Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit, jos olisit jonkun ensimmäinen treffikumppani?

Vierailija
04.04.2025 |

Mitä ajattelisit, jos olisit jonkun (aikuisen) ensimmäinen treffikumppani? Eli hän ei olisi ollut koskaan aikaisemmin treffeillä (eikä seurustellutkaan)?

Haluaisitko tietää "totuuden" etukäteen, vai haluaisitko, että asia tulisi esille treffien aikana tai sen jälkeen? Vai haluaisitko tietää sitä ollenkaan?

Vaikuttaisiko etukäteen kerrottu tieto haluusi mennä treffeille kyseisen henkilön kanssa? Entä vaikuttaisiko treffeillä tai sen jälkeen kerrottu tieto mahdollisiin jatkotreffeihin?

Haluaisitko tietää olevasi ensimmäinen treffikumppani?

Vaihtoehdot

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole sama asia, mutta vuosien yhdessäolon jälkeen mies kertoi minun olleen hänen elämänsä ensimmäinen ihastus: olen kymmenisen vuotta miestä vanhempi ja olemme tavanneet ensimmäise  kerran kun hän on ollut leiriläisenä vetämälläni kesäleirillä. Minä en muista miestä, silloin 10v poikaa, leiriltä ollenkaan. Jos tämä olisi tullut puheeksi kovin nopeasti tutustumisen alkuvaiheilla, olisi se saattanut tuntu vähän epämukavalta, mutta nyt kun tosiaan olemme olleet vuosia yhdessä, tämä on lähinnä sydäntä lämmittävä yksityiskohta.

Vierailija
2/18 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo viisikymppinen nainen, ja jos minä olisin miehen ensimmäinen treffikumppani tai varsinkin vakavampi kumppani, niinkyllä se totisesti herättäisi epäilyksiä. Mutta ei kenelläkään ole minusta velvollisuutta sellaisesta kertoa vieraalle ihmiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/18 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksia aiheesta?

Vierailija
5/18 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tulee olla ensimmäinen.

Vierailija
6/18 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Onko toisen osapuolen iällä vaikutusta asiassa?

7/18 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ittellä ekat treffit tulossa, ja aion kyllä jossain sopivas välis kertoa 😃 Eli vastaan, että jossain välissä siinä reffien aikana 

Vierailija
8/18 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incel.

Vierailija
9/18 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäs ikäisistä puhutaan?

Vierailija
10/18 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varmaan oikea henkilö vastaamaan tähän kun olen jo niin kokenut että tuo herättää lähinnä "huoh, en jaksa" fiiliksen :D 

Koko treffailu on aivan älyttömän tympeää. Menet käytännössä tuntemattoman kanssa leikkimään, että teillä on jotain yhteistä, ja sen lisäksi pitäisi vielä pannan nyt tai kohta. Tuo on lähtökohtaisestikin niin absurdi setuppi, että ei kiitos enää koskaan.

Vierailija
11/18 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Onko toisen osapuolen iällä vaikutusta asiassa?

Siksi että kokematon ei ymmärrä mikä on oikein, väärin, kohtuullista, hyvää, pahaa, jne. vaan ottaa kiltisti vastaan sen mitä annetaan.

Suomimiehet eivät vaan tajua, että kukaan ei ole oikeasti tällä tavalla kokematon. Kaikilla on kokemus omien vanhempien suhteesta (tai suhteista), geneettinen perimänsä, jne. Eli aina on kilpailua ja aina joutuu vertailtavaksi, siitä huolimatta oliko kokemusta juuri omasta panosuhteesta. 

Vierailija
12/18 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on joskus ekaa kertaa treffeillä. Ei ole oleellista tietoa, ehkä jos etsii petikaveria niin sitten.

Vierailija
13/18 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Ittellä ekat treffit tulossa, ja aion kyllä jossain sopivas välis kertoa 😃 Eli vastaan, että jossain välissä siinä reffien aikana 

Onnea matkaan!

Vierailija
14/18 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse olisi ikäisestäni, yli 40 v. miehestä, kyllä se hieman oudolta tuntuisi. Lähinnä epäilys heräisi, että onko hänellä suuria rajoitteita sosiaalisissa taidoissa. Karu fakta on, että ihmiselle luonnollisin aika pariutumiseen on nuoruus ja varhaisaikuisuus ja tällöin olisi kehityksellisestikin tärkeää saada sosiaalisia kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen. Jos ne jäävät puuttumaan, voi olla vaikea osata olla myöhemmin enää luontevasti seurassa ja se karkottaa potentiaalisia kumppaniehdokkaita.

Tosin sekin on hyvä, että on vaikka ystäviä vastakkaisesta sukupuolesta. Monesti olen huomannut, että miehet, joilla on naispuoleisia ystäviä, ovat usein eteviä keskustelijoita ja huomioivat toisia hyvin.

Haluaisin siis tietää mieluiten jo ensitreffeillä, mutta antaisin miehelle toki mahdollisuuden. Suurempi karkottaja olisi suuri exien ja säätöjen määrä.

Vierailija
15/18 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi hyvin outoa. Olen viiskymppinen.

16/18 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Onnea matkaan!

Kiitos! 😃

Vierailija
17/18 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/18 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän