Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MAALISKUISET 2012

Kommentit (407)

Vierailija
201/407 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Celeste sebastian: Sullahan on jännät paikat, lupaavia nippailuja :)

Ansku: Missä vaiheessa kiertoa olet? Toivotaan että testit tuo toivotun tuloksen!

).(

Mulla ei oo rinnat enään yhtä herkät kuin ovulaation jälkeen :(

Toivottavasti kuitenkin on tärpännyt, mä niin luotan siihen kun on saanut muuta ajateltavaa ni ei ainakaan tässä kierrossa ois pitäny liikaa stressata.

Jotain pieniä tuntemuksia on alavatsassa.

Vauvahaave kp27/32

202/407 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei varsinaisesti maaliskuisten veturinkuljettajaa ole vielä löytynyt, kun EnnaNin:kin plussasi helmikuisissa. Eli pesti taitaisi olla vieläkin auki. Kohtahan sieltä alkaisi jonkun olla korkea aika plussata, kun on niin piinaavia hetkiä monilla menossa. :)

Tinttityy: Hienosti on miehesi mukana menossa! Pisteet hänelle tuosta. :)

Juu olet oikeassa, että eihän tämä tiputtelu välttämättä vaikuta raskautumiseen, mutta uskon vaan, että sitä ei tulisi, jos olisin raskautunut. Se vuoto kun liittyy vain ja ainoastaan tähän luteaalivaiheeseen. Jos kierron muuhun aikaan pistelee menemään vaikka minkälaiset ässäilysessiot, niin vuotoa ei tule tipan tippaa. Eli ei ole vika sinänsä ole yhdynnässä, vaikka se usein tuon vuodon luteaalivaiheessa laukaiseekin. Mutta on nyt tiputellut muutenkin.

CelesteSebastian: Oi nuo vauvaunet on niin ihania, vaikka toisaalta niin haikeitakin! Minä näin tämän kierron alussa, että tein kaksi kertaa raskaustestin, joka näytti plussaa. Siis samassa unessa tein molemmat testit. Olisin niin ikionnellinen, jos oikeasti siihen tilanteeseen pääsisi, että saisi tuijottaa niitä kahta viivaa testitikussa....

Ansku: Mukana jännätään testisi tekoa! Muista tulla raportoimaan. :)

Gabriela: Aika jänniltä kuulostaa tuo Belgian terveysjutut. En kyllä osaisi minäkään kääntää edes noita verenpaineita Suomen luvuiksi ihan äkkiä. Sinä käyt niin ahkerasti tuolla gynellä, että ainakin olet koko ajan tietoinen, mitä elimistössäsi tapahtuu. Pidetään peukkuja ovuloinnin suhteen. :)

Tänä aamuna rinnat oli ehkä hieman vähemmän arat kuin mitä ne on olleet parina viimeisenä päivänä. Todennäköisesti se tosiaan enteilee alkavia menkkoja. Mahdollisesti siis jo tänä iltana. Ruskeansävyistä tiputtelua oli eilenkin päivällä. Muuten ei mitään uutta tämän auringon alla. Olen yrittänyt työjutut saada hoidettua siihen kuosiin, ettei tarvitse enää kahtena viimeisenä päivänä stressata ja kotona siivoan vielä tänä iltana. Sitten voin hyvillä mielin jäädä huomenna lomalle. :) Miehen kanssa yhdessä 3 viikkoa, ah! Vaikkei tärppiä tästä kierrosta todennäköisesti tullutkaan, niin ainakin tämä yhteinen loma varmasti kaikottaa murheet siltä saralta hetkeksi.

Marjana kp 29/30-32 yk 15

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/407 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on aikaa taas kirjoitella tänne pitäkästä aikaa. Nyt on muutto hoidettu, joten on aikaa taas keskittyä muuhunkin.

Elikkäs plussasin tiistaina ja se tuli yllätyksenä, koska olin aivan varma, että tästä kierrosta ei tärppää, sillä yritykset ovat jääneet rakennusprojektin ja muuton takia erittäin vähälle ja ovulaation aikaan ei hommailtu kertaakaan, mutta tällä kertaa taisi olla sinnikkäitä kavereita matkassa :) Nyt olo on epätodellinen, olen tätä toivonut niin pitkään vaikka yritetty ollaankin vasta muutama kuukausi. Nyt vaan toivon, että kaikki menisi hyvin loppuun asti.

Menkat oli juuri ennen juhannusta kaksi päivää myöhässä ja tein testin, mutta se oli negatiivinen. Menkat eivät edelleenkään alkanut ja rinnat oli erittäin kipeät joten uusin testin tiistaina ja siihen tuli sitten erittäin vahva viiva.

Minäkin olen näköjään väärän kuukauden puolella, sillä laskureiden mukaan laskettuaika olisi karkauspäivänä, eli 29.2.

-Tinka-

Vierailija
204/407 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi lämpimät onnittelut Tinkalle plussasta:) Ihanaa!!

Täällä edelleen jännitetään kuinka käy :D Huimausta ja nippailuja alamasussa edelleen. Ruokahalut on hävinnyt, vaikka yleensä ennen tätiähän söisin vaikka mitä.. Tosin voihan se olla tästä auringosta ja lämmöstäkin. Tosi outoa on kuitenkin ettei masuni ole turvonnut kuin yleensä tähän aikaan ennen tätiä. Monesti näillä kp:lla inhottaa ihan pukea kun kaikki pullottaa ja housut kiristää. Nyt on enemmänkin aivan hyvin alavatsalta pikkareiden kohdalta hiukan turvotusta, mutta kaikki näyttää hyvältä päältä;D Ja tosi oudon rauhallinen mieli on, en ole sellainen kiukkukimppu kuin yleensä ennen tädin tuloa. Mielenkiintoista:) Olin jo lähellä eilen ostaa testin, mutta sopivaa tilaisuutta ei tullut.. äitini oli eilen käymässä ja kierreltiin kaupoissa hänen kanssaan. No, kyllä se sopiva hetki pian tulee tai sitten se täti;O

Nyt mennään siis jo kp 29-30/28, mun loistavan muistin vuoksi;D

Edelleen paljon tsemppiä kaikille kiertoihin!!

Terkuin, CelesteSebastian

205/407 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tulla taas kurkkailemaan tänne... Ihanaa tänne on saapunut plussa uutinenkin, Paljon onnea Tinka, mietinkin oletko sä jättänyt meidät kokonaan. Nyt sitten kipin kapin tuonne odotuspuolelle, ihanaa odotusta sulle!!

Alexandra: onhan näissä pitemmät toimitusajat, mutta nytkin olin ajoissa liikkeellä ja toivon että ensi viikolla viim. tulevat. Englannista kestää postitus n. viikon verran, muualta maailmaa esim. Amerikka, japani ja kiina 2-3 viikkoa. Mutta yleisimmin tilailen englannista.

ilmoitan heti kun tulevat!! :)

Marjana: itselläni ei ole kokemusta tuollaisista tiputteluvuodoista, mulla alkaa aina heti vuodot oikein kunnolla ja runsaina, eikä myöskään tiputtele menkkojen jälkeenkään vaikka kuinka hommailisi :) Itseäni mietityttää kun tuo kiertoni on hieman lyhentynyt, mulla on aina ollut 27-28 päivää ja nyt enää 25, siis näinä parina kuukautena, menkat alkaneet aina etuajassa. No eipä tuossa isoa eroa ole.. mutta pistää mietityttämään kun ovat aina olleet säännölliset, ja tulleet lähes kellolleen.

Ei mitään uutta tälle rintamalle, ovista tässä odotellaan jo kovasti, flunssa taitaa olla iskemässä, lapset ovat jo kolmatta päivää kipeenä.. Sitkeää tuo sairastaminen näin kesällä.

