Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+~+~+~Ensikot viikonloppuna+~+~+

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

....eilinen haamujen haamuni on tänään vahvistunut haamuksi.......

Olen saanut plussan+++.....+++...???...

Eniten olen niiiiin peloissani,että mitenköhän tässä käy,koska olen tuhrutellut maanantaista lähtien.En uskalla iloita vielä yhtään,mutta niin sanomattoman kiitollinen olen.Tämä pelko ja kiitollisuus tekevät minut nöyräksi...toivottavasti ymmärrätte,mitä yritän teille sopertaa..

Tänään on kp27/28.Acon10:iin tuli 5 min aikana haamu (punainen,hento,mutta yhtä paksu viiva kuin kontrolli),jota huomatakseen ei tarrvinnut testiä käännellä.Eilisen haamun ' kääntelin' esiin,mutta mieskin sen näki.Mies sanoo,että hän ei vielä luota,ennen kuin tulee selkeämpi viiva.Hyvä niin.Minäkin odotan maanantaihin ja jos viiva silloin on vahventunut,niin uskallan jo hiukan huokaista.

Tosiaan oireina on edelleen lämpö 37 hujakoilla ja rinnat arat.Samoin se tuhru,mutta sitä en ihmettele yhtään,koska menkkamaiset kivut ovat kovat!!Tosin ei kipuja koko aikaa ole.Onhan niitä muitakin ihmeellisyyksiä tässä kierrossa,mutta palaan myöhemmin.Menen vielä tarkistamaan,et haamu siinä on ja sit miehen kainaloon...

Ja sit QeenBzZ ja loput Enskat+++

Pitäkää mulle kaikki sormet ja varpaat ylhäällä....pelottaa kamalasti...

Vierailija
2/29 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negahan sieltä tuli..ja mulla on jo kp 39/29-30..

onkohan nää kierrot sitte tästä lähtien tämmösiä vai tuleeko se täti ensinkää, kun oli sitä outoa vuotoa kierron puolivälinki paikkeilla, ois saanu tuo asia selittyä vähän mukavammalla jutulla..nyt ei pääse uuteen yritykseen ennenku se vihulainen tulee,

tahtoo tädin tänne! ! !

Jos tuo suvaitsee saapua niin ens kierrossa otan ekaa kertaa ovistikut käyttöön, ja vitamiinit, ja greippimehut, ja..;)

Joka tapauksessa mukavaa viikonloppua kaikille:)

..ja ne mun mahtavat raskausoireet,pyh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEEE PLUSSASTA!!!!!! :)))))

Eläkä murehdi, eikös se tuhru oo ihan normaalia!!! Ja haamu varmasti vahvistuu. Varmaan tosi monen eka testi on se kuuluisa haamu.

Meni ihan kylmät väreet kun luin sun viestin *ihan tippa silmässä täällä liikuttuu*!! Tosi onnellinen teidä puolesta!! =)

Vierailija
4/29 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä kirjottelitki vähän mukavampia uutisia silläaikaa kun mä noita omiani vuodatin, vautsivau! Kyllä se siitä vielä vahvistuu:)

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Vierailija
5/29 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. olit ehtiny väliin.. pahoittelut negasta. Jos lohduttaa niin täällä on kohtalotoveri, kp 38/28-30. Kaksi negaa testannu, mutta tätiä ei näy. En tiedä yhtään mikä tämä kierto on... :( Mutta jospa tämä tästä selviää, ihmetyttää vaan. Tsemppiä sulle!! :)

Vierailija
6/29 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua tällä hetkellä tuo kierto ottaakin päähän, kun tahtois päästä uuteen yritykseen..pelkäsin että kierto sekoaa kun jätän ehkäisyn pois kun moni siitä on puhunut, tulikin muutama säännöllinen kierto ja nyt sitte tää, ei oo kivaa:( Mutta toivotaan nyt yhdessä tätiä meille molemmille että päästään vauvapuuhiin:) Toivotaan että se tulee meille eikä seuraaville piinailijoille!

