Ihana näky miehelle pitkästä aikaa tänään: kauniiseen kesämekkoon pukeutunut nainen.
Todellakin oikea, aito nainen mekko päällä, sukkahousut ja kiilakorkokengät.
Tämä nainen käänsi miesten päät ja katseet venyivät.
Pitkissä kalsareissa kulkevia naisia ei voi verratakaan tähän sulonäkyyn ja ei auta vaikka nainen olisi kuinka kaunis, niin pitkät kalsarit kyllä laskee asteet pakkasen puolelle. Piste.
terv. kesämies
Kommentit (57)
ja ikähaarukka oli..?
leggingsejä pitäviin naisiin tai kesämekkotyyliin ja vastaus oli: 100 %:a ei ilahdu leggingsnäkymästä ja oikea ja aito, naisellinen nainen pukeutuu mekkoon, hameeseen tai istuviin pitkiin housuihin. Kukaan ei haluaisi puolisonsa pukeutuvan leggingseihin ja tunikoihin. Tällainen pikagalluppi meidän työpaikalta.
Sulle kyllä nauretaan ja viedään kuin pässiä narussa... Kesämekkonainen..
Miten niin minä olen pelle, jos kysyn miesten mielipidettä?
:-D SÄ oot niin pelle! leggingsejä pitäviin naisiin tai kesämekkotyyliin ja vastaus oli: 100 %:a ei ilahdu leggingsnäkymästä ja oikea ja aito, naisellinen nainen pukeutuu mekkoon, hameeseen tai istuviin pitkiin housuihin. Kukaan ei haluaisi puolisonsa pukeutuvan leggingseihin ja tunikoihin. Tällainen pikagalluppi meidän työpaikalta.
ja ikähaarukka oli..?
leggingsejä pitäviin naisiin tai kesämekkotyyliin ja vastaus oli: 100 %:a ei ilahdu leggingsnäkymästä ja oikea ja aito, naisellinen nainen pukeutuu mekkoon, hameeseen tai istuviin pitkiin housuihin. Kukaan ei haluaisi puolisonsa pukeutuvan leggingseihin ja tunikoihin. Tällainen pikagalluppi meidän työpaikalta.
kun kyselin miesten mielipidettä töissä.
Työpaikkana on yritys, jossa sekä miehet että naiset pukeutuvat hyvin.
Pikagallupin vastaajat iältään n. 30-40 vuotiaita.
enkä missään tapauksessa mieheni kanssa, joka pukeutuu hyvin, mutta rennosti.
Kaikki vaan eivät tykkää ko. tyylistä.
Ei ihmisiä saa tuijotella, teet itsesi naurettavaksi. Mikään ei inhota niin paljon kuin perään kuolaavat miehet. Vai luuletko, että nainen pukeutuu kauniisti sinunlaistesi miesten takia?
Itse pukeudun tilanteen mukaan. Viihdyn myös mekoissa ja koruissa, mutta vain itseni iloksi.
Kyllähän noita tuijottelijoita riittää lenkkipoluillakin, en todellakaan nauti sellaisesta.
Tulee tuntu, että sonni on päässyt kesälaitumelle lehmiä vainoamaan.
rupeaisi kulkemaan kylillä pitkissä kalsareissa.
Ne, jos mitkä saa kangenkin löystymään.
Kotona voin joskus yksin olla legginseissa ja pitkässä t-paidassa, en muuten.
Mekon kanssa käytän stay up-sukkia.
koskaan vilkaise hyvin pukeutunutta miestä kahdesti? Ei sen tarvitse olla aina tuijottelua.
Jos mies ilmaisee mielipiteensä, niin jotain vikaa miehessä täytyy olla: vähintään ne on kuolasuustavaluvia tuijottajia.
Joo joo, uskotaan me että sua tuijotetaan.
Kyllähän noita tuijottelijoita riittää lenkkipoluillakin, en todellakaan nauti sellaisesta. Tulee tuntu, että sonni on päässyt kesälaitumelle lehmiä vainoamaan.
