Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYT ÄKKIÄ KAIKKI ÄÄNESTÄMÄÄN!

28.04.2006 |

Tänään neljältä ristiäiset. Meillä on enää 2 vaihtoehtoa. Ja nyt teidän tehtävänne olisi auttaa meitä kamalassa pulmassa nimittäin minä ja mieheni emme ole osanneet päättää. Eikä myöskään sisarukset.

Tässä vaihtoehdot:

Ilma Ammi Ilotar

vai

Säde Impi Aallotar

Ps. Uusia ehdotuksia ei oteta enää mielellään vastaan ettei tämä mene teidän upeista ehdotuksista vielä 100 kertaa vaikeammaksi

Muu perhe on nimeltään..

minä eli äiti: Jaana Marjukka

isä: Kari Kasperi Johannes

sisarukset:

Liina Maria Kuutar

Iiris Aurinko Esmiina

Nuutti Emil Ilmari

Heidi Aini Orvokki

:) olisin todella kiitollinen avustanne

tv. 5xmami, Jaana

Kommentit (6)

1/6 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Tänään neljältä ristiäiset. Meillä on enää 2 vaihtoehtoa."

Ihanan positiivinen aloitus :o)

Minä kyllä vähän muokkaisin vielä... Ilma Ammi Ilotar on tosi hieno, mutta Aallotar kolmanneksi nimeksi olisi minusta vielä parempi!! Säde nimestä tulee mieleen laser-säde :o/ ja ä on ylipäätään aika ruma kirjain minusta. Ja kun muillakin lapsilla i-kirjainta nimessä, senkin takia Ilma etunimeksi ilman muuta! ;o) Myös Emmi sopisi tuonne väliin, Ilma Emmi Aallotar? Vaikka pidän kyllä Ammistakin.

Eli äänestän Ilma Ammi Ilotar jos ei saa sekoittaa pakkaa.

Mutta Ilma Emmi Aallotar olisi just nappi nimi!

PS. Hienot nimet kaikilla lapsillanne!

Vierailija
2/6 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin jonkun perusteluna on tuo i-juttu. Mutta olkaa kilttejä älkääkä " huomioiko" sitä perusteluna. Niin piti muuten tuohon viestiin kirjoittaa että Säde/Sade eikä pelkkä Säde :) Tyttö muuten syntyi sateisena päivänä joten aika hyvä (eiks?)

abacolle vielä: Emmi on kiva nimi mutta tuohon väliin etsiskelimme hieman harvinaisemman nimen joten Emmi ei käy. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään Impiä en laittaisi nimeen ollenkaan (voidaan kiusata jne), mutta Aallotar on aivan ihana (Ilottarestakin minulla tulee " huonot" asiat mieleen.

Jos näistä kahdesta pakko valita niin sanoisin Sade Impi Aallotar, mutta korvaisin tuon Immen kyllä esim. sille Emmillä tai Ammikin käy kyllä.

Tuo Ilmakin olisi kyllä ihana etenkin kun on I, niinkuin muissakin nimissä.. Mites olis Sade Ilma Aallotar? ;)

Vierailija
4/6 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EHDOTTOMASTI SADE!NYKYAIKAINEN JA NÄTTI JA SOPII SISARUSTEN NIMIIN. EI MITÄÄN IMPEÄ, VARMASTI KIUSATTAISIIN KOULUSSA!

KERRO SITTEN MITÄ VALITSITTE, PLIIIIIIIS!

Vierailija
5/6 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän tätä, mutta vielä parempi olisi Sade!!! Sade sopis myös sisarusten nimiin, kun ei muillakaan ole ä-kirjainta.

Vierailija
6/6 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin sateisena päivänä syntynyt voisi olla Sade Impi Aallotar, tykkään että nimellä on jokin merkitys joka viittaa syntymähetkeen (esim. vuorokauden aikaan, säähän, vuodenaikaan tms).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi