Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+~+~+~Ensikot viikonloppuna+~+~+

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs ootte?

Kuka on seuraavana testijonossa?Onko ens viikolla piinailijoita?

Itse olen ihmeissäni täällä limojeni kanssa...siis täh,taas tulee kirkasta ja luulisin että ovis oli kp12 ja lämmötkin noussu jo.Ota nyt sit selvää tästä hommasta.Noh,onneks taas eilen oli touhupv,jos sattuu että ovis vasta nyt :)Jos nyt ei tärppää ni millo sitte?Tällasii touhukiertoja saa odotella.....eipä oo missää kierrossa viel näi paljo yritystä ollu ku kp6,kp9,kp11,kp12 ja kp14 ollu simot liikenteessä.Sori,pakko oli hehkuttaa kun meillä yleensä ehkä yks touhupv. oviksen aikoihin jos sitäkään....:)Ja tää meinaa sit sitä että korkeelta kyllä taas tiputaan jos täti yllättää....

Plussaonneee!!!!!!

Vierailija
22/29 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin missä kaikki oikein on?

mul alkaa huomen piinaviikko.ja nyt jo ihan malttamaton.on jotenki ihan sellasii raskausoireit.nyt vaan toivon voi kun oikeesti oliskin niitä!

kyselin eilen äipältä,et kuin nopeesti olin alkuni saanu,ni ei ne ollu kuulemma kauaa joutun yrittää.ekast kierrost :) voi ku mullaki kävis noin ihanasti.mut keskenmeno pelottaa jo nyt.se on liian yleinen ja surullinen juttu:(

tänään aurinko ei paista.onneks mul on viel huominen lomaa.kerranki loma on menny lepäillen,ku yleensä loman jälkee on entist väsyneempi,ku on ollu kauhee meno päällä.mut tää lepäily on johtun kyl aika pitkälti täst heikost olost.

no mutta iloista sunnuntaita.plussailkaa tytöt! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaunis onnitteluistanne ja tsemppisanoistanne!!!Edelleen viivat vahvenneet ja tänään on siis kp28/28.Huomenna vasta menkat myöhässä:sillon teen vikan Aconin ja käyn ostamassa vaikka Apteekin oman ja teen loppuviikosta.Pelottaa edelleen,et täti tulee vaikka sen suuntaisia oireita ei ole.Vuotokin on loppu.Menkkakivutkin olleet pois,paitsi juuri nyt alko pieni jomotus...kauheeta kun pitää pelätä eikä osaa olla luottavainen....Toisaalta,pitäisi vain nauttia,koska jos kesken menee,niin estää en sitä voi,on vaan otettava,mitä tarjotaan.Anteeks,kyllä mä kohta otan itseäni niskasta ;)

Lilium:muistan sinut!Kiitos onnitteluista ja oikein kauniista sanoista :)

Onneksi olen osannut sanoa oikeita asioita oikeaan aikaan.Toivon sinulle voimia teidän vauvahaaveilussa!Jotenkin olen aina ollut niin luottavainen tähän meidän lääketieteeseen,sekä siihen,että elämä antaa myös kaunista ja hyvää,vaikka sitä ei aina osaisikaan tarpeeksi uskoa....Lilium,halauksia sinulle!

Pepsi:kuulostaa erittäinkin hyvälle!!!Itselle tulee aina hyvä olo,kun tietää tehneensä kaikki voitavansa!En kyllä osaa sanoa noista limoista,mutta simppoja tuntuu olevan tarpeeksi,olkoon ovis ollut tai vasta tulossa++++.Kuulostat onnelliselta....mikä on sinun resepti? :)

Uusi viikko alussa-keiden piinaviikko käsillä????Messeviä tarinoita kaivattaisiin!!++++aalto kaipaa kyytiläisiä+++

Vierailija
24/29 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa PauliNea että viivat ovat vahvistuneet :)Tarrasukkii ja vauvaliimaa mukaan!!!Aiku tää 7. yrityskierto tois meillekkin kaivattua tulosta!!

Ei mulla mitään reseptii oo.Mies on vaan ollut todella innokas,se ois nyt kokoajan valmiina...:)sano eilen että nytpä ollaan oikeen kunnolla touhuiltu pitkästä aikaa.Aika hiljasta oli välillä.Todettiin sit vaan kummatki että niinhän se on että välillä hiljasta ja välillä ei,että ei haittaa.Menee miten menee.Meilläkin jo tota yhteiseloa tulee nyt 7 vuotta täyteen...hmmm...toivotaan että toi 7 ois oikee onnennumero...:)

Mites negan testanneet?Onko uutta raportoitavaa?

Missäs mun rakas pikku moolini luuraa???

Vierailija
25/29 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää sunnuntai on oikea pyhäpäivä, kun ei ketään näy mailla eikä halmeilla. Oletteko kaikki kirkossa?

Mä vaan yksinäni taas gradua väkerrän niin että seura ei olisi pahitteeksi. Tää on kyllä niin tympeetä hommaa, kun tuntuu, että puoli vuotta pitäis jaksaa keskittyä jatkuvasti vaan yhteen ja samaan asiaan, eli isoon G:hen. Jos ajatukset välillä herpaantuu muutamaksi päiväksi, niin siitä kestää taas muutama päivä ennen kuin saa jutusta kiinni, en tiedä mahdatteko ymmärtää mitä tarkoitan... Mutta siis pyrin tekemään joka päivä jotain niin pysyy vire yllä.

Samanlaista virettä ollaan yritetty pitää yllä myös tuolla makuukammarin puolella :) Meillä on sama tilanne kuin [color=darkorchid]pepsiksellä[/color], että yrityksen puutteesta ei ainakaan voi syyttää tässä kierrossa! JTP-taktiikalla mennään, oli se ovispovis sitten milloin tahansa.

Huomenna kuulen lisätietoja, kun meen seurantaultraan, jossa katsotaan, onko torstain ultrassa näkynyt isohko munasolu kasvanut odotetulla tavalla... Kyllä nyt täytyy kiitellä miestä, että sillä ei ole kisakunto pettänyt. Mutta jotenkin sekin taisi saada uuttaa intoa vauvapuuhiin, kun huomasi, että homma edes vähän etenee ja tilannetta seurataan. Sitä on varmaankin tuskastuttanut noi mun ainaiset ovishörhöttelyt, kun testit näyttää aina vaan plussaa :)

Pahoittelut [color=darkorchid]keinuheposelle[/color] tädistä!!! [color=magenta]♥[/color]

[color=darkorchid]Lilium[/color] älä Ensikoita jätä, vaikka palstailetkin myös lapsettomuuspuolella! Mäkin pinoudun molemmissa, kun lapsettomuuspuolelta saa paljon tietoa, mutta Ensikot on kyllä niin mahtavia, täällä on pakko käydä turisemassa. :)

Missä on tosiaan mooli ja entäs Olivia??? Oliviaa ei ole näkynyt pitkään aikaan...

-Q-

Vierailija
26/29 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai muistitte kääntää ne kellot viime yönä?! nimimerkillä hän joka meinasi unohtaa koko homman.

PauliNea; sinäkö kyselit vointiani? Tällähetkellä ihan ok, joskaan nuo alavatsan tuntemukset ei ole kadonnu minnekään, vähän väliä jomottaa ja käpertyessä tai kyykkiessä kunnolla vihlaisee. Ja alavatsa on sellanen..ööö...no tönkkö, sellanen pönäkkä tönkkö - inhottavan tuntunen, jotenki turvonnu tonne sisäänpäin (aika hyvä selitys taas). Siitä johtunee että saa ravata vessassa tunnin välein tyhjentämässä rakkoa. ja kp oli nyt 23/28-30

Niin, ja sitä ovista en tosiaan löytäny, eka testissä ei viivasta tietoakaan, toisessa haalea, sitten vähän kontrollia haaleampi ja sitten haalea taas ja sen jälkeen ei enää mitään...eli negoja kaikki. Pöh.

Kuulun sitten ens viikon " piinailijoihin" , vaan mitäpä on piinailtavaa kun ei sitä ovistakaan ole näkynyt enkä näihin oireisiinkaan usko kun yhtä paljon niitä oli viimekierrossakin. (pessimisti ei pety), eiköhän se täti ens viikonlopun aikana taas paikalle kurvaa.

Jooh, mä lähden nyt paistamaan broitsku suikaleita sweet & sour kastikkeeseen ja keittelemään riisiä...naminami

Voikaa hyvin!

Tappert

Vierailija
27/29 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä on käännetty kelloja, älkää luulkokaan, että jättäisin käyttämättä tilaisuuden nukkua yhden tunnin pidempään! :)

Mun korvaan noi Tappertin oireenpoikaset kuulostaa oikein lupaavilta. Milloinkas sä niitä haamuoviksia testailitkaan?

-Q-

Vierailija
28/29 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

quiero3;

testasin 10.10 ekan negan, ja 11 pv ihan pikku haamun ja 12pv melko vahvan mutten kuitenkaan ihan yhtäläistä kontrollin kanssa. sitten ne alkokin hävitä...muuten kyllä oireet oli 12pv ihan ovismeiningillä, mutta katsoin että kun noin herkkä testi sanoo että nega niin silloin on. Tiedä tuosta sitten. Ja nää kummat oireet alko joskus tossa viime viikon loppupuolella.

Nykyään jo ihan tekemättä mitäänkin voi yllättäen vihlasta alavatsaa, ei pahasti mutta kuitenkin niin että tuntuu. Ja jos tyhjentää keuhkot ihan kokonaan niinkun teen usein venytellessä niin silloin viimeistään tuntuu että alavatsaan iskee joku kramppi tai vastaava, inha tunne.

No, ens viikolla tuo selvinnee, perjantai on siis kp28

Nostan jo peukalon pystyyn jos vaikka PauliNea ottas mut liftillä kyytii plussa-aaltoon...jotenkin vaan oon niin pessimisti etten usko sen olevan mahdollista.

Tappert joka lähtee nyt koiruuksien kans lojumaan sohvalle...väsyttääkin jo

Vierailija
29/29 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappert:

testasin 10.10 ekan negan, ja 11 pv ihan pikku haamun ja 12pv melko vahvan mutten kuitenkaan ihan yhtäläistä kontrollin kanssa. sitten ne alkokin hävitä...muuten kyllä oireet oli 12pv ihan ovismeiningillä, mutta katsoin että kun noin herkkä testi sanoo että nega niin silloin on. Tiedä tuosta sitten. Ja nää kummat oireet alko joskus tossa viime viikon loppupuolella.

Tarkoitat kai siis, että kp10-kp12, vai? Kyllä mun mielestä sulla on saattanut se ovis ollakin ja nythän siitä olis sitten jo 11 päivää, jos tosta kp12:sta lasketaan. Ja jos viime viikon lopussa on alkanut oireita löytyä, niin oliskohan se ollut mahdollisen kiinnittymisen jälkeen, eiks sen pitäsi olla 5-7- päivää oviksesta? Herkimmillä testeillä ehkä saattais jo plussa varmaan näkyäkin, mutta en toki kehota turhan aikaisin testaamaan. Piinailepas vielä vähän aikaa ja raportoi meille jokaisesta muljahduksesta ja nipsauksesta. Pidän sulle täysillä peukkuja! +++++++bdbdbdbdbdbddbd++++++++

-Q-