Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rikoin avioliiton..

Vierailija
25.05.2011 |

... jossa oli 3 lasta, vanhin 8-vuotias. Uskotko, että olen huono ihminen ja luuletko, että sinulla on varaa arvostella minua?

Olen kyllästynyt arvosteluun, mutta olen onnellinen kivasta miehestä!

Kommentit (169)

Vierailija
141/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ekasta lauseesta tiesin miksi vastaat noin. Samaa ikäluokkaa ollaan mut silti ajattelen et voitas sitä nähdä vaivaa ja opetella olemaan avioliitossa etenkin jos on lapsia. Yrittäminen yleensä palkitaan.

Nykyään on niin hyväksyttävää et haetaan uusi kun ei synkkaa ja etenkin miehet on liiiian valmiita tähän vaikka lapsia ja aina joku on valmiina: minä ymmärrän, minua sinä rakastat, en ole sellainen kuin....Ai nii mut pojat onkin poikii ja sit miehet on miehii:)

Vierailija
142/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin vielä tuohon, et mites suu sitten laitetaan kun ukolles tulee niitä menoja ja sinä jäät enemmän ja enemmän jollain syyllä hoitaan niitä lapsia? Ai nii mut sähän ymmärrät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt oon ihan brutaalin rehellinen, niin ne lapset on mun huoli vaan sillon, kun ne on meiän luona. Isällä ja äidillä on vastuu lapsistaan. Aion yrittää hankkia heihin hyvät välit jne. Mutta en ole kasvatusvastuussa. Jos sanon, että oisin täti, ni sehän on tavallaan enemmän ku se että oisin vaan iskän puoliso. Tädin voi ajatella myös sukulais tätinä. Lisäksi lapset tulee olee suurimman osan ajasta äidillä.

Ja mies ei ole mikään naistenmies, oon tavallaan hänen haaveensa, jota luuli, ettei koskaan voi saada. Hänellä on ollu tosi vähän naisia.

ap

Vierailija
144/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin osuvasti, olen niin samaa mieltä!

Mutta onnea sinulle, toivottavasti olette toisenne ansainneet. ja vielä enemmän toivon että mies osaa olla hyvä isä lapsilleen, vaikka suhteen alkuaikana lapset voi jäädä taka-alalle siinä huumassa...

Mutta jokatapauksessa, et sä mikään avioliitonrikkoja ole, vaan mies on se joka on päätöksensä toisesta naisesta tehnyt...aika luuserina pidän sellaista miestä joka ei osaa olla yksin, vaan aloittaa uuden suhteen vaikkei ole vielä entistäkään saattanut päätökseen!

Vierailija
145/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri lasten takia kannattaa olla yhdessä JOS vähänkin on tai hankkii itsehillintää eikä louskuta kaikkea ulos vihalla ja huutamalla. Voihan sitä tuoda julki mielipiteensä muutenkin -vai?

Kun isä tai äiti jättää perheen on se kova pala lapsille ja muistakaa et lapset syyttää siitä itteään. Sanokaa kenen lapsi ansaitsee kokea sellaista? Kuka parantaa haavat? Aiheuttajako vai uusi exä?

Vierailija
146/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri lasten takia kannattaa olla yhdessä JOS vähänkin on tai hankkii itsehillintää eikä louskuta kaikkea ulos vihalla ja huutamalla. Voihan sitä tuoda julki mielipiteensä muutenkin -vai?

Kun isä tai äiti jättää perheen on se kova pala lapsille ja muistakaa et lapset syyttää siitä itteään. Sanokaa kenen lapsi ansaitsee kokea sellaista? Kuka parantaa haavat? Aiheuttajako vai uusi exä?

Aika typerää olla väkisin yhdessä lasten takia...

Vierailija
147/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tein oikein, löysin elämäni miehen!

ap

No, olet ehkä hänet ansainnut. Älä itke sitten, kun lähtee seuraavan kauniimman ja nuoremman matkaan. :)

Vierailija
148/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

----Ja mies ei ole mikään naistenmies, oon tavallaan hänen haaveensa, jota luuli, ettei koskaan voi saada----

Voi mikä pariskunta, miten lapsellista, mua ihan naurattaa voi äly! Ja mikä mies, on tehnyt lapsia toisen naisen kanssa ja haaveillut susta! Mä poistun täältä. Adjööö

Vierailija
149/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tein oikein, löysin elämäni miehen!

ap

No, olet ehkä hänet ansainnut. Älä itke sitten, kun lähtee seuraavan kauniimman ja nuoremman matkaan. :)

..koska ap aikoo olla aina ja ikuisesti 23v..

Vierailija
150/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla tuollaista asennetta olemassa...Aika monta kiveä on tytöllä elämässä käännettävä, jos oikeasti uskoo, että viehättävyydellä on jotain merkitystä elämässä, mitä uskollisuuteen tulee.

Vielä tuosta "rakkaus on kuollut"-jutusta. Kaikissa pitkissä avioliitoissa välillä ollaan läheisempiä, välillä etäisempiä. Elämä on aaltoliikettä.

En todellakaan usko, että avioliitossa on aina jotain "vikaa", jos siihen pääsee kolmas osapuoli väliin. Syy voi olla se, että juuri silloin on se vastamäki menossa, juuri ennen seuraava myötämäkeä. Kenenkään pitkä liitto ei ole nousujohteista ylämäkeä.

Vierailija
151/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistu sinäkin täältä. Se on parempi sulle. Olet liian kokematon ymmärtääksesi kaikkia näitä viestejä etkä ehkä kykene käsittelemään näitä.

Tämä neuvo kaikessa ystävyydessä:)

Vierailija
152/169 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun lähti sun kaa juttuun. Itse hän on sen päätöksen tehnyt. Eli ole huoleti, se ei oo sun syy.

On kyllä oikeastaan samaa mieltä. Ja no, eihän se vielä rikki oo kun on vielä harkinta-aika... No käytännössä tietty on.... En vaan tajuu, että miksi oon nyt kaikkien, kavereiden ja tuttujen, mielestä nyt joku maailman kauhein ihminen. Elämässä sattuu ja tapahtuu, mikseivät aikuiset ihmiset sitä ymmärrä..... ap

Nämä tehdään. Sitten pakoillaan vastuuta tällaisilla lausunnoilla.

No ehkäpä vaimo oli osasyynä tekemiseen?! Ja hyvin isona olikin. Nykyään kateellisuuksissaan lähes vainoaa minua, ehkä siksi, koska olen kaunis ja nuorempi.....

Ihmeellistä syyllistämistä, vaikkette edes tapaustamme tunne, tätä juuri tarkoitan, viskotaan vaan kiviä ja luullaan, että itse ollaan parempia ja onnistuneempia! Mielestäni tein oikein, löysin elämäni miehen!

ap

Tuskin se suhun lopettaa, aina kun löytyy parempi kun entiseen kyllästyy. Ja elämäsi mies on sen sulle todistanut että kykenee puolisonsa jättämään kun se parempi löytyy.

Ihmeellistä meininkiä kyllä. Olen täysin varma, ettei mies jätä minua, hän on hyvin sitoutunut minuun ja suunnittelemme talon ostoa. Hän myös unelmoi lapsista kanssani!

ap

Vierailija
153/169 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehkä sitten olette toisillenne oikeat.

Mutta ap, susta huomaa, ettet ole elänyt pitkässä parisuhteessa. Aluksi on aina ihanaa, myös sillä sun miehellä ja sen eksällä. ON helppo sanoa ettei vaimo pitänyt huolta itsestään, on ruma, ikääntynyt (niin, sille iälle ei kukaan voi mitään, kaikki vanhenee) jne. Pikkulapsiaika on todella raskasta ja vaikeaa aikaa. Toivottvasti tämä mies on oppinut läksynsä ja osaa sitten sinun kanssasi jakaa vastuun niin että sinäkin jaksat olla hyväntuulinen, kaunis sitten kun on lapsetkin. Ikääntymistä ei voi välttää mutta onneksi se mieskin vanhenee :D

Toivon että tulette kaikki onnellisiksi ja olemassaolevat lapset eivät kärsisi kovasti. He ovat tilanteeseen syyttömiä mutta kärsivät aina suurimmat tappiot. Se on surullista.

Ymmärrän sua silti, mullakin on ollut suhde varattuun ja olen itsekin varattu. Tulimme kuitenkin siihen tulokseen ettemme halua aiheuttaa niin suurta mielipahaa, todennäköisesti suhteemme kaatuisi siihen syyllisyyteen ja syyllistämiseen. Enkä ikinä voisi tehdä sitä lapsilleni. En tiedä miten elämä tästä jatkuu kun en rakasta miestäni mutta aion yrittää, ja TAHDON. Sen olen jo luvannutkin kun naimisiin mentiin.

Vierailija
154/169 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun lähti sun kaa juttuun. Itse hän on sen päätöksen tehnyt. Eli ole huoleti, se ei oo sun syy.

