Miksi normaalit aikuiset eivät käy kavereiden kanssa
viettämässä iltaa baarissa? Ettekö itse IKINÄ tahdo kavereiden kanssa bailata?
Kommentit (43)
mutta kaverit pukkaa nyt vauvoja niin ettei ne ehdi.
en halua bailata, mutta hyvin syöminen ja rauhassa jutteleminen kiinnostaa.
Itse olen yh ja aina yksin kotona.
viihtyisään pubiin istumaan iltaa ja juttelemaan mukavia, kuin johonkin musiikinjyskeeseen, jossa pitää huutaa ääni pois, jos haluaa jotain toiselle sanoa.
Joskus toki on kiva vetää pää täyteen viinaa ja sekoilla kuin pahimmat teinipissikset ;)
T. Äiti 28v
Istun mieluummin kotona tai kylässä, mökillä, metsässä tai vaikka syömässä, joskus juhlimme porukalla jonkun kotona, tosin hyvin harvoin.
Miten joku haluaa käydä bailaamassa? Kallista, meluisaa, turhaa, vastenmielistä!
Minulla se aika oli ja meni. Koen silti olevani normaali aikuinen vaikka kasvoinki baareilusta yli. Silti voin viettää aikaa ystävieni kanssa ihan kotosalla jutellen ja iltaa istuen. Voidaan nautiskella viinia yms. ja pitää hauskaa, mutta ei se tosiaankaan aina baaria tarvi.
Mä haluan kavereiden kanssa johonkin, jossa voi syödä hyvin ja keskustella.
viihtyisään pubiin istumaan iltaa ja juttelemaan mukavia, kuin johonkin musiikinjyskeeseen, jossa pitää huutaa ääni pois, jos haluaa jotain toiselle sanoa.
Joskus toki on kiva vetää pää täyteen viinaa ja sekoilla kuin pahimmat teinipissikset ;)
T. Äiti 28v
t. äiti 30v.
Mua ei oikeen kiinnosta lähteä baariin hetkuttelemaan tanssilattialle ja tiskille notkumaan, kun ei siellä voi edes jutella. Joskus harvoin käyn kavereiden kanssa, mutta jos joskus san arvokkaan vapaaillan, niin sen haluais käytää mahdollisimman hyvin sitten. Baari iloista on vaan mennyt se viehätys jotenkin.
Eiköhän se ole ihan kiinni siitä, miten kukakin tahtoo aikaansa viettää, eikä siitä onko normaali vai epänormaali? Sama kuin sanoisi että miksi normaalit aikuiset ei käy tallilla ratsastamassa. Jotkut käy, toiset ei. Ihan yhtä normaaleita varmaan molemmat.
Isuta, jutella ja humaltua. Kyllä pieni känni silloin tällöin tekee hyvää :) Parasta olisi jos paikalla olisi useampi hyvä ystävä. Ajoissa kotiin ja aamulla freessinä perheen kanssa.
t. äiti 30v.
kun käyn aina tilaisuuden tullen kaveri(e) kanssa muutamalla? Ihan jossain baarissa, en missään yökerhossa kylläkään. Ja mä oon jo aika vanha ja lapsiakin useampi..:)
välillä ei ollut kun lapset oli ihan pieniä. Nyt vois taas mennä mutta kun kaverit ei enää lähde ne istuu kotona...
Oli muutama vuosi välissä kun ei huvittanut, nuorena menin paljon ja lapsiin meni sitten kaikki energia. Nyt taas voin välillä käydäkin, ei tämä mitään keski-iän kriisiä ole kuitenkaan, vaikka ikää on 40v.
koska rakastan tanssimista mutta en tanssi missään humppalavoilla...ikää 36v ja useimmat kaverit joko viihtyy vaan baareissa kaljalla tai kotona :(
Mä haluan kavereiden kanssa johonkin, jossa voi syödä hyvin ja keskustella.