Lue keskustelun säännöt.
Mitäpä mietitte tästä tapauksesta?
29.10.2005 |
Kommentit (5)
Osuiko jonkun pph:n nilkkaan vai???
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
että vastuuseen vaan kyseinen huolimaton hoitaja ja pois hoitolapset siltä, ettei tapa enempää!
Itsekin olen toiminut pph.na ja en edes aidatulle pihalle uskaltanut lapsia jättää!!
Eikös se ole huolimattomuutta ja vastuuttomuutta parhaimmillaan?