Ja mun mielipiteet. Kuten kirjoitin, myös me kesämekkonaiset käytämme välillä leggareita. Ei tosi typerä oletus ap:lta, että mekkonainen on tosinainen ja leggarinainen ei, koska hyvin todennäköisesti kyseessä on SAMA NAINEN. Toiseksi, en minä ainakaan ole nähnyt YHTÄKÄÄN naista ulkona PITKISSÄ KALSAREISSA. Ainoa paikka mikä tulee mieleen on sairaalan pihamaa! Tai ehkä sitten jokin erämökki mistä nainen hiippaa kalsareisillaan yöllä pissalle. Kolmanneksi, ketään ei ota päähän se, että MIES kertoo mielipiteensä, mutta ap ei ole mies.
tälle :D :D
komppaan myös! :D
pukeutumisessaan. Ihan toisin on Virossa ja Venäjällä.
terv. virotar
kauniisti laskeutuva vaikkei mitenkään tyrkysti pintaanuoleva mekko (kesämekko nimenomaan!) on ollut se, joka päälläni olen saanut eniten kohteliaisuuksia miehiltä :D Naama on kyllä ihan OK ja hiuksetkin pitkät, mutta tuo mekko on tosiaan ollut _se juttu_. Hassua sinänsä, kun ostin vain omasta mielestäni "kivan" mekon - en osannut ollenkaan arvata, mitä siitä seuraisi.
pukeutua ihan niin kuin kukin parhaaksi katsoo. Näitä "kalsareita" en voi suonikohjujen vuoksi sukkahousuiksi vaihtaa, enkä yhtään ilahdu sinun halveksunnastasi minua ja muita vähemmän säihkysäärisiä naisia kohtaan. Vai mikä se sun todellinen ongelmasi oikein itse asiassa on? Joku hyvän näköinen leggareita käyttävä nuori nainen on joskus kääntänyt miehesi pään?
Todellakin oikea, aito mies puku päällä, silkkisolmio kaulassa ja lakeerikengät jalassa. Tämä mies käänsi naisten päät ja katseet venyivät. Farkuissa tai muissa housuissa kulkevia miehiä ei voi verratkaan tähän sulonäkyyn ja ei auta vaikka mies olisi kuinka komea, niin mitkä tahansa muut housut kuin mustat puvun housut laskee asteet pakkasen puolelle. Piste. terv. kesänainen, joka kyllä tietää miten miehen KUULUU pukeutua, eikä lipsumisia sallita. Naisen miellyttäminen on miehen pukeutumisen tehtävä.
pukeutumisessaan. Ihan toisin on Virossa ja Venäjällä.
terv. virotar
Paljastit itse ettet ole virolainen.
Minusta on hienoa, että jotkut viitsivät nähdä vaivaa ja miettiä ulkonäköään ja tuottaa siten muille(kin) iloa.
Itse en pahastu ihailusta, mutta en toki elä sitä varten.
Mun päivää on monikin mies piristänyt. Yleensä huumorintajulla tai huomaavaisella kohteliaisuudella. Minusta on hienoa, että sellaisiin aina välillä törmää.
miestä joka pohtii kiilakorkokenkiä. =D
mua kiinnostais kesämiesten perään katsomiset.
Todellakin oikea, aito nainen mekko päällä, sukkahousut ja kiilakorkokengät.
Tämä nainen käänsi miesten päät ja katseet venyivät.Pitkissä kalsareissa kulkevia naisia ei voi verratakaan tähän sulonäkyyn ja ei auta vaikka nainen olisi kuinka kaunis, niin pitkät kalsarit kyllä laskee asteet pakkasen puolelle. Piste.
terv. kesämies
jos alkais puhua "kiilakorkokengistä" :-D Jos luoja suo, ei koskaan tule tuntemaankaan ko. sanaa.