Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun käy niin SÄÄLIKSI näitä av-mammoja täällä, jotka tohkeissaan

Vierailija
27.05.2011 |

kirjoittavat, että tuota ja tuota mekkoa ei saa käyttää jos on yli 30-vuotias tai bmi yli 20...jos on rumat polvet tai treenaamattomat olkapäät tai tai tai..

Miten surkeaa elämää tuollainen, kauheasti sääntöjä ja itsensä ja muiden rajoittamista. En ymmärrä :(

Ei ihme, että suomalaisnaisten pukeutumista haukutaan kun ihmiset tosissaan uskovat tuohon höpinään ja pukeutuvat sitten säkkiin!

Tietysti on hyvä tietää, mikä itselle parhaiten sopii, mutta ei sitä kannata rajoitteeksi ottaa. Jos rakastaa minihameita, mutta "sääret ei kestä", muka, niin onhan se kamalaa että ei saisi niitä ikinä pitää!

Minä ainakin sanoudun niin irti tuollaisesta ankeilusta ja pukeudun juuri niihin vaatteisiin mitä rakastan! Suosittelen muillekin, elämä on paljon hauskempaa kivoissa vaatteissa ilman turhia ikä- ja kokorajoitteita.

(Ja ennen kuin joku sieltä alkaa huutamaan niin ap on tasan 30 ja bmi on 19 :) )

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun niillä on vaan tylsää ja kun on tylsää, niin jotain on ihan pakko haukkua. On niitä juttuja ihan kiva lukea ja nauraa typerille ikäkommenteille, jakkupuvussa minunkin pitäisi täällä istua, kun ikää jo 35!

Vierailija
2/3 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheryl Colen paksuista nilkoista ja oli juttuun etsitty muitakin brittijulkkiksia, joilla on "cankle" eli paksut nilkat. Ja ettei kannattaisi pitää hameita ja korkeita korkoja, jos sellaiset ja sellaiset nilkat. Todella ilkeätä paskajournalismia.

Mua otti päähän se juttu, koska kaikki jutun naiset olivat hyvännäköisiä, mitä helvetin väliä jos ei ole huippumallin nilkkoja !!!! Ikuisestiko pitäisi sitten käyttää joka paikassa housuja tai pitkää hametta ???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummallisten säädösten alaista elämää. Mitä vanhemmaksi elää, sen kamalampaa on. Äitini on oikeasti NIIN surullista katsottavaa. Nykyään hän pukeutuukin lähinnä Marimekon tummiin kuoseihin arkena, ja juhliin jotain, mitä sattuu Stockan "konservatiivi"-hyllystä saamaan. Arvostelee ihan kaikkea ja raivoaa minulle piilossa kaikesta mitä teen. Mä en voi näille muodin määrittelijöille kuin antaa ison säälihalauksen. He niitä surkeita on. On kuulkaa todella ikävää joutua AINA miettimään, mitä muut mahtaa asioista ajatella, ja kun todellisuudessa yleensä ihmisillä ei ole aikaa ajatella kuin omia asioitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän