voi tulla monestakin syystä. Mulla oli kahdessa raskaudessa punaista paperissa kerran kummassakin rv 8 ja 10 tienoilla. Pahoinvoinnista ei kannata sinällään välittää vaikka se loppuu tai ei sitä ole. Mulla 3 raskautta takana ja yhdestäkään ei ole ollut varsinaista pahoinvointia, vain pahoista hajuista ällötystä.
Gabriella, äiti tiesi mitä teki. :) meillä 3 poikaa ja kaikki tehty ovisaikaan. Tai ekasta ei niin tarkkaa laskelmointia, mutta taisi vahingossa osua siihen. Kaikki saaneet aika nopeasti alkunsa ja tyyliin kuukaudessa oikealla ajoituksella 1-2 ässäilyä ja loput "voimien keruuta".
Rakel kp 19/25-31 ja yk1
nyt on menossa 10+1.
Enkä nyt niin kamalan huolissani olekaan, kun sitä tosiaan tuli vain tippa ja vain yhdellä veskireissulla eilen.
Ajattelin kuitenkin soitella neuvolaan vielä tänään... kunhan soittoaika alkaa.
Tellu
Mulla vielä pari päivää töitä ja sitten alkaa loma loma loma :)
Hurjasti onnea Tinka ja Maatiainen!!
Piristää lukea plussauutisia.
tintti-tyy: veditpä sitten kunnon työvuorokauden :) Plussaonnea sitten parinviikon päähän!
Alexandra84: Eiks kurkkukipukin voi olla oire raskaudesta, tuli vain heti mieleen kun luin. Se on kyllä mullakin ihan järkyttävää tää viimepäivien oireiden tarkkailu. Testata ajattelin sitten jos kuukautiset ovat muutaman (pari?) päivää myöhässä kun mulla muutamalla päivällä ja pahimmillaan viikolla voi heittää alku.
Mun oirelistaan vois heittää jatkuva finnien pukkaaminen kasvoihin ja yläkroppaan, muita raskauteen viittaavia oireita ei nyt sitten olekaan.
Lomaa odotellessa Vauvahaave 29/32
Alexandra: mies soitti juuri, ne testit olivat tulleet, joten testailemaan ehdin vielä tähän kiertoon. :) Tulivat kyllä äkkiä, 4 päivää vaan.
Pakko jatkaa nyt töitä!
Onnea Maatikselle!!
Aurinkoinen tehvehdys kaikille! Ilmoittaudun uutena kuumeilijana mukaan, jonkin aikaa ole lueskellut viestejä ja nyt en enää malttanut pitää näppejä erossa koneelta, kun piinaviikot käynnistymässä... :)
Sen verran taustaa, että kaksi ihanaista lasta on ilonamme ja kolmatta kuumeillaan. Kolmas on kyllä "saanut tulla jos on tullakseen" jo yli vuoden. Ei sillä, täsmäyrityksiä ei ole ollut, että ovikset on varmaan menny aika harakoille..
Ovistuntemuksia on ollu nyt muutamina päivinä ja luulen, että se oli eilen tai tänään. Peitot on heilunu, että ainakin ajoitus pitäs olla kohdillaan. Sepäs se onkin, että siinä pitäs mennä monta muutakin asiaa kohilleen, että kahden viikon päästä sais viivat testiin!
Tämmöisiä ajatuksia täältä. Plussatuulia kaikille!!!!
mansikkavadelma kp 31/45
Ja tervetuloa mansikkavadelma jännäämään!
Sain kuin sainkin vapisevin askelin haettua hetki sitten testin apoteekista:O Sen samaisen Apteekin oman jolla olen aina ennenkin testannut:D Ompa vaan hinnat nousseet siitä 2004 kun viimeksi testasin;O 7,50 taisi nyt olla hinta, kun ennen muistaakseni oli hiukan päälle 5 euron. Kai siellä muitakin olisi ollut, mutta tuo on tuttu ja hyväksi havaittu. Ei näytä turhia vääriä, näyttää selkeästi ja on helppo plus että on kuitenkin suht herkkä että pystyy näillä kp:lla jo testaamaan suht varmasti.
Oireet edelleen samat.
Toivoa ja pitkää pinnaa kaikille kiertoihin!
CelesteSebastian kp 30 tai 31/28
Tuli sitten sairaalareissu viimeisimmän kirjoituksen jälkeen, pukkasi sitten joku (syy jäi vieläkin avoimeksi) kunnon tulehdus.. Mutta tulihan tutkittua tämä mimmi aika hyvin läpikotaisin siinä samassa yhteydessä keskussairaalan gynenkin toimesta.
