Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen poikkeava ihminen: ajattelen monesta asiasta niin eri tavoin kuin muut!

Vierailija
23.05.2011 |

Tämä on todella vaikea ominaisuus.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä en pidä sitä vaikeana ominaisuutena, ymmärrän kyllä niitäkin, jotka ajattelevat toisella lailla. Meitä riittää moneen junaan.

Vierailija
2/13 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista ärsyttävintä muiden mielestä on varmaan se, että mulla on sitten lopulta asiasta oikein käsitys ja muut ovat olleet väärässä. Jonkun mielipide voi itse asiassa olla toisten mielipiteitä parempi. Sitten on niitä, jotka väittävät, että eivät edes ymmärrä mitä yritän sönköttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ns. putkiaivot ja olen jalat maassa-tyyppiä. Tämähän ei ole naisissa suosittu ominaisuus vaan aiheutan pahennusta suorilla mielipiteilläni (perustuivat sitten faktoihin tai mutuun). Miesten kanssa tulen hyvin juttuun.

Vierailija
4/13 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen eritavalla: omaan liian suuren myötätunnon. Siinä on se huono puoli että sitten usein unohtaa ajatella omaa parasta ja yleensäkin itseä. Joskus pitäisi ajatella itseäkin että voisi paremmin.

Vierailija
5/13 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole niin erikoinen kun kuvittelet... ;)

Vierailija
6/13 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole niin erikoinen kun kuvittelet... ;)

Mäkin olen. Tietenkään supertavallinen ihminen ei voi sitä ymmärtää.

Vierailija
7/13 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ns. putkiaivot ja olen jalat maassa-tyyppiä. Tämähän ei ole naisissa suosittu ominaisuus vaan aiheutan pahennusta suorilla mielipiteilläni (perustuivat sitten faktoihin tai mutuun). Miesten kanssa tulen hyvin juttuun.

Olen monesti ajatellut, että suorasukaisuuteni hyväksyttäisiin paremmin, jos olisin mies.

Vierailija
8/13 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan kahvitunnilla pidän usein vaan suuni kiinni, koska olen antirasisti ja kommari ja pakana, ja mielipiteet ei käy enemmistön kanssa yksiin.

Vierailija
9/13 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan kahvitunnilla pidän usein vaan suuni kiinni, koska olen antirasisti ja kommari ja pakana, ja mielipiteet ei käy enemmistön kanssa yksiin.

kiihkouskovaisia kokoomuslaisia rasisteja??

missä sä oikein olet duunissa?! :DDD

Vierailija
10/13 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen, olen kai vieläkin.

Mut vaan poljettiin henkisesti lyttyyn, niin kotona kuin koulussa ja ihan kaikkialla, oma itseni en saanut olla ja olin väärässä ja huono, vaikka olin kyllä useimmiten oikeassa ja ne muut väärässä.

Tulkitsivat mut sitten kai töykeäksi tai olivat kateellisia (jopa aikuiset, ei siis vain lapset) ja samanlaistahan se edelleen on. Nyt vaan olen ihan hukassa ja en luota itseeni laisinkaan, vaikka pohjimmiltani tiedän olevani oikeassa. Koko elämä ihan sekaisin. :(

Vierailija
11/13 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hukassa ja en luota itseeni laisinkaan, vaikka pohjimmiltani tiedän olevani oikeassa. Koko elämä ihan sekaisin. :(

Mullakin on elämä aika pitkälti sekaisin, eikä haittaa menoa yhtään. :) Mä pidän itsestäni, vaikka usein tunnenkin itseni ulkopuoliseksi.

Vierailija
12/13 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä vähän näin se taitaa olla, töissä olen toimistossa.

Vierailija
13/13 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vakaumuksellinen toisinajattelija. Tuen periaatteesta hyvin usein sitä yhtä, joka on eri mieltä lauman kanssa. Oli lauma mikä tahansa ja niin edelleen. Koska mielestäni se, että joku ajattelee toisin kuin enemmistö, on itsessään niin arvokasta ja tuettavaa.

Tämä kuitenkin on johtanut siihen, että olen eri mieltä missä tahansa porukassa (kuin porukan enemmistö). Minulla ei siis ole omaa ryhmää tukena.

Esimerkiksi homma-forumilaisten seurassa ottaisin sovittelevan maahanmuuttajia puolustavan position. Mamut-on-ihania-kukkahattu-ihmisten kanssa taas perussuomalainen minussa saisi vallan.

Yksin oot sinä ihminen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä