Lastenvaatebloggareista asiaa
Olen nyt lähiaikoina löytänyt ihania lastenvaateblogeja, joiden seuraamisesta on tullut hyvinkin koukuttavaa. Ihmettelen vaan, että miten kellään voi olla varaa ostaa niin paljon kalliita lastenvaatteita. Paljonko pitää olla tulot, että pystyy satsaamaan lapsen vaatteisiin isoja summia kuukaudessa. Olen huomannut, että moni bloggareista on kotiäitejä, sitä suuremmalla syyllä ihmettelen. Kommentteja kiitos!
P.s. Tämän viestin tarkoituksena ei ole bloggaajien arvosteleminen tms. vaan ihan puhtaasti utelias olen. ,
Kommentit (17)
ihmetyttää, mihin ne saa kaikki vaatteet mahtumaan...
T. nimim. lisäkaappitilalle olisi tarvetta :)
tuo tyylisuuntauksia blogisti ostaa tytölleen monen sadan euron edestä vaatteita ja etenkin mekkoja kuukaudessa.
No mun tutut kotiäidit eivät omiin vaatteisiinsa paljoa törsää, niin jää lastenvaatteisiin rahaa enemmän. Itse taas joudun työn puolesta satsaamaan niin vaatteisiin kuin kampaajaankin, ja kyllä niihin euroja vuodessa kuluu yllättävän paljon. Lapselleni taas ostan vaatteet Lindexiltä tai H&M:ltä.
mutta kotiäitiaikoinani käytin kyllä hyvin suuria summia lasten vaatteisiin. Mieheni on yrittäjä ja hänellä on epäsäännölliset tulot, kohtuullisen hyvät kuitenkin.
Varmasti jää rahaa säästöön, jos ei ostele paljon turhia juttuja. Sitten voi ne säästöt käyttää lastenvaatteisiin. Ja käyhän niiden miehet varmaan töissä. Ja säästöjä on voinut kertyä silloin kun ovat olleet töissä ennen äitiyslomaa. Vaihtoehtoja on monia.
olen lukenut blogeja jo pitkään eikä siellä ole kuin muutama jotka ostavat kalliita vaatteita, hekin ovat jo pitkään työelämässä olleet, joten tulotkin ovat suuret.
Varmasti jää rahaa säästöön, jos ei ostele paljon turhia juttuja. Sitten voi ne säästöt käyttää lastenvaatteisiin. Ja käyhän niiden miehet varmaan töissä. Ja säästöjä on voinut kertyä silloin kun ovat olleet töissä ennen äitiyslomaa. Vaihtoehtoja on monia.
No en mä olettanutkaan, että täällä bloggaajien tuloja mulle kerrottaisiin ;) Mutta aihe mua silti kiinnostaa. Hieno juttuhan se on, jos on varaa satsata laadukkaisiin ja kauniisiin lastenvaatteisiin! Utelias olen kuulemaan, jos täällä innokkaita lastenvaatteiden ostelijoita, että paljon menee vaatteisiin kuukaudessa.
olen lukenut blogeja jo pitkään eikä siellä ole kuin muutama jotka ostavat kalliita vaatteita, hekin ovat jo pitkään työelämässä olleet, joten tulotkin ovat suuret.
Okei, mun mittapuulla kalliita. Tarkoitan esim Lastenvaaterallin ja Tyylisuuntauksia -blogien kirjoittajia.
Mutta olikos niin, että sen yhden bloggaajan lapsella on nyt silmälasit?? Sen, jolle usein huomautettiin niistä lastensa kieroista silmistä.
Tuli vaan mieleen, että kyllä av tietää :))
No kun paljon kivempi ja helpompi kysyä/pohtia asiaa tälleen anonyymisti palstalla. Mutta näemmä aihe on arka.
Mun mielestä on vähän tyhmää ostaa jotain tosi kalliita vaatteita ihan pienille lapsille. Ei ne kuitenkaan kauaa päälle mahdu. Meillä kävi tuuri,saimme kaksi isoa jätesäkillistä kaikenlaisia vaatteita ilmaiseksi ja joukossa on kymmeniä ja kymmeniä, uutena suht kallista merkkivaatetta.
suurin osa on ruotsalaisketjujen vaatteita, jotain keskihintaista joskus. olen lukenut sitä pitkään ja olen sieltä yhden kalliin vaatteen nähnyt sekin kirpparilta ostettu.
Tyylisuuntauksia ei ostele kalliita vaatteita, bloggaa niistä mutta ei ole varaa oikeasti ostaa:)
Lastenvaateralli taaas saa niitä vaatteita ilmaiseksi,siitä oli juttua jossain toisessa ketjussa.
Kiitos tiedosta! Tottahan tuo on, ei Tyylisuuntauksessa mitään kalliita vaatteita lasten päällä näy, hämäävät ne kuvat merkkivaatteista :) Lastenvaaterallissa vaatteet ovat mielestäni älyttömän ihania, kiva jos semmoisia ilmaiseksi saa.
lastenvaateralli ilmaiseksi kaikkia vaatteita todellakaan. Käsittääkseni Molo on ainoa, joka hänelle vaatteita antaa ilmaiseksi, koska on ystävystynyt heidän kanssaan. Jotkut merkit(itsellenikin tuntemattomat ennen blogia) ovat lähettäneet testattaviksi jotakin. Muuten hän kyllä tietääkseni ihan itse ostaa kaikki vaatteet. Ihania on kyllä munkin mielestä.
mutta ottakaa huomioon kuinka yhdelle pienelle lapselle ostavan on huomattavasti helpompi hankkia paljon kalliita vaatteita kuin esimerkiksi kolmen lapsen perheessä. Pienillä ei ole niin paljon muita menoja, ei ole harrastuksiakaan eikä kalliimpaa elektroniikka.
Itse puin lapsen hyvin reilu kaksi vuotiaaksi, nyt en enää jaksa panostaa. Lapsi pukee ja valitsee itse, joten yhdistelmät ovat positiivisesti sanottuna mielenkiintoisia :) Käymme yhdessä ostoksilla ja valitaan yhdessä mitä ostetaan. Panostetaan sitten taas koululaisena enemmän.