On kyllä oikeastaan samaa mieltä. Ja no, eihän se vielä rikki oo kun on vielä harkinta-aika... No käytännössä tietty on.... En vaan tajuu, että miksi oon nyt kaikkien, kavereiden ja tuttujen, mielestä nyt joku maailman kauhein ihminen. Elämässä sattuu ja tapahtuu, mikseivät aikuiset ihmiset sitä ymmärrä..... ap

Nämä tehdään. Sitten pakoillaan vastuuta tällaisilla lausunnoilla.

No ehkäpä vaimo oli osasyynä tekemiseen?! Ja hyvin isona olikin. Nykyään kateellisuuksissaan lähes vainoaa minua, ehkä siksi, koska olen kaunis ja nuorempi..... Ihmeellistä syyllistämistä, vaikkette edes tapaustamme tunne, tätä juuri tarkoitan, viskotaan vaan kiviä ja luullaan, että itse ollaan parempia ja onnistuneempia! Mielestäni tein oikein, löysin elämäni miehen! ap

Tuskin se suhun lopettaa, aina kun löytyy parempi kun entiseen kyllästyy. Ja elämäsi mies on sen sulle todistanut että kykenee puolisonsa jättämään kun se parempi löytyy.

Ihmeellistä meininkiä kyllä. Olen täysin varma, ettei mies jätä minua, hän on hyvin sitoutunut minuun ja suunnittelemme talon ostoa. Hän myös unelmoi lapsista kanssani! ap

ai niin, sähän olet fiksu ja korkeasti koulutettu... Meinaan kun miehellä on elarit jo kolmesta lapsesta..

Luuletko sinä, ettei mies olisi exänsä kanssa unelmoinut lapsista? Kun kuitenkin meni niitä useamman tekemään?

Täällä sua on yritetty saada ymmärtämään tilanne vähän laajemmin, mutta et suostu näkemään kuin ihan sieltä omasta itsestäsi käsin. Ja elämänymmärrystäkin tuntuu vielä olevan aika vähän - kuten tuossa iässä yleensäkin. Kai se on niin, että jokainen ne omat virheensä tekee, ja toivottavasti niistä sitten oppii.

BTW, puhut välillä aika ikävään sävyyn siitä miesystäväsi exästä "akkana" tms. Lasten takia sun kannattais olla puhumatta noin. Ja muista, että tiedät vain miehen kertomuksen heidän avioliitostaan - et tiedä millainen mies hän on ollut ja miten kohdellut vaimoaan - paitsi tietysti että hän on valehdellut ja pettänyt, mutta millainen hän on ollut siinä tavallisessa arjessa ennen sitä.

Vierailija
155/169 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, en mä varmaan niille lapsille sillee sano!!!??? Ootko vähän tyhmä..............................

Enkä sanonu olevani korkeesti koulutettu! ääliö! Älyköäs olen toki.

ap

Vierailija
156/169 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka on saanut kantensa.

Avioliittoonsa kyllästynyt vastuuton ja munaton mies ja perheenisä on saanut Ap:n kaltaisen nuoruudentyhmän naisen, joka kuvittelee tietävänsä kaiken.

Kunnes kuolema heidät erottaa.

Amen.

Vierailija
157/169 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka on saanut kantensa.

Avioliittoonsa kyllästynyt vastuuton ja munaton mies ja perheenisä on saanut Ap:n kaltaisen nuoruudentyhmän naisen, joka kuvittelee tietävänsä kaiken.

Kunnes kuolema heidät erottaa.

Amen.

Tähän on hyvä lopettaa.

Vierailija
158/169 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole oikeasti noin tyhmä.

kauniimman ja nuoremman naisen vuoksi. Sua on varoitettu.

Aika yksinkertainen ajatus. Tää mies kyllä jumaloi mua, ennemmän ku ketään naista aikasemmin.

ap

Vierailija
159/169 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki järjestyy myös lasten ja ex-vaimon kohdalla, ja hekin löytävät onnensa..

Toisaalta en usko että vika on pelkästään sinussa, jos mies olisi rakastanut vaimoaan ja lapsiaan tarpeeksi, niin tuskinpa olisi vilkaissut sinuun.

Vierailija
160/169 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa että ootte nostaneet vanhan ketjuni ylös! Ehkä siksi että voisitte moralisoida enemmän ja tuntea ittenne virheettömiksi? No jos jotakuta kiinnostaa ni miehen kanssa menee edeleen hyvin ;) ;O

ap