Onko ok että mies ottaa lähes joka pv olutta,useamman tölkin?
Kommentit (24)
kotona pokka pitää sarjasta tuttu Onslow kun kaljan lipittäminen jopa päivä on OK.
Meillä mies ottaa AINA viikonloppuisin muutaman ja sekin välillä ärsyttää. Jotenkin vaan se, ettei mitä ilmeisimmin pysty olla ottamatta. Joskus olen ehdottanut tipatonta kuukautta ja sanoi, ettei ikinä ryhtyisi moiseen... Välillä on sitten niiden muutamien jälkeen vähän hiprakassa, eikä siinä sinänsä mitään. Ei ole ikinä agressiivinen, päinvastoin hyvin leppoisa hiprakassaan, mutta jotenkin silti ärsyttää. Näyttäis mulle edes joskus, että osais olla täysin ilman.
No huh huh! Ei kumma kun miehet ovat masentuneita, kun vaimot kyttäävät ja nalkuttavat muutamasta oluesta viikonloppuna.
ehkä sitten se nalkuttaminenkin loppuisi. Suomessa on paljon ihmisiä, joilla on todellinen ongelma, mutta ei se vielä ongelma ole, jos juo pari olutta päivässä. Siitä voi tulla ongelma, ja sen takia asian kanssa kannattaa olla hereillä. Alkoholin juominen on usein ihan vaan tapa, ei sen kummempaa. Joillakin tapana juoda iltateetä, toisilla sitten se pari olutta. En kokisi ongelmaksi, jos siis määrät ei kokoajan lisäänny. Tuosta määrästä ei vielä terveyshaittojakaan tule, päinvastoin, tutkimusten mukaan 1-2 olutta päivässä on vaan hyväksi (tätä tietty ei alkoholikielteiset suostu tunnustamaan ja hyväksymään).
Yllättävän yleistä se kuitenkin on. Kaupassa kun on töissä, niin siellä saa hyvän otoksen tästäkin asiasta. Ketään en kyttää, mutta luulen, että moni pikkukauppa menisi konkurssiin, jos lopettaisia oluen myynnin.