Mutta nyt täytyy jatkaa taas töitä, ja tänään pääseekin jo ajoissa kotiin :)

kun vielä 2 h jaksaisi, pääsee nauttimaan auringosta.

CelesteSebastian: lupaavalta vaikuttavat nuo oireesi, oikein paljon plussasäteitä sulle!

Tulepa sitten kertomaan miten kävi?

Jera ja Ansku Joko testasitte?

PLUSSIA NYT ÄKKIÄÄÄÄÄÄ!!! ihana iloita toisten onnesta jos se vielä joskus osuisi omallekin kohdalle.

Palaillaan taas piakkoin, nauttikaahan helteestä.

plussaonnea vielä kaikille!

t. Enisa kp 7/26

Kolmatta yritellessä:

Vierailija
206/407 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon ONNEA odotukseen!! :-)

Mutta vieläkin on siis maaliskuun veturinkuljettajan paikka auki ;-) Plussia nyt kehiin, puuhpuuhpuuh plussapuhureita täältä!!

Marjana, olen asunut ulkomailla reilusti toistakymmentä vuotta ja paikallinen työnantajani toimii sairasvakuutuksenani ja saan sitä kautta osuuden lääkärimaksuihin ja esim gynekuluihin (ja varmasti osittain siksikin olen huomenna menossa jo kolmatta kertaa tänä vuonna) ;-)

Oman navan alla tuntuu tuntemuksia ja pitkästä aikaa tuntuu siltä kuin ovis lähenis, jes jes!

Aurinkoterkkuja Gabrielalta kp11/25-31

Vierailija
207/407 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein sittenkin testin jo tänään, dpo 13. Ja se näytti plussaa! Laskettu aika olis 10.3. Voi kunpa tää vaan pysyis kyydissä eikä menis kesken, niinku edellinen..

Mä odottelen teidät muut junaan mukaan, joten ei muutaku plussaonnea muillekin!

Maatis

Vierailija
208/407 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea maatiaiselle veturinkuljettajan paikasta!!! Ja onnea myös muille plussanneille, enhän minä pölkkypää muista nimimerkkejä.. Täällä viikonloppua odotellessa. On toi työnteko rankkaa puuhaa :) olen meinaa lastenhoitaja ;)...

Vierailija
209/407 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon!! :-) Ihana, että ryhdyit veturinkuljettajaksi, kyytiin hyppää tästä kierrosta varmasti moni!

Vierailija
210/407 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon maatiaiselle veturinkuljettajan paikasta ja onnea kaikille muillekin plussanneille :) Hyvä mieli tulee, kun lukee näitä kivoja uutisia. Tsemppiä ja haleja teille kaikille jotka putositte huhtikuisiin!

ON. Täällä kp 24/24... Mitään tuntemuksia ei ole suuntaan taikka toiseen. En myöskään muista tunteneeni ovista tässä kierrossa. Ei kyllä tainnut olla mitään tuntemuksia silloinkaan, kun aloin odottaa esikoista.

Minä olen myös nähnyt jo pidempään noita vauvaunia. Viimeksi näin unta että synnytin pojan. Esikoinen on siis tyttö :)

Poistun viikonlopuksi taka-alalle. Lähdemme reissuun. Mies jää kesälomalle ja minun vuoroni on vasta kolmen viikon päästä. Tulee tyttärelle pitkä kesäloma. Toivon mukaan ensi viikolla pääsen ostamaan testiä, tärisevin käsin, ja vielä jos plussais ;) Hyvää ja aurinkoista viikonloppua kaikille!

-Lullaby

Vierailija
211/407 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut tinka83 ja maatiainen ja ne muutamat? aiemmin plussanneet. kovin on kaitainen joukko plussanneita, mutta josko se tästä joukko kasvaisi.

Itselläni odotteluvaihe ja mitään tuntemuksia nyt tässä vaiheessa ei ole, eikä varmaan olisikaan vaikka mitä olisi tapahtunut. ovistilut on nyt hommasttu ja odottelee seuraavaa kiertoa. Tuskin tästä nyt mitään tuli, hyödynnettyä tuli kp 7, 13 ja 17 ja luulen että ovis oli kp 11. Tykkään kyllä ovistikkuja käyttää, tulee edes joku selvyys ja mulla ne on aiemmin toimineet hyvin.

