Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Nukkuuko muiden 2,5kk n. 11-12h heräämättä yöllä?
29.10.2005 |
Meidän pikkuinen alkoi tuossa 2kk iässä nukkua maraton öitä heräämättä kertaakaan! Nukkuu päivällä parit päikkärit. Molemmat noin 1h-2h, joskus enemmän tai vähemmän.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Laitoin 10 aikoihin nukkumaan, mentiin itse n. kahdeltatoista ja samalla vähän " kolistelin" ja juteltiin niin heräsi sopivasti tissille. Seuraavan kerran heräili siinä kahdeksan aikaan syömään.
9 h menee melkein joka yö. Meidän samanikäinen käy yleensä nukkumaan n. klo 24 ja herää sitten aamulla yhdeksän paikkeilla. Pesun ja aamutissin jälkeen nukkuu taas tunnin pari.
Alue: Aihe vapaa
poika (3kk)laittaa yhdeksältä nukkumaan ja herää 7aikaan tissille ja jatkaa siitä viellä pari tuntia.kiva kun on hyvä rytmi niin saa itsekkin levätä:)