Ultrat ja sisätutkimukset tuli siis silloin tehtyä ja kaikki näytti rakenteiden puolesta ihan normaalilta. Ei PCO-epäilyksiäkään. Tietystikään tässä yhteydessä ei gynen kanssa tullut juteltua lapsitoiveista juurikaan kun tutkittiin vaan päivystyksellisesti missä vika on.. Eli ajattelin kuitenkin mennä sinne yksityiselle gynelle vielä parin viikon päästä juttelemaan niistä ja jos tarvitaan jotain labrakokeita tms. sekä papa pitäisi ottaa.
Lopettelen tässä tuhtia pitkää ab-kuuria, oireet ja kivut onneksi hyvin hellittäneet ja tulehdusarvo miltei normaalitasolla jo.
Mitään erityisempää ei tänne muutoin nyt kuulu. Pupuiltukin on viimeisen viikon aikana (pitäisi olla otollisin aika oviksen kannalta) fiilispohjalta ihan mukavasti, joskin tuo tulehdus vähän rauhoitti hommailuja kun oli aikamoiset alavatsakivut. Jotenkin en vaan jaksa uskoa että nyt olisi natsannut, mutta eihän sitä tiedä..
Päivittääkö joku muuten tuota kuumeilijalistaa? Näkyy menneen jo monta päivää ilman päivitystä..
Minäkin voisin ottaa "riesakseni" heh jollei kukaan muut halua tai ehdi.. lomankin alkuun vielä 3 vkoa joten en kovin nopeasti täältä katoa :)
Paljon Onnea plussanneille ja muille plussatuulia!!
kaunisikävä kp 21/28-36, yk3
..ilmoittautuu maalisvauvaa toivovaksi. Mieheni kanssa esikoista yritetään ja toivotaan. Jännät hetket käsillä: kp 33/30 menossa, kuukautisia ei kuulu, mutta raskaustesti näyttää negatiivista. Tiedä oikein, mitä tässä pitäisi ajatella. Epätietoisuus on tuskaista. Tulis nyt vaikka sitten se täti kylään, jotta pääsisi yrittämään uudestaan.
Paljon plussatuulia kaikille!! :)
Tervetuloa uudet!
CelesteSebastian – sinulla on hyvät oireet olleet jo jonkin aikaan. Sä olet niiiiin raskaana. Huomenna toivottavasti hyviä uutisia :)
Maatiainen – sinullakin oli ilmennyt raskausoireita, hyvä hyvä. Mitäs sinun testi näytti tänään?
Marjana – pahoittelut menkoista, mutta oikein hyvää lomaa!
Alexandra – todellakin itsekin huomaa tarkkailevansa kehoaan ihan eri tavalla kuin ennen ja kyllähän kuukaudesta toiseen kierto on varsin samanlainen oireineen.
Ansku – lupaavat oireet kuitenkin, jospa seuraava testi näyttäisi plussaa.
Gabriela – mielenkiintoista kuulla sinun tutkimuksista Belgiassa. Toivottavasti tässä kuussa sinulla on ovulaatio!
Maatiainen – jiihaaaaa, onnea!
Mutterimamma – poikkeavia oireita, yes! Josko ois raskausoireita, näin toivotaan.
Kaunisikävä – onneksi olet jo paranemaan päin ja hyvä, että saitte silti oviksen hyödynnettyä.
Sopaka – tervetuloa ja toivottavasti seuraava testi näyttää plussaa.
Oma napa: Tänään on pissattanut ja kirveltänyt normaalia enemmän. Olen yötöissä ja tarkistin äsken pissan: ei ole tulehdusta. Nyt toivo nostaa päätään, koska esikoisen odotuksessa viikko ovulaation jälkeen alkoi kova pissavaiva (luulin silloin, et mulla on pissis) ja nyt jännätään, että onko tämä sama vaiva :O Toivotaan, toivotaan!
Nyt on viikko ovulaatiosta, joten testejä ei kannata vielä tuhlailla. Odottavan aika on pitkä.....
Catti kp20/24-28 yk 6
Täällä unelmoidaan ensimmäisestä masuasukista:) 8 vuotta vonkasin miestäni vauvantekopuuhiin ja vauvakuume on ollut ihan päiväkotivuosista saakka! Eli lähes koko elämän... :/
Nyt ollaan päästy tekovaiheeseen, kun mies viimein näytti vihreää valoa! Eka yrityskerta menossa. Kuume on niiiiiin kova...
Täällä menossa 12/28!
PLUSSA :D:D:D:D Wow Aika haalea vielä, mutta toivotaan että vahvistuu. Pitää testata vielä joku päivä uudelleen. Kysyisinkin onko nuo kalliimmat Predictorit parempia, herkempiä ja hyviä käyttää?
