Olen taydellinen mies ja en tosiaan viitsinyt edes tervehtia treffiseuralaistani, joka karsasti. Kaiken maailman kierosilmaiset sita seuraa etsivatkin.
Kirjoitti niin mukavasti ja oli mukavan tuntuinen puhelimessa. Mutta, kun näin hänet, niin juntin merkkiä näyttäen poistuin takavasemmalla.
Mahto naista itkettää, mutta eipä ole mun murheeni. Saatiin taas äidin kanssa aikaiseksi jälkikäteen makeat naurut.
Kommentit (5)
täytyy saada tietää. tiedä vaikka mulle olis sellaista näytetty enkä oo tajunnu loukkaantua.
Vierailija:
Kirjoitti niin mukavasti ja oli mukavan tuntuinen puhelimessa. Mutta, kun näin hänet, niin juntin merkkiä näyttäen poistuin takavasemmalla.
Mahto naista itkettää, mutta eipä ole mun murheeni. Saatiin taas äidin kanssa aikaiseksi jälkikäteen makeat naurut.
Etu- ja keskisormi nenänreikiin ja kieli sieltä välistä lipsumaan. Silmät katsovat samalla kieroon ja kulmakarvat ovat kohotettuina.
Ja tämän " merkin" ap sitten väkersi killisilmäiselle deitille ennen poistumistaan?
Vierailija:
Etu- ja keskisormi nenänreikiin ja kieli sieltä välistä lipsumaan. Silmät katsovat samalla kieroon ja kulmakarvat ovat kohotettuina.
Millainen se täydellinen nainen on ts olisi? Onko äiti tehnyt tsekkilistan jonka käyt läpi?
mahtaa kaikkia naisia hävettää puolestani
-paitsi äitiäni-