Vielä onnea sulle PauliNea,ihanaa!! ++++++++++

Vierailija
7/29 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätti-suuret Onnittelut PauliNealle plussasta!

Vierailija
8/29 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli pikkaisen aamu-uniset sormet, mutta onnea sulle PauliNea varmasti vahvistuvasta plussasta! *hymyilee tyytyväisenä*.

Marinda ja QueenBzZ: tuo epätietoisuus on kyllä pepusta:(. Mulla kanssa viime kierto teki temput ja kp 36 alkoi menkat, normaalisti siis 28-30. Nyt uusi yritys käynnissä - tosin vasta kp9 menossa. Kyllä se plussa sieltä sitten tulee!

Tänä aamuna havahduin 5.15 ylös ja aloitin tiukan siivoamisoperaation. Nyt oon mätännyt pari koneellista pyykkiä ja järjestellyt olkkaria + toista makkaria sekä lajitellut tollasta uskomattoman suurta paperikasaa. Mies " pakeni" aamuseiskan junalla Lahteen kaverinsa synttäreitä aloitteleen ja mun piti sitten kutsua yks lapsuuden kamu vähän kauempaa istuun iltaa. Meillä tuntuu olevan tää vuorokausirytmi sellanen, että juostaan jatkuvasti paikasta toiseen...

Sovittiin, että ens vloppuna mennään treffeille!! Oon suunnitellut perjantaiksi vaellusta sellaset 15km - tosin päästään pelipaika lle vasta kuudelta ja silloin taitaa olla jo hämärää... Eipä tuo mitään, kun pitkospuita pitkin on tarkoitus edetä. Yö vietetään kätevästi sitten laavussa palellen. Oon suunnitellut pari rastitehtävää tuonne matkan varrelle - kuten ruokarasti trangialla silleen viidestä tölkistä valiten kolme, joista tietysti etiketit liotettu etukäteen irti. Saa nähdä, tuleeko meille siis lihapullia hernekeitossa vai hedelmäcocktailissa..

Lauantaina tarkoitus ois jatkaa luistelemaan päivällä, kun viime viikolla oli pakko hankkia luistimet, kun olin sijaisena liikunnan maikkana. Se pystyssä pysyminen olikin ihan helppoa hokkareilla, vaikka jääkiekossa pillin vihellykset taisivatkin mennä vähän vääriin paikkoihin. La-ilta on miehen suunnittelemaa, joten siitä ei oo vielä tietoa ja illalla mennään eka kertaa lavatansseihin --- Saa nyt nähdä, miten käy ja tullaanko sieltä jo puolen tunnin jälkeen pois...

Huomaa, että tekstiä tulee (tärkeämpää tekemistä), kun oottais tuo siivoaminen, plääh.. Vessan ja kylppärin pesu kun ei oikein innosta..

Palailen siis varmaan kohtapuoliin...

Hymyä päivään!

Vierailija
9/29 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[size=5][b][color=deeppink]Onnea PauliNea!!!♥[/b][/size][/color]

[color=darkorchid]Ihanaa, voi oon niin onnessani teidän puolesta!!! Teille tulee vauva!!! Ihan varmasti se haamu siitä vahvistuu! Nyt vedät täältä oikein ison joukon Ensikoita mukaasi plussa-aaltoon, tästä se alkaa tytöt!!! :D Kerrothan PauliNeasitten, kun plussauutinen on virallinen, eli kun haluat, että päivitän sen Enskarilistaan.[/color]

[color=magenta]Ja QueenBzZ:lle todella suuret pahoittelut!!! Olin ihan varma, että plussa sieltäkin tulee, mutta täytyy taas todeta, että toi täti on aivan &¤%#" #¤aivo! Nyt kaikki Enskarit, jotka vielä tätiä kestittää, lähettäkääs se äkkiä Queenille ja Marindalle niin pääsevät uuteen yritykseen! Voimia teille molemmille, minä jos joku tiedä, millasta on odotella näiden pitkien kiertojen etenemistä. Nytkin menossa kp29, eikä oviskaan ole vielä ollut, jee jee... Eli ♥ & ♥, siinä molemmille oma pieni sydän lohdutukseksi.[/color]

