Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MAALISKUISET 2012

Kommentit (407)

Vierailija
261/407 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaiskohan tähän jo ilmottautua ku tänään plussasin ja todennäköisesti LA maaliskuussa jos näin on? =) Olen muutenkin ihan uusi näillä nurkilla. :D

Vierailija
262/407 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tintti-tyy: Kiitos tsempeistä! Kyllähän sitä tosiaan itsekkin huomaa koko ajan ajattelevansa että ehkä se täti ei sieltä tulekkaan ja ehkä se ovis oli, mutta jostain syystä ei näkynyt jne jne. Yritän kyllä pitää jalat maan päällä, todennäköisyys on niin pieni kyllä tästä kierrosta. Tulis jo se täti, ni pääsisi sitten ainakin näistä ajatuksista. :) Teidän ajoitukset kuulostaa hyvältä! Kyllä ne miehet on joskus niin raivostuttavia…

Lullaby81: Miten maltat olla testaamatta? Plussaamaan siitä! :)

Sopaka: Uutta testiä vaan kehiin!

Nanabanana: Tervetuloa joukkoon! Kaikki näistä on sekaisin kun ensimmäistä kertaa tänne palstoille kirjoittelee! Ja vielä näin puolen vuodenkin (apua, olenko oikeasti ollut täällä jo puoli vuotta?!!!) jälkeen tulee uusia tyhmiä kysymyksiä. Joten älä siitä huoli!

Ansku: Onnea huomiselle testaukselle! Plussapuhureita sinne!

Enisa84: Yritä ottaa rennosti! Tiedän että on vaikeata kun sitä hymynaamaa ei testiin vaan tule. Mutta, kyllä se sinulle vielä tulee! Marjana on lomalla :)

Catti: Hyvältä kuulostaa! Nyt vaan testailemaan! :)

Äiti1983: Nautinnollisia hetkiä yk1:seen!

Jennyy: Onneksi olkoon! Siirryhän sitten suoraan tuonne odottajien puolelle. Tällä palstalla kirjoittelevat yrittävät tulla raskaaksi, vaihtelevalla menestyksellä :)

ON: Ei mitään uutta tänne. Vatsa nippailee, mutta tätiä ei vaan näy. Tässä vaiheessa toivon jo että alkaisi pian. Muuten alkaa turhat toiveet nousemaan liian korkealle. Tiedän etten voi olla raskaana, mutta silti sitä vaan toivoo aina loppuun asti. Enkä kyllä tosiaankaan kaipaa mitään pidempää kiertoa kun tämä!

Alexandra, kp32/27-32 (34?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/407 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinttityy ja Alexandra- Kaikista paras hoitokeino kipujen loppumiseen on raskautuminen! Lääkäreitten mielipide oli kaikilla kolmella sama. MUTTA ihmiset on kaikki erilaisia ja reagoivat erilailla... Toivotaan parasta ja pelätään pahinta. =) Olisihan se kyllä ihana hoitokeino... =D Jos ikuna edes raskaudun, vuosi jo yritystä takana.

Samanlainen olotila jatkuu edelleen. Eilen iski kauhea väsymys ja nukahdin esikon kanssa päiväunille! 2 tuntia ihan sikeesti vetäsin unta kaaliin, heh! Tuli kiire laittaa ruokaa miehelle, kun oli vain puoli tuntia aikaa ennekuin se tuli töistä =D Yöuniki maistui, tosin olinkin sitten hereillä jo seitsemältä.

Meille tarjottiin isonpaa vuokra-asuntoakin, tänään pitäisi käydä katsomassa ja ilmoittaa halutaanko se. (että halutaanko?!) Oishan se ihana kun esikollakin oisi oma huone =D Jos ja kun toinen olisi mahdollisestikin tulossa?! Aika ahtaaksihan kaksio ainakin minun mielestä käy. Pitäisi vain jostakin sitten sumplia se inhottava takuuvuokra, äyh...