Plussaus tuuria kaikille!

Rakel kp18/25-31 yk 1

Vierailija
212/407 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen työ "pikkasen" venähti ja päästiin kotiin vasta klo 6 aamulla. Tuli tehtyä 16 tuntia töitä putkeen. Eipä se muuten harmittaisi, mutta bongasin oviksen eilen illalla, eikä mitään toivoa päästä sitä hyödyntämään. Kun päästiin kotiin kuoltiin molemmat samantien sänkyyn. Touhuttiin kyllä toissailtana ja se saattaa hyvinkin riittää. Tänään iltapäivällä vielä varmisteltiin kun herättiin. Eli aika suuret toivot tästä kierrosta. Ovis bongattu ja hyödynnetty joka suunnasta :) Toivottavasti ei tipahdeta rymisten takas planeetta Maahan. Mies kun ehdotteli tänään jo nimiä :/

Se riittää omasta navasta hetkeksi.

Onnea Maatiainen!!! Tästä meidän juna lähtee!!

CelsteS.- Kuulostaa hyvältä, toivottavasti täti tajuaisi pysyä poissa.

Tinka- Myös hirveesti onnea sulle!

Marjana- Toivottavasti sulla pysyy paha täti poissa, seuraavat n. 9 kuukautta. Munkin täytyisi kerätä energiaa jostain siivoukseen. Mutta huomaan taas suunnittelevani pyöräilyä meren rannalle, aurinkoa ja uimista :) Siivotaan sitten sadepäivänä.

Gabriela- Jännä tuo sukupuoleen vaikuttaminen. Itse toivoisin tyttöä, mutta yritystä jo niin kauan takana, että ei uskalla jättää ässäilyjä väliin, kun h-hetki on tiedossa. Mullahan on jo 2 poikaa, niin pikku rinsessa sopisi hyvin tähän taloon pitämään meidän tyttöjenkin puolia.

Ansku- Et lähde minnekkään ennenku kerrot meille testailujen tuloksen! Ja se saa luvan olla plussa.

Valmiiksi jo ketuttaa, kun nyt alkaa taas vaihe "oman kehon, sen nesteiden ja kolojen hullu analysointi-tuhlaan rahani useisiin testeihin, joita tihrustelen kuin mielipuoli-rintojen puristelu ja muutenkin yleinen hulluus"

Mutta olen hyvillä mielin. Ovis ollu kateissa monessa kierrossa ja monessa kierrossa ei ole ollut edes teoreettista mahdollisuutta raskautua, kun ovis menny ihan harakoille. Eilen tuli nippailu lievänä, mutta tuli kuitenkin ja pieni itsetutkiskelu vahvisti asian.

Että silleen tälleen täältä. Toivottavasti huomenna tulee taas lisää plussia.

Tintti-tyy kp 16/28 yk 11

213/407 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ONNITTELEMAAN Maatista!!!!

Paljon pikaliimaa ja tarrasukkia matkaan mukaan!

Olen aina välillä käynyt kurkkimassa, josko joku vanha palstakaveri saisi plussan. Harmittavan tiukassa on plussat olleet=/

Tellu 10+1

214/407 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon Tinka ja Maatis! :)

Hyvä, että plussaajiakin alkoi ilmestyä.

Täällä suunnalla puolestaan täti tuli viime yön / tämän aamun aikana. Kroppa toimi kyllä taas kellon tarkasti eli ovulaatiosta pystyi laskemaan tarkalleen menkkojen alkamisajankohdan. Kun tyhmä kroppa vielä tajuaisi ruveta toimimaan siinä lapsentekohommassakin oikealla tavalla.

Jää tänään lomalle, joten harmitus näistä menkoista on tällä kertaa pienempi. Pääsen nauttimaan viiniä miehen kanssa Rodoksen auringon alle. ;)

En tiedä onko minun järkevää perustaa huhtikuisten pinoa, koska olen lomalla ja vähän väliä reissun päällä, niin en pysty päivittämään tuota listaa sitten... Jos joku haluaa sen pestin ottaa, niin tekaiskaapa uusi pino sitten. :)

Lomatunnelmissa

Marjana kp 1/30-34 yk 16

215/407 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tilaamassa mammaksin sivuilta ovulaatiotestejä ja sieltä pisti silmään tämä teksti nyt. Otin suoran lainauksen:

"Älä käytä aamuvirtsaa (ensimmäinen virtsa heräämisen jälkeen) sillä LH on syntetisoitunut elimistössäsi aikaisin aamulla. Se ei näy virtsassasi kuin vasta myöhemmin päivällä.

- Paras aika virtsanäytteen ottamiseen on klo 10-20."

Vierailija
216/407 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: En nyt sanoisi juoksukuntoani hyväksi, mutta kyllä se on jokin verran kehittynyt. Enemmänkin hölkkäämiseksi sitä kyllä voi kutsua. Keskiviikkoiseen lenkkiin meni vähän alle tunti ja siihen tähtäsinkin, joten maalissa oli hyvä fiilis. :) Sen lisäksi lenkkeily on kyllä oikeasti ihan oma lajinsa, huomasin itse sen myös kun aloitin pari vuotta sitten.

Ihanaa jo ensi viikolla pääsette tuulettumaan Rodokselle! On se vaan oikeasti niin ihanaa päästä matkalle, pois kotisuomesta, vaikka täällä nyt onkin ollut hyvät ilmat. Ärsyttävä täti nyt sitten tuppautui sinulle kylään! Koska se oikein ymmärtää ettei se ole tervetullut! Oikeassa olet siinä että kyllä se loma vaan on loma ja ihanaa, oli sitten raskaana tai ei. Pitää yrittää ajatella positiivisesti, jos ei ole raskaana, voi nauttia kylmää siideriä, tai vaikka viiniä, kun muuten ei voisi. Oikein mahtavaa lomaa sinulle Marjana! Tulee sinua kyllä ikävä, tuskinpa kuitenkaan lomalta, tai ainakaan Rodokselta käyt täällä niin usein. Nauti kesästä!!

Kiitos Marjana vielä tekstistäsi koskien ovistestejä! Apua, miten ihmeessä sitä nyt sitten käyttäytyisi ensi kierrosta. Millä ihmeellä sitä saisi itsensä istumaan jalat ristissä 4 tuntia :D No, toisaalta, loma alkaa 18.7. ja silloin se onnistuukin ehkä helpommin, ehkä... :)

Tintti-tyy: Kyllä sitä itsensä vähän hulluksi tunsi siinä lämmössä hölkätessä, mutta oli sen arvoista :) 12 tuntia ulkotöissä??? Ja vielä oliko se 16 tuntia seuraavana päivänä! Varmasti tuli ”hieman” lämmin! Toisaalta totta kai ihana kun voi olla ulkona nyt kun ilmat on näin hyvät. Bikinit päälle vaan, oikea asenne! Nauti! On se ihme kun pitäisi samalla juoda paljon, mutta kuitenkin pidätellä se 4 tuntia :D Ei onnistu multa. :) Kyllä ne simpat siellä elelee sieltä toissailtaisesta tonne ovikseen asti. Nyt vaan jännäämään! Plussaonnea! Tiedätkö, kirjoitit niin ihanan selostuksen piinapäivien käyttäytymisestä että oikein hymy nousi naamalle! Noinhan se oikeasti on!!! :D

Ansku: Oireet kuulostavat hyviltä! Harva kuitenkin näillä ilmoilla muuten tuntee itsensä hirveän väsyneeksi syyttä. Koska testailet? Plussaonnea!