[color=orange]Wautsi wau pikkuinen, miten hauska viikonloppu teillä on luvassa! Mekin oltiin treffeillä pari viikkoa sitten, minä järjestin, ja parin viikon päästä on miehen vuoro. Saas nähdä mitä se keksii... :) Suosittelen kaikille Enskoille treffailua oman miehen kanssa, on oikeen kivaa terapiaa, kun saa viettää kahdestaan laatuaikaa ja välillä nollata tilanne, ettei kaikki ajatukset pyöri vaan vauvojen ympärillä! Kerrothan pikkuinen sitten, mitä teillä oli ruokana, hernekeittoa hedelmäkastikkeessa esim. olis aika mielenkiintoista... :D[/color]

[color=deeppink]Niin ja laralei, mä oon kanssa opiskelija, mutta en kauaa enää toivottavasti. Gradun yritän saada valmiiksi jouluun mennessä ja sitten keväällä loput kurssit pakettiin, niin vapaus yliopistolta koittaa sitten keväällä. Jipii!

Nyt on kyllä niin monta väriä ja sydämiä sekaisin, että onnistuukohan tää viesti ollenkaan? No, se nähdään nyt...mukavaa viikonloppua Enskaliinit![/color]

-Q-

Vierailija
10/29 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiinhan se ensimmäinen + aikaseks!!

ONNEA PauliNEa!!!!!!!! (hitsi kun en muista miten tekstiä muokattiin)

Mietin tässä mielessäni että, oletkohan ' pikkuinen' seonnut ihan täysin...ei kukaan voi herätä klo 5 aamulla siivoamaan!! Ei ainakaan vapaaehtoisesti - eihän? Mä lähden aamulla ajelemaan töihin tuossa viiden jälkeen, viimeistään puolen kuuden tienoilla ja se on tuskaa...en jaksaisi nousta millään vaikka menisin kuinka aikaisin nukkumaan.

Joku gallupin tapainen oli siitä kuka tietää yrityksestä...meidän yrityksestä ei tiedä kukaan muu kuin te ja me. En aikonut kertoakaan kenellekään mitään ennenkuin on ihan 110% varmaa että joku asustaa masussa..eli ekan ultran jälkeen vasta.

oma napa on outo, menossa kp22/28-30, aiemmin jo sanoin että nostaessa vihloo välillä ja muutenkin jomottelee. Nyt pari päivää olen kauhun sekaisin ajatuksin miettinyt olisiko tämä jotain kohtutulehdusta tai jotain sinnepäin. Vatsaa vihloo kun vähänkin kääntää, venyttää tai jotain nostaa, muuten tuntuu sellanen outo jomotus, ei menkkakipuja (eikä niitä vielä pitäis muutenkaan olla) mutta sinne päin. Jos olen pidempään kyykyssä ihan kippurassa niin alkaa ihan sattua. Rintavarustus on suurentunut ja painava, mutta se voipi johtua tulevasta tädistäkin kun ei ole kuin se reilu viikko siihenkään. Tiedä näistä sitten..kummastuttaa vaan. Realismia; ei sitä ovistakaan saanu bongattua nii...

mutta...mä lähden nyt ulkoilemaan kun on niin kaunis auringon paistekin :)

Vierailija
11/29 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jippiiiiii!!!!Mahtavaa,tästä se tytöt lähtee!!Nyt meiän plussa-aaltoa ei pysäytä mikään!!!Käythän viel moikkaamassa meitä silloin tällöin?

Iso haliii!!!!!