Kesälomakin alakaa olla kohta käsillä (maanantaina reissuun!) ihanaa! Lähdetään porukalla lappiin lohen pyyntiin. Jospa sitä minäkin saisin jonkunnäköisen tärpin edes... =D

Testailla meinaan ehkä perjantaina jos ei tätipirulainen ole saapunut sitä ennen. Pitäähän sitä tietää voiko reissussa ottaa pari drinksua vai ei =D Jännät paikat on kyllä nyt. Niin paljon on erilaisia oireita kuin normaalisti (tosin voi johtua kaatumisesta) Mutta toivotaan toivotaan! =)

Muttis 38/38-43

Vierailija
264/407 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra84, sen takia en uskalla testata, kun viimekierrossahan sain haamuplussan kp34 mut seuraavana päivänä alkoi vuoto :( Ja sit tuli negatesti. Ja onhan se näinkin, kun joku aiemmin tuossa sanoi, että onhan ne testit aika arvokkaita. Vaikka liekö se tässä konkurssissa enää tuntuu ;) Meillä on talonrakennus meneillään, asutaan jo, mutta paljon on vielä tehtävää. Mies on nyt lomalla ja yrittää kovasti tehdä hommia tuolla ennenkuin lähden iltavuoroon. Jää sitten esikoisen kanssa, eikä pysty tekemään yhtään mitään.

Illalla jomotti taas alavatsaa, mutta ei näy tätiä. Josko sit perjantaina testaisin ;)

Lullaby kp29/24

Vierailija
265/407 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea CelesteSebastian! Joko olet uskaltanut liittyä odotuspuolelle? Minä en ole vielä uskaltanut eds kurkkia, sen verran pelkään että tämäkin menee kesken.. Mutta toistaiseksi ainakin on kaikki hyvin :)

Plussan saamisen jälkeen oireetkin on vahvistuneet. Kauhea kokoaikainen väsymys, ärsyneisyys, kuukautiskivut ilman kuukautisia sekä aamu-huono olo. Aamulla ei pysty juomaan kuin kupin kahvia ja pienen jugurtin, kymmenen maissa onneksi jo pystyy jatkamaan syömistä.

Millon olis hyvä aika mennä varhaisultraan? Mä tilasin ajan silleen, että se on 7+1, silloinhan sydämen pitäisi jo lyödä? En mä tiedä onko siinä käynnissä mitään järkeä, voihan se sydän lakata lyömästä vaikka tunnin päästä ultrasta. Mutta jotenkin nyt vaan tuntuu siltä että haluan mennä.

Tsemppiä kaikille ja pitkää pinnaa testipäiviä odotellessa :)

Maatis rv 4+2

Vierailija
266/407 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hurjasti onnea matkaan kaikille plussanneille!! Täytyy myöntää kyllä, että hiukan kirpaisee, olisin niiiiin toivonut omaakin plussaa... Tarrasukkia ja jaksamisia kuitenkin kaikille, eiköhän täältä jossain ajassa perässä tulla : )

ON: mulle vois päivittää kp8/29 ja yk3, uutta ovista siis odotellessa. Joku jo huikkasi, että huhtikuisetkin on jo ryhmänä, joten kirjaan itseni myös sinne. Sinne huhtikuullehan tuo LA menee näillä päivillä. Seurailen kuitenkin myös mitä teille täällä maaliskuisissa tapahtuu ja jos ei tärppää tässä kuussa, tulkaahan perästä. Hyvä kuu se on huhtikuukin ; )

Höpöttäjä75

Vierailija
267/407 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin on tänään ollut kamalan väsyttävä ja raskas päivä. Kyllä huomaa,kuinka paljon vaikuttaa virkeystilaan,jos työpäivän aikana ei ole paljon tekemistä. Kesällä,kun sairaaloissa on aika pitkälti ihmiseet lomilla, niin työmäärää on tarvinnut vähentää,jonka vuoksi meillä kesäsijaisilla,jotka olemme koko kesän töissä, ei ole jokaiselle päivälle riittävän paljon työtä.

Catti76: kuulutko Varsinais-Suomen sairaanhoitopiiriin?:)

(Enisako kysyi ovistestistä?):Minulla ei nyt ole mitään ovulaatiotestiä käytössä tällä kierrolla,koska tarkoitus oli tilata tuo clearblue,mutta jotenkin aika menikin niin äkkiä, etten sitä sitten ehtinytkään hankkimaan tähän kiertoon. Ensi kierrossa sitten...! En siis yhtään tiedä,onko ovulaatio ollut ajoissa vai onko se tänään vai vasta huomenna. Mutta hyödynnetty on ja hyödynnetään vähän vielä lisää:)Nännit on edelleen todella arat kosketukselle,joka on siis ihan uusi oire minulle. Toivottavasti se nyt kertoo siitä ovulaatiosta. Limoja on ollut hankala seurata,koska ollaan puuhasteltu niin ahkerasti miehen kanssa, että omat ja hänen "limansa" on päässyt vähän sekoittumaan;) Voisiko kova väsymys olla ovulaatio-oire myöskin? Alaselässä tuntuu nyt tällä hetkellä myös pientä iskias-tyyppistä kipuilua(totesin tässä kirjoittaessani;)),joten eiköhän se ovulaatio ole käsillä. Kotoa löytyisi yksi halpis-ovulaatiotesti,mutta en ole varma haluanko sitä käyttää(luotettavuudesta kun ei ole varmuutta).

No, jospa yrittäisin vielä hetken olla töissä ahkera ja sitten kotiin, jaksamista kaikille:)

Vierailija
268/407 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksais odottaa kierron loppua! menossa vissiin 16/28.. Jänskättää, jänskättää. Noh mä saan uuden työsopimuksen vasta syyskuussa ja jos pomo huomais et oon raskaana en varmaan sais sitä sopimusta, et tolla on hyvä lohduttaa itteään jos täti tulee kylään 12 päivän päästä... mut kyl mä mieluummin raskaana olisin ku haluisin sen työsopimuksen tai siis haluanhan mä sen ku saisin parempaa äitysrahaakin, mut kyl mä pienemmälläki rahalla pärjään.

onnea kaikille plussaajille! ja muutenkin plussatuulia kaikille!

Vierailija
269/407 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on alakerrassa sellaset pippalot, että taitaa olla joku tulehdus iskenyt. Menee mun mielestä jo valkovuodon yli :(

Vauvahaaveilija- Mä en ennen plussaa uskalla ostaa mitään. Varmaan plussan jälkeen tarttuu hyvinkin äkkiä jotain pientä ja söpöä mukaan. Esikoisen kanssa vko:t oli jotain 30+ ennenkuin aloin hankkia mitään, mutta tiedän jo nyt etten enää pysty odottamaan niin kauan. Oonhan nyt jo odottanut melkein vuoden.

Lullaby- Uskomattomat hermot sulla, mä olisin tossa vaiheessa jo tyhjentänyt apteekin testeistä :) Sun plussaa odotellessa.....

sopaka- Outoa, että sulla tullut negaa. Oireet sopisi niin täydellisesti raskauteen. Ehkä se plussa tulee vähän viiveellä.

mansikkavadelma- meillä on melkein samat Dpo:t, vaikka kierrot vähän erimittaisia. Mennään sitten yhdessä odottajiin :)

Nanabanana- Tervetuloa

ansku- Pöh, tyhmä testi. Millä muuten testasit?

Enisa- Toivottavasti se ovis vielä pamahtaa. Stressihän voi siirtää sitä.....helpommin sanottu kuin tehty...

Catti- Kuulostaapa lupaavalta:/

Muttis- Etkö jo voisi testailla :) t:malttamaton

Täällä jatkuu piina, mutta tulehdusepäily vetää kyllä toiveet takas maanpinnalle. Pitäiskö sitä ihan lääkärille asti raahautua. Taidan odotella vielä pari päivää ja katsoa mihin suuntaan tää kääntyy. Oireina kun on vaan älytön valkoinen kokkareinen vuoto(nami :P).

Tilasin tänään mammaksi herkkiä testejä ja pahoin pelkään, että sorrun taas liian aikaisin. Siinä sitten kääntelen testejä tuntitolkulla ikkunan edessä ja toivon näkeväni jotain. Ootteko muuten käyny kaks plussan palstoilla kattomassa niitä plussatestein kuvia? Mä käyn siellä välillä haaveilemassa ja odotan koska mun testit näyttää samalta.

Tuota vuotoa lukuunottamatta ei ole mitään oireita eli niitä odotellessa,

Tintti-tyy Dpo 6 kp 21/28

Vierailija
270/407 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tintti-tyy ihan hiivatulehdukselta. On tosi inhottava, jos sitä on.. Siihen kuuluu nimenomaan kokkareinen runsas valkovuoto ja kutina.

Jänniä hetkiä tuntui olevan monella ;)!! On ihanaa lueskella aiheesta teiltä, kun ei olla puhuttu kenellekään asiasta. Ajatuksia ei vaan saa pois aihaasta millään. Ei tullut yhtä tummaa viivaa kuin kontrolliviiva ovistestiin. Etten nyt sitten osaa sanoa, että menikö se vai ei. Tuntui eilen kyllä alavatsalla kipuja ja nippailuja mutta senhän nyt kaikki tietää, että tuntee monenmoisia halutessaan.. No odotellaan pari viikkoa ja katsellaan mitä tuleman pitää. Kyllä me eilisiltana vähän peittoja heiluteltiin ja aivan taatusti siskolikkakin sen kuuli, kun natis niin mukavasti meidän puusohva ;D! Toivotaan parasta, pelätään tätiä ;)!!

Nyt syömään, kamala nälkä!!!

Martta kp 14/28

Vierailija
271/407 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti1983 - tsemiä kierukan poistoon ja ihanaa, että pääsette vihdoin kunnolla yrittämään.

Mutterimamma - toivottavasti noi oireet johtavat plussaan. Sulla on sitten sama tilanne kuin mulla eli raskaus poistaisi kivut (endometrioosi) ja välttyisin leikkaukselta.

Lullaby - perjantaita odotellen siis, silloin minäkin aion taas testata.

Vauvahaaveilija - kyllä, meillä on sama työnantaja :)

Bambi - toi on aina se tylsin kierron vaihe, pelkkää odottelua ja oireiden kyttäilyä.

Tintti-tyy: Kirveltääkö? Josko ois hiivatulehdus kovasta yrittämisestä :)

Oma napa: ei pahemmin kipuja, eikä tiputteluvuotoa - joten minulle hyvin erilainen kierron loppuvaihe. Tuhlasin tänään yhden halpistestin ja se näytti negaa. Kauhea pettymys, vaikka tiedän ettei vielä välttämättä näy mitään, mutta toiveet on tässä kierrossa niiiiin korkealla. Ovulaatiosta laskien uskoisin menkkojen alkavan ylihuomenna!

Catti 25/25-28

272/407 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikki!

Oli ihan pakko tulla hehkuttamaan, kun tänään viimeinkin sain digitesteriin kauan odotetun hymynaaman hymyilemään, nyt sitten tänään olisi luvassa peittojen heiluttelua, kun saataisiin vaan tää yksi elohiiri vielä untenmaille. :)

Pitäisi ainakin ajoitukset osua nyt oikeaan... mutta en jaksa toivoa liikoja, vaikka nyt tiedänkin että aika on varmasti OIKEA!! viimeksi hommailtiin liian aikaisin, ovulaationi tapahtuu siis vasta myöhemmin.

Alexandra: kiitos tsempeistä! Koskaan ei tiedä, onnistuminen saattaa käydä just sellaisessa kierrossa missä kaikista vähiten tärppiin uskoo :)

Pidän peukkuja että menkat pysyy poissa.

Tintti-tyy: kuulostaa hiivalta, kiusallinen vaiva, oli mulla esikoista odottaessa alkuraskauden oire.. voisko olla sullakin? Peukutan :)

Muille onnea bongauksiin!

Huomenna aamuvuoro, täytyy pikkuhiljaa alkaa suunnittelemaan jo nukkumaanmenoa, että pääsee aikaisin ylös sängystä. Ai niin ja täytyy ne simpatkin laittaa tänään tutkimusmatkalle :)

HYVÄÄ YÖTÄ kaikille!

t. Enisa kp 12/26 yk3

Kolmatta yritellessä:

Vierailija
273/407 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Enisa hymystä :) Onnet myöskin plussanneille! Mukava huomata, että joukossa on edelleen "vanhoja tuttuja" sekä roima joukko uusia kuumeilijoita..Vaikka toki tahtoisin että kaikki olisivat jo sen oman plussansa saaneet =)

Tää kadonnut lammas huomasi eksyvänsä taas vähän väliä tänne palstalle! Palstailutauko teki mulle tosi hyvää..Se alkoi loppuaikoina olla jo ihan hysteeristä eri testien tekemistä ja päivien ja kellonaikojen laskua/tuijottelua. Nyt kaikki se on tiessään ja otetaan miehen kanssa löysin rantein =) Yhdet menkat on ollut tässä välissä ja nyt en osaa yhtään sanoa missä vaiheessa kierto on..Kiertopäivät ihan hukassa..Silloinkun edelliset menkat alkoi, niin oli niin paljon kaikkea, että en muka ehtinyt/muistanut merkitä mihinkään ylös...huhhuh. Ja nyt tässä sitä sitten kärsitäänkin epätietoisuuden kanssa..Parin päivän ajan tullut seksin jälkeen hieman rusehtavaa verta. Ovistestiin tuli tänään viiva, ei mikään vahvin viiva, mutta kuitenkin erottui hyvin. Että kai tässä sitten kierron puolivälissä ollaan jos testiin on uskominen =)

Täss työjuttuja häärään koneella ja en ehtinyt viel kunnolla lukeen koko ketjua, mutta lupaan sen tehdä heti kun vaan aika on sopiva =)

Plussatuulia koko poppoolle!

Vierailija
274/407 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta tiivistettynä onnittelut plussanneille ja plussaonea piinaalijoille!!Useammalla on aikas jännittävät päivät edessä..

Ja Enisa84 - hieno juttu kun löysit oviksen, jei :)

Tintti-tyy - Aikas samoissa tosiaan mennään, siirryn mielelläni odottajiin :)

Olen ajatellut, että ei ole reilua, kun normikiertolaiset saa 2 kiertoa ja yrityskertaa siinä, missä minä yhden ;) heh..

Ja sit mietin noita kiinnittymistuntemuksia, niitä kun ole nyt yrittänyt kovasti seurata ;) Ehkäpä ei kanattais, se onnistuu sitten kun onnistuu..Mut esikosta tunsin sellasen pitkän ja kovan nipistyksen yhdessä kohti mahaa ja myöhempinä päivinä ennen plussaa siitä samasta kohti nippaili..Tokasta en muista oliko mitään erikoista..

Niin ja tänää on jomotellut mahasta, kauhistelinkin, että onko mulla vasta ovis tulossa vai mitä...eikääääääää!!!!!!!! Toivottavasti ei kierto ala heittään entisestään pidemmälle! Tuossa kp28-31 oli kipuja ja limaa ja oletin se ajoittuvan sinne kp 31..Katsellaan sitten kierron pituudesta jäkikäteen millon se mahdollisesti oli..

Pitäsköhän minun ottaa käyttöön tuo digitesti, mitä ne muuten maksaa ja onko ne luotettavia?

mansikkavadelma kp 36/45 ja dpo 5

Vierailija
275/407 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tänään se täti kaahasi kylään. Kyllä harmittaa!! :( En ymmärrä, miksi säännöllinen kierto heittäny noin pitkäksi juuri kuin lasta yrittää. No nyt alkoi sitten uusi kierto ja täytyy varmaan yrittää tikuttaa ovulaatiota, mutta selkeästikin siirryn huhtikuun kuumeilijoihin.

Enisa84: Todella upeaa, että ovis löytyi! Toivottavasti nyt saatte sen hyödynnettyä hedelmällisin tuloksin!! :)

Kaikille plussanneille oikein paljon liimaa mukaan ja jännittäville lämpimiä plussapuhureita!!!