Gabriela: Itse en kyllä tiedä miten kestäisin jos tietäisin koko ajan että jää kiertoja väliin niin kun teillä! Toisaalta syksyllä alkaa taas miehen työmatkat ja ne kyllä jos sattuu huonoon aikaan niin aiheuttaa totta kai saman asian. Mutta, tsemppiä kuitenkin teille! Toivottavasti ei tarvitse noihin kiertoihin enää odotella! Onnea oviksen bongaukseen!

Vauvahaave: Kohta alkaa olla jännittävät päivät käsillä sinullakin. Koska olet suunnitellut testaavasi? Plussaonnea!

Tinka83: Onneksi olkoon! Mahtava uutinen!!!

CelesteSebastian: Hyvältä kuulostaa! Plussaonnea!

Enisa84: Kiitos, hyvä tietää! Tietää sitten kuinka ajoissa kannattaa lähteä tilailemaan, että ehtivät tikut sitten ajoissa myös perille.

Maatis: Mahtavaa! Ihanaa!!!! Kuka paremmin sopisikaan veturinkuljettajaksi kun sinä!! Olen todella onnellinen puolestasi! Yritä olla stressaamatta sitä että menisi kesken ja nauti. Tarrasukkia!!!

Tellu1980: Kiva kun kävit käymässä! Ja hienoa että teillä on kaikki hyvin! Miten olet voinut?

ON: Vatsa nippailee sieltä täältä aina välillä. Tuntuu nyt olevan siis ihan normaalia aina ennen tädin tuloa. On se ihmeellistä mitä kaikkea sitä huomaa kun tarkkailee kehoaan ihan eri lailla kun ennen yritystä :D Ikinä ennen en tälläisiä asioita ole huomannut :) Kurkku on vähän kipeä, toivon nyt tosiaankin etten tule kipeäksi!!! Miten ihmeessä sitä näissä ilmoissa edes voi sairastua? Tätiä alkaisin normaalisti odottelemaan huomisesta eteenpäin, mutta gynen mukaan tämä kierto on vähän pidempi, joten ehkä alkuviikosta.

Oikein hyvää, aurinkoista ja nautinnollista viikonloppua kaikille! Ja naiset, alkakaahan plussailemaan!

Alexandra, kp28/27-32 (34?), yk6

Vierailija
217/407 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvahaave: Kuukautisten pitäisi alkaa alkuviikosta.

Testasin aamulla ja se oli negatiivinen, otan kyllä testin mukaan ja testailen alkuviikosta uudelleen. Mä niin toivon, että tää etova olo ei nyt ole mitään mielen tuotetta!

Onnittelut plussanneille! Toivottavasti meistä moni vielä plussaa. :)

Mukavaa viikonloppu kaikille.

218/407 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu kyllä minä olen taustapiruillut täällä teidän tietämättänne koko ajan... en vaan ole malttanut olla seuraamatta teidän kuulumisianne;)

Voinneista: Minulla oli aivan alussa yhtenä tai olisiko ollut kahtenakin päivänä pientä vuotoa, joka tietysti veti mielen matalaksi. En kuitenkaan muistanut sanoa niistä edes nauvolassa ja olin vain myöhemmin tyytyväinen kun se loppui yhtä nopeasti kun alkoikin! Eilen sitten sama toistui yhdellä vessareissulla taas... punaista paperissa. Loppui taas yhtä nopeasti kuin alkoikin. VOI ETTÄ TÄMÄ ON KAMALAA!!! Tänään soitan kuitenkin neuvolaan ja kysyn onko syytä huoleen.

Väsymys on ollut kamalaa, nyt alkaa ehkä hieman helpottaa. Olen vain nukkunut työpäivien jälkeen. Mies on saanut hoitaa lapset=)

Pahoinvointia minulla ei ollut kuin parin viikon ajan, josta olen tietysti tyytyväinen, mutta sekin mietityttää, että miksi se kesti vain niin vähän aikaa. Voi kun se piina loppuisikin siihen plussatestiin, mutta siitähän se pahin vasta alkaa!