Vierailija
12/29 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti se viiva siitä vahvistuu!Toivotaan,että niitä plussia alkais nyt oikein satelee meille muillekin:)++++++ ihnia tollaset ilouutiset!

Ulkona paistaa taas aurinko,jei.Nyt kun sais viel jotain aikaseks.Tähän mennes päivä menny sängys makoillen..Ehkä ois jo aika lähtee liikkeelle.

Muksaa lauantaipäivää!+++++++++++++++

Vierailija
13/29 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja uutisia! Pidetään oikeen kovasti peukkuja että se siitä vahvistuu " viralliseksi plussaksi" ! Tai, no mitä turhia, totta kai se varmistuu!!!! Voi että, kunpa itelläkin sitte joskus tulis toi tilanne vastaan... *hölmö virne naamalla haaveilee* ONNEA VIELÄ!!!!

Nyt on yhden päivän vapaa, taidan juoda lasin punkkua... Ei oppinu vielä viime viikonlopusta! =) No, tarkotus ei oo kuitenkaan hankkia krapulaa... Kai voin vielä hyvällä omalla tunnolla juodakin ku ei oo tota ovistakaan vielä näkyny tai kuulunu...

No, nyt huilimaan sohvalle, aika kuitti olo!!

Vierailija
14/29 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaunis teille onnitteluista ja tsempistä!!!!Pepsi:mihinkään en ole lähdössä,koska teitä tarvitsen vielä piiiitkän aikaa ja yhdessä mennään sitten eteenpäin-sellasena+++++aaltona! ;)

Pahoittelut QueenBzZ ja Marinda!Toivotaan,et väliaikainen hormonihäiriö menossa ja lyhyt sellanen!Itse olen kanssa huomannut,että hormonit vie ja itse on mentävä perässä.Edes vikiseminen ei auta!!!Toivotaan vaan,et pikasesti pääsette uuteen kiertoon!

Pikkuinenko? (nikki hävis täysin) se oli saanut sellaisen siivoussätkyn!?!Huh huh!Toivottavasti ystäväsi jo tuli,niin laittaa sut aisoihin.Hauskaa iltaa teille!

Q:Kiitos kauniista ja värikkäästä-ja isosta onnittelusta.Lämmin läikähdys sydämessä velloi,kun katselin sitä ja luskelin teitä!Kiitos vielä kaikille.Toivottavasti sun ovis on lähellä ja pääset piinaamaan.Ehkä multa on mennyt täysin ohi,mut koska olit verikokeisiin menossa taas?Pidän niin kovin lippua korkealla teille!

Itsellä tänään helppo päivä.Tuhru loppui ja kivut on pois?Toivottavasti on kauan pois!Ainoastaan ristiselkä kipeä ja aavistus painon tunnetta alamahalla ja vas oviksessa.Rinnat kipeät ja ehkä nännipihat laajemmat.Eivät ole tummuneet,mutta ehkä hieman violetit?

Muistan kun sain ovistestiin kaksi viivaa,niin houkuttelin miehen petiin sanomalla,et nyt tarviin sun apua (olimme riidelleet aiemmin),et musta tuntuu,et nyt tärppää.Oviskin oli kivuton tällä kertaa,mitä aiemmin ei ollut ollut.Ainoastaan limat pongasin ja nippailut vasemmalla oli.Menkkamaiset tuntemukset alko vasta noin 5pv oviksen jälkeen.Ja tästä jonkun päivän eteenpäin,tuli rinnat kipeäksi.Lämmöt koholla.Mitäs muuta.Ai niin se pissan väri neon keltainen:taitaa johtua b-vitamiinista.Taustalla on kyllä ollut vaimea tunne piilossa:...se tunne...7.yrityskierto siis tärppäsi!