Vierailija
276/407 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tänään nukuttua tosi pitkään ja nyt ei sitten uni tule millään :/

Enpä tuosta mun vuodosta tiedä. Aamulla tuli sellanen kunnon töräys ja loppupäivän on taas pysynyt normaalin rajoissa. Minkäänlaista kutinaa ei ole ollut, jos olisi niin olisin heti pitänyt hiivana. Toisaalta tänään on tarttunut paperiin hennon hentoisesti vaaleanpunaista. Todella vähän, eikä tuu kuin ronkkimalla vähän syvemmältä. Mitäköhän se sitten tarkoittaa?? Voisi puhua kai tulehduksen puolesta, mutten tiedä liittyykö hiivaan sellaista? Vaikea uskoa, että täti tulisi viikon etuajassa. Ruokahalu tosin viittaisi siihen. Muka hirvee nälkä kokoajan, oon syöny tänään tuplaten normaaliin verrattuna.

Martta- Aika hyvä ajoitus, voi hyvinkin tulla ihania uutisia parin viikon päästä. Säkin hyppäät sitten meidän kanssa maaliskuisiin odottajiin :)

Catti- Pöh! Tyhmä testi :( Voihan se vielä muuttua.

Enisa- Löytyihän se pirulainen sieltä. Kai otitte kaiken hyödyn irti.

Tiiuli- Mukava kuulla taas sustakin. Uskalsit tunkea taas pääsi tänne meidän sekopäisten joukkoon ;)

mansikkavadelma- Usko pois, mäkin olen ajatellut miten epäreilua se on toisille kun on pitkät kierrot. Mun pää hajoaisi, jos aina joutuisi odottelemaan 6 viikkoa ennen seuraavaa mahdollista h-hetkeä. Tää nyt ei varmaan yhtään parantanut sun mieltä.....mutta sympatiat on teidän puolella.

sopaka- Voi kurjuus, menehän nokka korkealla uuteen yritykseen!

Täällä mä vaan kukun, eikä väsytä pätkääkään. Maha on ihan pömpöllään kaikesta syömisestä. Kaipa se on pakko yrittää saada unen päästä kiinni ja tulla huomenna piinamaan teitä lisää.

Tintti-tyy Dpo 7, kp 22/28

Vierailija
277/407 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää.. Kävin siis viime pe (kp12) taas tällä tarkkaan tutkivalla gynellä ja ultrassa näkyi 2 follikkelia, 15mm ja 17mm! Jännää heittoa, koska edellisessä kuussa mulla oli kp13 jo 24mm follikkeli, mutta en usko, että ovuloin.

Nyt gyne ehdotti mut tutkittuaan, että tulisin ti (kp16) tai ke (kp17) tällä viikolla käymään "silloin kun rakastelusta on 6-18tuntia aikaa kulunut", jotta nähdään miten simpat etenee ja eteneekö mitenkään. En ollut tällaisesta tutkimuksesta kuullutkaan, mutta netistä löyty tietoa (PCT tutkimus) Kysyin mitä mies on mieltä ja sanoi, että joo, kokeillaan. Tällä siis selvitetään, ollaanko me yhteensopivia keskenämme. Mies on kyllä niin IHANA.. :-) Sanoi, että se olis kyllä ihan kauheen surullista, jos selviis, että me ei olla yhteensopivia.. mutta onhan se parempi kuitenkin sitten tietää, kuin olla tietämättömänä.

Niin että aamusta soitan sitten gynelle joka ottaa mut jossain asiakkaitten välissä. Peukkuja saa pitää.. ;-)

Omista tuntemuksista sen verran, että pelkään että ovulaatio ehti mennä jo... Mutta gyne on ammattilainen ja täytyy luottaa hänen näkemykseensä, että koska viimeksikin oli pitempi kierto myös tämä on pitempi ja ovis vasta nyt. Tuntemuksia kyllä on ollut selvästi pitkästä aikaa! :-) Ovislimaakin bongasin, mikä on mulle harvinaista, mutta kaikilla naisilla sitä ei selvästi tule ja silti voi tulla raskaaksi. Noi limat oli vaan jo sunnuntaina, jolloin kyllä ässäiltiin, mutta ei mennyt kaikki ihan niinkun Strömsössä... ;-( En nimittäin minäkään kerro miehelle millä kiertopäivillä mennään, että ei tule paineita. Tänä yönä sen sijaan on pantu simpat oikeille paikoilleen, kun kerroin että tää tutkimus olis nyt sitten ;-)Päivällä oli rinnat kipeet, millasta mulla on harvoin. Pelkään, että se oli merkki loppuneesta oviksesta?? Mutta pientä kipuilua tuntuu alavatsalla vieläkin, joten toivon toivon. Jännä juttu, mutta kivut on tuntunu oikealla puolella ja ne hyvät follikkelit löyty vasemmalta?

Anteeksi kovasti tämä pitkä omanapaisuus mutta jonnekin on purettava ajatuksia. Seuraavalla kerralla kommentoin muittenkin kuulumisia. Plussanneille isot onnittelut ja kärvistelijöille paljon tsemppiä, nautitaan kesästä!

Gabriela kp16-17/25-31

Vierailija
278/407 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttis: Tulethan ilmoittelemaan sitten miten testauksen kanssa meni perjantaina! Tuollainen väsymys kuulostaa kyllä raskausväsymykseltä! Harvemmin sitä muuten noin uupunut on kesällä (paitsi jos potee allergiaa tai vastaavaa). Toivotaan!

Lullaby81: Nyt sitten perjantaina testaat sinäkin! Ymmärrän toki että haluat odottaa niin että saat varman vastauksen, etkä mitään haamuja. Nostan hattua että kestät näin kauan odotella. Plussatuulia perjantain testaukselle!

Maatis: Totta kai menet varhaisultraan jos siltä tuntuu! Käsittääkseni se on juuri tuo rv7 jälkeen kun kehoitetaan menevän, nimenomaan sydänäänten takia. Sinun oireet kuulostaa kyllä jo nyt niin vahvoilta, että kyllä se pikkainen nyt siellä sen 9kk pysyy!

Höpöttäjä75: Joka kierrossa kirpailee kun se täti ilmestyy kylään. Mutta kyllä sitä ihmeesti siitä vaan nostaa katseen seuraavaan kiertoon. Huhtikuisissa nähdään, tulen sinne kunhan se täti saapuu.

Vauvahaaveilija: Oikeassa olet siinä että mikään ei ole niin hirveätä, kun se että on liian vähän töitä. Eihän sellaista jaksa kukaan!

Bambi: Se on kyllä oikeasti hyvä jos on jotain millä lohdutella itseään, jos se täti kurvaa kylään. Helpottaa oloaan. Itse alkuvaiheessa aina suunnittelin etukäteen miten ”juhlisin” tädin tuloa. Useinmiten se oli joku suklaalevy ja viinipullo… Tästä kierrosta ajattelen asiaa niin että kun se täti tulee, niin tarkoittaa se sitä että en ole raskaana meidän lomalla (josta vietämme 2,5 viikkoa autoillessa) ja jaksan niin paremmin ja voin sitten ottaa viiniä jos huvittaa.

Tintti-tyy: Hyvältähän tuo valkovuodon määrä kuulostaa! Koska ajattelit testata? Mihin asti saat siis itsesi hillittyä? Noi oireesi kuulostavat kyllä nyt nimenomaan siltä, että teille olisi plussa tulossa :)

Catti76: Sinäkin testaat perjantaina? No, sitten on perjantaille ainakin kolme testaajaa, kiva! Toivottavasti saatte kaikki plussan!

Enisa84: Onneksi olkoon hymynaamasta! Tuntuu varmasti hyvältä! Nyt vaan sitä hyödyntämään!

Tiiuli: Tervetuloa takaisin!

Mansikkavadelma: Kun kerroit tosta pitkästä kivusta määrätyssä kohdassa vatsaa niin tunnistin kyllä itseni. Minulla on ollut sitä tässä kierrossa ja muutamassa aikaisemmassakin. Outo tuntemus se kyllä on, kun pistää juuri siihen määrättyyn kohtaan.

Sopaka: Pahoittelut tädin saapumisesta! Joskus kierto pitenee nimenomaan yrittämisen aikaan, itsellä on käynyt samoin. Ärsyttävää!

Gabriela: Täällä on peukut ja varpaat pystyssä!!!

ON: Tätiä ei näy, ei kuulu. Vatsaa nippailee edelleen, joten tuntuu kyllä siltä että täti ilmestyisi koska tahansa. Toiveet alkaa nousta, ärsyttävää. Olen päättänyt että jos täti ei ole ilmestynyt ennen perjantaina, testaan. Kyllä se sieltä vielä tulee, enhän testien mukaan ovuloinut, mutta on nyt ilmeisesti pitkä kierto, jonka gyne kyllä tosiaan ennustikin... Mitä enemmän kuluu aikaa sitä enemmän tarkkailen itseäni ja alan uskoa että ehkä kuitenkin...

Alexandra, kp33/27-32 (34?),yk6

279/407 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää 1,5h töitä, ja sit kotiin!! Ihanaa, sitten onkin loppuviikosta kaksi iltaa peräkkäin, oon kyllä sitten taas ihan väsy :(

Mutta nyt iloitsen ensin lyhyestä päivästä. :)

Alexandra: Testaa ihmeessä jos ei vuotoa näy, voit hyvinkin olla raskaana, kaikennäköisiä vatsannippailujahan tuohon alkuun kuuluu, itselläni oli molemmissa raskauksissa tajuttomat menkkakivut ja silti plussaa tuli.. Joskus ovulaatio saattaa vaan vilahtaa ohi.

Plussaonnea sulle!

Kiitos kaikille mua tsempanneille, ihanaa oli tosiaan eilen nähdä tuo hymynaama mulle hymyilevän, ja hyödynneltiin sitä eilen ja tänään olisi vielä luvassa varmistelua.. Sitten ei voida kun taas toivoa... Piina taas alkaa!!

Kuinkas kauan se munasolu siellä elelee, oliko se 1 vai 2vrk. Simpathan voi elää jopa 5 vrk.

No mutta palailemisiin!!

t. Enisa kp 13/26

Vierailija
280/407 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopakalle pahoittelut tädin saapumisesta..Itselläni oli 2 pidempää (kp38 ja kp39) kiertoa, joita todella ihmettelin, koska aikaisemmin menkat olivat kuin kellon lyömä. Nyt kuitenkin itselläni kierto tasoittunut siihen 29 päivään. Toivotaan, että myös sinulla kierto tasoittuu pian! =)

Gabrielalle on täälläkin kaikki onnen tuomat ristissä! :)

Alexandralle myöskin peukut, josko siellä olisi tapahtunut ihme, jota ei testit ole jostain syystä huomanneet :)

Mitäs ihtelle, laskeskelin vähän tota omaa kiertoa ja nyt oon joten kuten (kai) siitä selvillä..Nyt oltais aika loppukierrossa ja päivien mukaan tätiä odotetaan kylään saapuvaksi 3-4 päivän aikana..Tälle kierrolle on jonkin verran odotuksia, kun meillä on ollut paljon aikaa viettää keskenämme ;) Eilen tilasin vähän raskaustestejä ja niiden vissiin huomenna pitäisi tulla..Tai ainakin toivon näin.

Mies painostaa mua lähteen peseen sen kanssa autoa, en tykkää..:) Mun mielestä auton puunaus ja tuunaus kuuluu miehelle..Kun mä puunaan ja tuunaan kotona, hihi. Vaikka, siellä on kyl loistava keli ja mä voisin istuu nurtsilla ja ottaa arskaa..

Muksat keskiviikon jatkot kaikille!

Mun oletetut kiertopäivät on nyt 26/29 ja yk1. Alusta asti laskettuna tuo yk olis nyt 8, mutta alotan puhtaalta pöydältä, fiiliskin on ihan sellanen :) Miut voipi päivitellä listaan.

Tiiuli