Vauva jää isälle ensimmäistä kertaa...
Huomenna on siis Naisten kymppi, jonne aion osallistua. Vauva jää isänsä hoiviin ensimmäistä kertaa ja joutuu ensimmäistä kertaa tyytymään korvikkeeseen ja tuttipulloon, jota ei ole ennen kokeiltu. Mitä mieltä, mitenköhän pärjäilevät? Mukava päästä vähän "tuulettumaan", mutta jännittää jättää vauva... Ajaksi tulee varmaan jotain 5h.
Kommentit (34)
etukäteen ole lainkaan vauvalle pulloa tarjonneet, pitäähän sitä totutella..
kun ottaa huomioon et vauva ei ole koskaan nähnytkään tuttipulloa.?!
On mahdollista ettei vauva syö mitään poissaollessas mut muuten,mitä ihmeellistä tossa on?? Miksi joku heitti taas provon?
Missä kuplassa jotkut elää kun provoa heitetään joka ketjuun.Vaik joku aloittais sanoilla minulla on kissa niin sitäkin epäiltäs porvoolaiseks.=D
miettinyt kuinka itse selviät kun rinnat ovat pakkautuneet täyteen maitoa ja alapäätä alkaa rasitus särkeä??
Koska eihän kukaan voi olla oikeasti noin tyhmä? Vauvaa ei ole koskaan totutettu pulloon? Ei tiedetä miten vauva reagoi korvikkeeseen? ja äiti meinaa olla 5 h ainakin pois.
2
kun ottaa huomioon et vauva ei ole koskaan nähnytkään tuttipulloa.?!
On mahdollista ettei vauva syö mitään poissaollessas mut muuten,mitä ihmeellistä tossa on?? Miksi joku heitti taas provon?
Missä kuplassa jotkut elää kun provoa heitetään joka ketjuun.Vaik joku aloittais sanoilla minulla on kissa niin sitäkin epäiltäs porvoolaiseks.=D
Mutta kellään silti kokemusta? Ei tosiaan ole provo. Vanhemmat lapset sai jo lisämaitoa vastasyntyneestä asti, mutta tätä kolmatta olen onnistunut imettämään tähän asti, vauva 2kk. En ole viitsinyt pullolle opettaa, kun ei ole ollut tarvetta. Huomenna vaan tulee pakkotilanne. Saa nähdä miten käy...
t:ap
ja meinaat juosta tollaisen matkan? Laita nyt joku megaside... Se mua huolettaa enempi kuin tuo maitojuttu!
miettinyt kuinka itse selviät kun rinnat ovat pakkautuneet täyteen maitoa ja alapäätä alkaa rasitus särkeä??
En usko, että liiemmin maito pakkautuu, koska esim. yöllä, kun vauva on nukkunut 4-5h putkeen, niin rinnat ei ole pakkautuneet, ainakaan paljoa.
ja meinaat juosta tollaisen matkan? Laita nyt joku megaside... Se mua huolettaa enempi kuin tuo maitojuttu!
Niin mihin sitä sidettä tarvitaan? Toivuin hyvin synnytyksestä...
Ai pakkotilanne, naisten kymppi? Entä jos vauva ei suostu juomaan tuttipullosta? Huutaa koko poissaoloaikasi? Kiva kun pääset tuulettumaan muttaa kokeile ensin että juoko vauvasi pullosta vai ei. Ethän voi nälissään lasta pitää.
Mikset pumppaa omaa maitoa.Ei 2kk juo 5h aikana niin paljon ettet kerkeis takas imettään.
Hassua minunkin mielestä et pystyt jo juoksemaan 10 kilsaa mut synnyttäjiä on kaikenlaisia.Mulla oli palatumiskipuja vielä tossa vaiheessa etten pystynyt juoksemaan paria metriä pidemmälle.
vai meinasitko toppatakissa juosta?
20 astetta varjossa luvattu, tuskin palelee!
se kylmä tuuli riittää sun rinnoilles. Tuu sitten kertomaan kun olet 40 asteen kuumeessa.
Mitä sitä ottaa turhaa stressiä, kyllä se hyvin menee.
Jos vauva kerta osaa imeä, niin eiköhän se pullokin siinä mene samalla lailla. Ja rinnoista saa maidon ulos pumppaamalla...
Vauva ei ole vieraalla hoidossa vaan omalla isällään. Kyllä isukki pärjää.
Mikset pumppaa omaa maitoa.Ei 2kk juo 5h aikana niin paljon ettet kerkeis takas imettään.
Hassua minunkin mielestä et pystyt jo juoksemaan 10 kilsaa mut synnyttäjiä on kaikenlaisia.Mulla oli palatumiskipuja vielä tossa vaiheessa etten pystynyt juoksemaan paria metriä pidemmälle.
Toivuin tosi nopeesti synnytyksestä, kipuja ei ollut edes sairaalassa. Aion siis osallistua kävelijöiden lähtöön. Pumppaus ei onnistu, kun en saa lypsettyä kuin 5ml kerrallaan, jos sitäkään.
Jos vauva ei pärjää oman isänsä kanssa muutamaa tuntia niin aika kumma on :)
jos olet juoksemassa etkä kotona. Jätä kännykkä kotiin, niin sitten voit rentoutua täysin. Mies klaaraa tilanteen. Pahinta mitä voi tapahtua on 5 tuntia huutava vauva eli ei nyt mikään maailmaloppu. Ja ethän sinä ole sitä kuuntelemassa LOL
vai meinasitko toppatakissa juosta?
20 astetta varjossa luvattu, tuskin palelee!
kun juurikin noin 20 asteella kävelin vajaan tunnin lenkin. Eikä edes tuullut, mutta niin vain ilmavirta kävi rintoihin. Suosittelen suojaamaan rinnat tosi hyvin. Pelkkä kertakäyttöliivinsuoja + t-paita + pitkähihainen ei minulla riittänyt.
En viitsi muuta edes vastata