Reilun viikon päästä neuvolaan ja ultraan, kunpa kaikki olisi hyvin db

Minun on niin ikävä teitä, joiden kanssa ehdin eniten jutella. Toivottavasti Maatis saa vedettyä mahdollisimman monta kuumeilijaa mukanaan junan kyytiin!

Tellu (nyt töihin)

Vierailija
219/407 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean ihanat ilimat ollut ;) Ihanaa kun aurinko paistaa, mutta ei tahdo jaksaa hellettä. Kaikista inhottavinta on ettei voi esikon kanssa olla päivällä ulkona sen säteilyvaaran takia... Pikkusia pyrähdyksiä ollaan kylläkin käyty, täytyy myöntää =)

Vähän haikeilla mielin täällä istuksin, koska esikko ei enää ole vauva... Leikkasin hiukset ja näyttää ihan pikku pojalta jo. Ei ole enää vauva takatukkaa, nyyh! Tosin onhan poika alkutalvesta jo 2-vuotias...

Kauhean nopeasti on muuten mennyt tämä viimonen vuosi. Viime vuoden heinäkuussa aloitettiin toisen yritys ja samalla tiellä ollaan vieläkin. Kuitenkin tuntuu, että vasta eilen aloitettiin, kummallista?

En nyt muista kuka se oli joka ihmetteli niitä mun kipuja kaatumisen jälkeen, mutta tässä ois taas vähän osviittaa niistä.

Esikoinen syntyi sektiolla, jonka jälkiseurauksena minulle tuli hermovaurio kohtuun ja jotain heijastekipuja tms. Saattaa mennä itsekseen ohi tai sitten syöt koko loppuelämän lääkkeitä. (ei oo menny ohi, kele) Tällä hetkellä koitan pärjätä pelkän panadolin voimin, vaikka vahvempaa erilaista lääkettä oisin saanut syystäettä toivon sitä toista lasta... Välillä maha on parempi ja välillä taas kävelenkin kaksinkerroin kippurassa. Nyt tuntuu, että se kaatuminen on pahentanu kipuilua, prkl. Maha on muutenkin oudon tuntuinen, turvonneen oloinen ja nippailee kokoajan ja kipuilee. Jospa se taas siitä.

Tätin pitäisi saapua alkuviikosta käymään (toivottavasti ei) Jotenkin vaan on kauheen märkä ja kiimainen olo?! Ei niinkuin yhtään normaalia tähän aikaan kierrossa. Yleensä tässä vaiheessa on EVVK, mut nyt... Hmmmm. Toivottavasti roppa kuiteski nyt toimii oikein sen megakierron jälkeen. Kaiken lisäksi on jotenkin flunssainen olotila. Nenä tukossa ja kurkkukin vähän karkean oloinen.

Maatikselle onnea!!!

Plussapuhureita!

Muttis 34/38-43 (kai se ny noi oli...)

Vierailija
220/407 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi onnea Maatikselle plussasta! (meniköhän oikein?)

Täällä edelleen ei muutosta taivaan rannan alla eli pöksyissä:D Kp:t jo huimat 30/28 tai 31/28. Taitaa taas tulla aika sählinki päivä tästä että en kyllä tiedä löydänkö vieläkään apteekkiin. Ja toisaalta mua mietityttää, että en haluaisi lasten kanssa sinne mennä.. joten katsotaan.

Oireet edelleen samana eli vain tosi alamasu turvoksissa, mutta turvotus ei ole keräntynyt ympäri masua kuin yleensä ennen tätiä. Huimausta ollut nyt kyllä vähemmän, onneksi. Nippailujakin vähemmän. Tisut turvoksissa, mutta niitä en tiedä sanoa oikein mitään. Ruokahalut kadoksissa. Eilen teki hirveästi mieli graavilohta, vieläkin sitä pitäisi saada, nam.. Ja appelsiinimehu on pop, ei tee mieli mitään makeaa.

Tsemppiä kaikille kiertoihin että plussia alkaisi pian ropista:D

CelesteSebastian