Mies haluaa että laihdun, muuten ottaa eron
Onko kukaan kokenut samaa? Auttoiko laihdutus miestä palauttamaan mielenkiintoa sinuun?
Kommentit (25)
tollanen mies. Mä olisin se joka viskaisin sen pellolle!
Sitten laiduttaisin ja ottaisin jonkun OIKEAN miehen! (jos ei muuten niin ihan vaan kostoksi)
Mieheni ei koskaan millään tavalla maininnut tai edes vihjannut kiloistani, mutta kiinnostui kyllä ihan uudella tavalla (niinkuin suhteen alussa) kun pudotin 10 kiloa.
Vielä pitäisi saada toiset 10 kg, että olisin itse tyytyväinen. Miehen suunnalta ei edelleenkään tule minkäänlaista painostusta :)Meillä miehelle seksi ja seksuaalisuus ja esteettisyys on hirveän tärkeää. ja tavallaan tiedän että vaikka se hurjalta kuulostaakin niin hän toivoo laihdutusta jotta perheemme pysyisi kasassa, koska "tarvitsee" hyvännäköisen vaimon, jotta on tyytyväinen itseensä. Ja jos ei voi olla tyytyväinen minuun, ja sitä kautta itseensä, hakee toisen naisen ja perhe rikkoutuu. Hän ei kestä että vaimonsa ei ole sellainen että kaikki olis liekeissä hänestä.
Ja sulla siis kohtalona jäädä katkeraksi ja uutta miestäkään ei iän takia enää löydä helposti. Surullista lukea tällaisista...
Pistää vihaksi.
Elin itse moisen ukon kanssa aikani, ja otin eron.
Välillä oli 50kg, pituus sama kuin AP:llä, ja välillä raskausaikana päälle 80kg ja ukko marmatti.
Marmatin takas. Lopulta ero tuli ja hyvä niin!
Suosittelen samaa!
Jos 168cm painaa 70kg, niin ei ole edes ylipainoinen vielä!
en tätä nykyistä enkä uutta. Mutta haluan että lapsillani on isä arjessa mukana.
Ja vaikka kuulostan yksinkertaiselta, en ole, mutta kirjoitan nämä viestit yksinkertaisiksi ja yksinkertaistettuina.
esim. mun mies ei ole liekeissä sinusta,koska et ole minä..miehesi kuulostaa todella pikkupojalta.
Sinä taas kuulostat yksinkertaselta.Loppujen lopuksi:älä laita miestäsi kiertoon,vaan pidäitelläs-sovitte hyvin yhteen..
Me muut halutaan oikeat MIEHET =9