Miksi normaalit aikuiset eivät käy kavereiden kanssa
viettämässä iltaa baarissa? Ettekö itse IKINÄ tahdo kavereiden kanssa bailata?
Kommentit (43)
joskus tulee käytyä ja aina ihmettelen, miksi menin. En näe mitään hyvää, pelkkää rahanmenoa.
Mulla samaa ongelmaa eli kaverit eri henkisiä ja nautin siitä basson jytkeestä :D
muksu hoidossa... Mutta mitä teenkään? istun koneella, kirjottelen AV:lle siidu tölkki vieressä kun ei ole sitä seuraa ketä jaksais lähteä yhtään mihkään
T:Äiti 26v.
kun olen 37-vuotias ja voin käydä välillä yökerhossa, juoda itseni kovaan humalaan. Näin on ollut aina. Lapsiakin on 2. Miksi minun pitäisi olla kotimarttyyri ja painottaa että käyn vaan syömässä TASOKKAASTI. Ei, juon välillä itseni humalaan ja olen tyhmä(tyhmempi kuin tavallisesti).
Muttei mua kukaan pyydä :( Kun (ne jotka ehkä meneekin) ajattelee vissiin, ettei 4 pienen lapsen äiti halua/pääse mihinkään. Ja sitten loput on just näitä, jotka ei oikeasti halua mihinkään, muuta kuin hissutella sen perheensä kanssa kotona joka perhanan päivä.
Mulla samaa ongelmaa eli kaverit eri henkisiä ja nautin siitä basson jytkeestä :D
22
En ole koskaan pitänyt baareista. Oikein mukavaa on mennä viikonlopuksi ystäväperheen luokse, laittaa lapset nukkumaan, avata viinipullo ja jutella pitkään.
Ruokaravintolat ovat myös kivoja, mutta kamalan kalliita.
Vanhanaikaiset kotibileet (ilman lapsia) ovat myös hauskoja. Sellaisiin en ole päässyt vuosiin. Baariin en kylläkään jaksa lähteä jatkoille.
Heilutan päätäni ja "riehun" humalassa. Mittee sitten.
bailasin kyllä joskus kun olin 18-30v.
nyt en jaksa enää.
Ei kiinnosta känniläiset yhtään. Ennemmin jutellaan kotona tai sitten käydään syömässä jossain jotain hyvää. Enpä tunne kovin montaa perheellistä, jotka hyvin usein kävisi jossain ravintoloissa. Ehkä kerra-kaks vuodessa.
viihdyn yökerhoissa ja tanssiklubeilla en niinkään missään baareissa. Kaverit kaikki alkavat olla jo sitä kotiporukkaa ja kaipaan seuraa tanssimaan (en käy humppalavoilla)kertokaa jos joku haluu lähtee mun kanssani :D
mulla oli bilevaihde, sitten tuli tämä (kuten täälläkin huomaa) 'istutaan ja seurustellaan',nyt vois taas aika ajoin poistua kotoseltä sohvalta bilettää. kyllä ne 'vanhatnuoret' tämän hoksaa kunhan vanhenevat.
jaa, oon 31
Joskus on kausia, ettei huvita, joskus että huvittaa. Tuli sitä bailattua nuorena aika tavalla, sitten tuli synnytettyä pari lasta, raskausaikana ei halunnut edes käydä baarissa, eikä silloin kun lapset olivat pieniä.
Nykyään tulee joskus käytyä. Itsekin juon itseni humalaan ja olen tappiin asti yleensä. Mikäs siinä.
kun olen 37-vuotias ja voin käydä välillä yökerhossa, juoda itseni kovaan humalaan. Näin on ollut aina. Lapsiakin on 2. Miksi minun pitäisi olla kotimarttyyri ja painottaa että käyn vaan syömässä TASOKKAASTI. Ei, juon välillä itseni humalaan ja olen tyhmä(tyhmempi kuin tavallisesti).