Tuo apteekin oma oli sitten muuttunut jonkun verran ja hinta kuitenkin yli 7e ja vielä tuloksena hailakka viiva, pöh ;)
Olen koko yön pyörinyt ja nähnyt sekalaisia vauvaunia taas.. Ihan pöhkö olo:)
Ja tervetuloa uusille!
Ja tästä plussasäteitä kaikille ******
CelesteSebastian ja Santana kp 31 tai 32/28 rv??
että tämä vaavi on saanut alkunsa Santanan konsertin jälkeen, jossa olin yhdessä mieheni kanssa:D
plussanneille!! :)) Ihana kuulla positiivisia uutisia!!!
Täällä edelleen jännitys päällä. Ei ollut täti yön aikana tullut kylään, vaikka mahassa olikin sen suuntaisia tuntemuksia. Vessassa piti käydä keskellä yötä, mikä ei ole minulle normaalia. Voi kunpa se olisi merkki pienestä ihmisenalusta!! Uutta testiä en uskalla tehdä kuin vasta ensi viikolla.
sopaka kp 34/30
Onnittelut Caleste Sebastian, plussa se on haaleakin plussa!
Mulla on oli iso ruokahalu, koko ajan tekisi mieli syödä jotain, väsyttää normia enemmän ja jaloissa oli eilen ja tänään tuorvotusta. Hmmm, voisiko nämä olla ekoja raskausooireita. Ehkä ei, viikkon päästä tai reilun se selviää.
Kotia kaipaisi poistolämpöilmapumpun, turhan lämmintä sisätiloissa, ihanan lämmintä ulkona.
Rakel 20/25-31 yk 1
olisko jo testin paikka? :)
Rakel
Töissä kävin iltavuoron tekemässä ja huomenna aamuun. Masua nippaillut pitkin päivää sopivasti:) Outoa pientä huonoa oloa on esiintynyt, piti ihan miettiä että mitä voisi suuhunsa laittaa ettei tulisi olo sitten pahemmaksi. Päädyin mauttomaan riisiruokaan vihanneksilla ja hyvin meni:) Näköjään mitään makeaa ei tee yhtään mieli, mielummin appelsiinimehua joka on hapanta.
Voi kun jännittää edelleen että jaksaako vaavi pysyä hyvin kiinni. Itselläni muutamia km takana ennen esikoista ja ennen tokaa, joten ei tämäkään mikään itsestään selvyys ole. Testiä ei tullut ostettua tänään enempää joten jäänee testaus ensiviikkoon jos ei täti yllätä.. kun sitä pelkään edelleen. Ja en uskalla täältä vielä odotuspalstalle edes siirtyä ennen kuin viivat on vahvat, yrittäkää kestää siis vielä mua:D
CelesteSebastian ja se Santana kp 31 tai 32/28 rv mitä lie
Ps. Onko maaliskuisille jo oma ketju odotuspuolella? Jahka kun sinne uskallan kurkkia edes..
elikkä nyt on täti myöhässä jo 9 päivää jos nyt oikein olen muistanut ja nega tuli aamulla testiin, tein siis tuon apteekin oman raskaustestin.
Masentavaa tää on, luulin jo et olisko voinut tärpätä.
ne menkat pitäis nyt saada vain alkamaan et pääsis uuteen yritykseen ja siirryn luultavasti sitten tuonne huhtikuisiin. kohdunulkoisen jälkeen on ehkäpä kierrot sekaisin, mut silti. Tässä ehtii aina toivoo ja haaveilla.
Olette varmaan jo ihmetellyt kun päivityksiä ei ole näkynyt eikä kuulunut listalla. Olemme muuttaneet tässä kuun vaihteessa ihan hirveällä ryysiksellä ja lupauksista huolimatta nettiyhteys uudessa talossa ei toimi. Maanantaina pitäisi saada kuntoon, nyt sain miehen työkannettavan lainaan joten yritän tänä päivänä parhaani mukaan päivittää listan ajan tasalle. Ilmoittakaa jos unohdan jonkun tärkeän jutun tuolta listalta..
Hurjasti plussanneita, onnittelut kaikille tasapuolisesti:) Ja pahoittelut niille jotka joutuvat jatkamaan huhtikuisissa...
Hurjasti vain nyt vauvaliimaa mukaan :)!!
Tää on niin tuskallista seurata itseä päivä kerrallaan vielä noin 11 päivää......Oon kyllä yrittäny olla ajattelematta, mutta aika laihoin tuloksin.. :) Ei tälle piinalle vaan voi mitään!
Viime yönä ei enää soviteltu turvakaukaloa autoon vaan kovasti pohdin mihin uikkariin oikein mahdun sitten talvella, kun silloin käydään usein uimapaikoissa:) Ja jotain muutakin yöllä näin.. mm pöh empä enää muista:(