Pelottaa aivan kauheasti.Olen tietenkin lueskellut kaikkialla ja aina pomppaa keskenmeno jostain silmille-se on niin yleinen!!!!Mulla vasta haamuja,jotka selvästi vahvistumassa,mutta silti testaan vielä huomenna ja sit maanantaina,jolloin menkat olisivat päivän myöhässä.Vasta jouluna olisi 12 viikkoa täynnä ja siihen astiko pitäisi jaksaa pelätä keskenmenoa!?Koska saan olla ilonen ja koska helpottaa??

Kiitos teille tuesta!!!! :) ;)

Vierailija
15/29 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi sun vihlaisut:en tietenkään varmuudella tiedä,mutta kohtutulehdus tuo mukanaan kourallisen muitakin infektion merkkejä,joten ei se sitä varmaa ole?Mitä sitten?Ovistako et löytänyt?Mulla on kierroissa vihlonut aina jommalle kummalle puolelle:viistoon navasta sivulle alas oviksen jälkeen.Se on tuntunut istuessa,maatessa ja liikkuessa.Voisiko olla munasarjoista:puhjennut rakkula tai rakkula,joka on jo iso,mutta ei vielä puhjennut?Onko vointi nyt parempi???

Vierailija
16/29 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, eka plussa vetää meidätkin mukanaan!!!!! Ja se vahvistuu sulla, aivan varmasti!!!!! YIPPEE!!!!!!

-mooli

Vierailija
17/29 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink] [b] Aivan mielettömästi onnea, PauliNea! [/b]

En tiedä muistatko minua, mutta kirjoitin kuukausi tai kaksi sitten Ensikoihin muutaman kerran ennen kuin siirryin Lapsettomien palstalle. Olen vähän sillä silmällä välillä käynyt lueskelemassa Ensikoiden ketjuja Vauvakuume puolella että josko ilmoittelisit pian plussasta! Vastaililit minulle niin kivasti silloin taannoin joihinkin mieltäni askarruttaviin kysymyksiini... ja nyt se plussailmoitus oli sitten luettavissa, WAU! Oikein ihanaa raskausaikaa sinulle!

Itse olen juuri käynyt toisessa inssissä, yritän pysyä realistina onnistumisen suhteen. On jo mennyt niiiin pitkä aika eikä inssin onnistumisprosentti ole mikään korkea. Mutta toivottavasti meidänkin esikoinen joskus ilmoittelisi itsestään, täällä oltaisiin jo hyvin valmiita hänet vastaanottamaan! ;D

[b] Tummenevia testiviivoja toivotellen [/b],

Lilium [/color]

Vierailija
18/29 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...oikein iiiiiiisoooooot rutistukset sinulle Paulinea!!!! Hieno homma, yrityksesi palkitaan! :) Nauti olostasi, olen varma, että kaikki menee hyvin! Tosi hienoa, nyt on ensikoiden plussa-aalto aloitettu!

Kiitos Q eilisistä piristyssanoistasi! Olet kyllä oikeasti ansainnut sen palstan positiivisimman tittelin! Tosin mun kanssani ei tarvitse enää piinailla, täti tuli ja tänään kp 1/28. .... tuli kuin kellon lyömällä. Onneksi mulla on tänään kiireinen päivä, että en ehdi yksikseni murjottaa. Joten ei kun kohti uutta kiertoa ja ovisbongailuja sitten reilun viikon päästä.

Mukavaa lauantai-iltaa kaikille!!!!! ja sitä +++++++++-aaltoa.....

Vierailija
19/29 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mega paljon onnea Paulinealle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Loistavaa että aloitit plussa-aallon, nyt ei muuta kuin kaikki kyytiin vaan :).

Itse oon elänyt hiljaiseloa ovista odotellen, nyt kp 14/ 29-34 ja ovis taitaa tulla ensi viikolla.

Hyvää viikonloppua kaikille ja plussatuulia!!

Vierailija
20/29 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIELETONTÄ!!! ENSKOJEN PLUSSATILI ON AUKI!! JIPPII!!!

Ihanaa raskausaikaa, tarrasukkia ja liimaa pikku masuasukille!!!

*halaus ja rutistus*

T: Jansku