Aivan kuten mä! Paitsi että olen "vasta" 36v....Noin toimin minäkin ja yleensä aina on aivan vietävän hauskaa. Jopa silloin kun lähden ksin. Jota tapahtuu nykyään usein, sillä ei ole tällä hetkellä seuraa kun kaverit ovat joko raskaana tai pienen vauvan äitejä...
Tykkään hissutella kotona, tykkään että on ystäväperhe kylässä ja lasten nukuttua otetaan vähän viiniä ja jutellaan. Tykkään kotibileistä.
Tykkään lähteä pubiin istumaan muutanmalle, tykkään mennä johonkin syömään ja juttelemaan. Tykkään mennä yökerhoon ja tanssia. Tykkään käydä rokkikeikoilla...
Riippuu fiiliksestä ja seurasta! Joku kaveri on sen henkinen, että tiedän jo lähtiessä että syödään hyvin, parannetaan maailmaa ja ollaan kotona klo 24. Toisen kanssa taas homma lähtee aina vähän lapasesta, ilta venähtää ja aamulla ei todellakaan olla freesejä...
Minusta mulla on kiva elämä kun ei tarvi jaotella asioita voin tehdä ja en voi tehdä-lokeroihin!
Niiden harvojen, joita on jäljellä. En myöskään jaksa oikein kovasti yrittääkään lähtemistä, kun en kuitenkaan voi seuraavana aamuna nukkua kuin 7-8 korkeintaan. Mulla on univelkaa muutenkin.
Kävin todella paljon ravintoloissa 15-28v iässä ja senkin jälkeen vielä parin vuoden ajan kohtuupaljon. Olin 21-27v baareissa/ravintoloissa duunissa. Nyt olen 37v ja jotenkin se "baarijuttu" on nähty, vaikka on se välillä kivaa. Mutta kun ajattelen seuraavan aamun herätystä... Ei kiitos! Lisäksi olen raskaana, eli siksi väsyneempi kuin tavallista.
viihtyisään pubiin istumaan iltaa ja juttelemaan mukavia, kuin johonkin musiikinjyskeeseen, jossa pitää huutaa ääni pois, jos haluaa jotain toiselle sanoa. Joskus toki on kiva vetää pää täyteen viinaa ja sekoilla kuin pahimmat teinipissikset ;) T. Äiti 28v
t. äiti 30v.
Tosin eilen vedin pään täyteen ja sekoilin kuin teinipissis, nyt sattuu päähän :D
T:Äiti 25v
mulla oli bilevaihde, sitten tuli tämä (kuten täälläkin huomaa) 'istutaan ja seurustellaan',nyt vois taas aika ajoin poistua kotoseltä sohvalta bilettää. kyllä ne 'vanhatnuoret' tämän hoksaa kunhan vanhenevat.
jaa, oon 31
viihtyisään pubiin istumaan iltaa ja juttelemaan mukavia, kuin johonkin musiikinjyskeeseen, jossa pitää huutaa ääni pois, jos haluaa jotain toiselle sanoa. Joskus toki on kiva vetää pää täyteen viinaa ja sekoilla kuin pahimmat teinipissikset ;) T. Äiti 28v
t. äiti 30v.
Tosin eilen vedin pään täyteen ja sekoilin kuin teinipissis, nyt sattuu päähän :D
T:Äiti 25v
Vaikka olen miltei 40v. Joskus kolmenkympin tienoilla oli suvantokausi, en käynyt baareissa ollenkaan, olin aivan kyllästynyt koko touhuun, kun 16-vuotiaasta asti oli niissä ahkeraan rampannut. Nyt kun lapset vähän isompia, tekee taas mieli mennä.
johonkin yökerhoon. Mutta mulla ei vaan ole sellaista kaveria joka lähtisi. Kaikki haluaa vaan syödä hienosti ja keskustella. Plääh.
Basson jytke kropassa vaan on hieno tunne. Kun olis rahaa niin lähtisin vaikka yksin jonnekin ulkomaille esim. Tiëston keikalle.