Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok että mies ottaa lähes joka pv olutta,useamman tölkin?

Vierailija
26.05.2011 |

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulla onkin historiassa suhde alkoholistin kanssa. Ei koskaan enää.

Vierailija
2/24 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehen molemilla vanhemilla taipumusta juopotteluun. Ja minusta olisi huolestuttavaa jos mies ei pystyisi olemaan päivääkään ilman olutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siinä tulee se, että eikö hän pysty olemaan ilman, ja miksi.

minusta raja menee siinä, että janoonsa voi juoda, ja jotkut tykkää oluesta, mutta jos on sitä riipuvaisuus-alkkis-geeniä, niin sitten stoppi. pitää pystyä kontrolloimaan itseään.

eli jos myös ykkösolut käy, niin ok, juokoon vaikka kymmenen janoonsa.

Vierailija
4/24 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siinä tulee se, että eikö hän pysty olemaan ilman, ja miksi.

mun mies ei myöskään pysty olemaan päivääkään ilman kaljaa. ja aina on syitä: en ole tarpeeksi henkevää seuraa, lasten hälinä harmittaa, työpaineet, ilo tai suru.

janoonsa juo pääasiassa alkoholitonta, mutta vähintään ne kaksi isoa tölkkiä keskaria on saatava joka ilta.

Vierailija
5/24 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota itse, eikä mieheni ole sellainen ollutkaan. Tässä olemme kyllä mieheni kanssa aika samanlaisia.

Vierailija
6/24 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juominenhan kuitenkin vain lisääntyy ajan myötä

Vierailija
7/24 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalahakuisesti? Onko huppelissa? MItä tarkoittaa "useampi tölkki"? Onko määrät lisääntyneet hiljalleen? Voisiko mies olla vaikka kaksi viikkoa ilman olutta?

Jos mies on päivät oluthiprakassa, asia ei todellakaan ole ok. Saunaolut/pari suotakoon ja ykkösoluen lipittäminen.

Vierailija
8/24 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään kaljan haju on niin kuvottava, niin jos mies haisisi siltä joka päivä, niin hyi ******. Oma mies ei onneksi tarvitse alkoholia tai mitään kaljaa.

Vierailija
9/24 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin viikossa? On runsaasti käyttävä suurkuluttaja, jos saldoksi tulee esim. 7x4 olutpulloa= 28

Vakavia terveysriskejä, alkoholismi

Vierailija
10/24 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todella vastenmielistä!! hirveä vahtiminen sillä koko ajan että varmasti on kaapissa kaljaa, millään muulla ei niin väliä.

Vierailija
11/24 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhumalla, vaan sulkee itsensä alkoholiin, jotta välttyisi tuntemasta.

Vierailija
12/24 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ottaa AINA viikonloppuisin muutaman ja sekin välillä ärsyttää. Jotenkin vaan se, ettei mitä ilmeisimmin pysty olla ottamatta. Joskus olen ehdottanut tipatonta kuukautta ja sanoi, ettei ikinä ryhtyisi moiseen... Välillä on sitten niiden muutamien jälkeen vähän hiprakassa, eikä siinä sinänsä mitään. Ei ole ikinä agressiivinen, päinvastoin hyvin leppoisa hiprakassaan, mutta jotenkin silti ärsyttää. Näyttäis mulle edes joskus, että osais olla täysin ilman.

Vierailija
13/24 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme kommentteja täällä juomisen lisääntymisestä ja riippuvuuksista.

Noin mun mies on tehnyt varmaan parikymmentä vuotta. Eipä ole määrä lisääntynyt, pari pulloa tai tölkin tai kaksi juo. Ja jos ei olutta satu olemaan, sitten ei juo.

Vierailija
14/24 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun miehesi juominen on pysynyt kurissa useita vuosia, kaikille ei käy yhtä hyvin. Ja jos juo 14 pulloa olutta viikossa, niin ollaan jo aika lähellä sitä, että alkaa tulla terveyshaittoja, vaikka suurkulutuksen rajalla ei vielä oltaisikaan.

ihme kommentteja täällä juomisen lisääntymisestä ja riippuvuuksista. Noin mun mies on tehnyt varmaan parikymmentä vuotta. Eipä ole määrä lisääntynyt, pari pulloa tai tölkin tai kaksi juo. Ja jos ei olutta satu olemaan, sitten ei juo.

Vierailija
15/24 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei olutta satu olemaan, sitten ei juo.

Vierailija
16/24 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ottaa AINA viikonloppuisin muutaman ja sekin välillä ärsyttää. Jotenkin vaan se, ettei mitä ilmeisimmin pysty olla ottamatta. Joskus olen ehdottanut tipatonta kuukautta ja sanoi, ettei ikinä ryhtyisi moiseen... Välillä on sitten niiden muutamien jälkeen vähän hiprakassa, eikä siinä sinänsä mitään. Ei ole ikinä agressiivinen, päinvastoin hyvin leppoisa hiprakassaan, mutta jotenkin silti ärsyttää. Näyttäis mulle edes joskus, että osais olla täysin ilman.

No huh huh! Ei kumma kun miehet ovat masentuneita, kun vaimot kyttäävät ja nalkuttavat muutamasta oluesta viikonloppuna.

Vierailija
17/24 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä juominen ei ole normaalia. Eikä edes pakollinen viikonloppujuominen. Eikä niitä oluita tarvitse aina ottaa montaa kerralla.

Vierailija
18/24 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi ok, jos siitä mitään haittaa ei olisi.

Vierailija
19/24 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi ok, jos siitä mitään haittaa ei olisi.

Vierailija
20/24 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla määrällä riskiraja ylittyy. Ja mikä huolestuttavinta, hän tosiaan tarvitsee sen joka päivä ja pitää huolta että olutta on aina kotona. Se kertoo jo riippuvuudesta. Jos alat kieltää, pian hän alkaa piilotella juomiaan.

Sen lisäksi että se on vaarallista, on se myös epämiellyttävää. En tosiaan tykkäisi jokailtaisesta kaljanhajusta, ei paljon vieressä kyhnääminen saati pussailu houkuttelisi. Ja ällöttäisi kun lapsia iltapusuttaisi kaljanhajuisella hengityksellä. Eikä ole hyvä esimerkki lapsille muutenkaan olla jatkuvasti kotona kaljatölkki kädessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi