Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva jää isälle ensimmäistä kertaa...

Vierailija
21.05.2011 |

Huomenna on siis Naisten kymppi, jonne aion osallistua. Vauva jää isänsä hoiviin ensimmäistä kertaa ja joutuu ensimmäistä kertaa tyytymään korvikkeeseen ja tuttipulloon, jota ei ole ennen kokeiltu. Mitä mieltä, mitenköhän pärjäilevät? Mukava päästä vähän "tuulettumaan", mutta jännittää jättää vauva... Ajaksi tulee varmaan jotain 5h.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi muuta edes vastata

Vierailija
2/34 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etukäteen ole lainkaan vauvalle pulloa tarjonneet, pitäähän sitä totutella..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ottaa huomioon et vauva ei ole koskaan nähnytkään tuttipulloa.?!

On mahdollista ettei vauva syö mitään poissaollessas mut muuten,mitä ihmeellistä tossa on?? Miksi joku heitti taas provon?

Missä kuplassa jotkut elää kun provoa heitetään joka ketjuun.Vaik joku aloittais sanoilla minulla on kissa niin sitäkin epäiltäs porvoolaiseks.=D

Vierailija
4/34 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettinyt kuinka itse selviät kun rinnat ovat pakkautuneet täyteen maitoa ja alapäätä alkaa rasitus särkeä??

Vierailija
5/34 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska eihän kukaan voi olla oikeasti noin tyhmä? Vauvaa ei ole koskaan totutettu pulloon? Ei tiedetä miten vauva reagoi korvikkeeseen? ja äiti meinaa olla 5 h ainakin pois.

2

Vierailija
6/34 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ottaa huomioon et vauva ei ole koskaan nähnytkään tuttipulloa.?!

On mahdollista ettei vauva syö mitään poissaollessas mut muuten,mitä ihmeellistä tossa on?? Miksi joku heitti taas provon?

Missä kuplassa jotkut elää kun provoa heitetään joka ketjuun.Vaik joku aloittais sanoilla minulla on kissa niin sitäkin epäiltäs porvoolaiseks.=D

Mutta kellään silti kokemusta? Ei tosiaan ole provo. Vanhemmat lapset sai jo lisämaitoa vastasyntyneestä asti, mutta tätä kolmatta olen onnistunut imettämään tähän asti, vauva 2kk. En ole viitsinyt pullolle opettaa, kun ei ole ollut tarvetta. Huomenna vaan tulee pakkotilanne. Saa nähdä miten käy...

t:ap

Vierailija
7/34 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan pakkautuvien tissien kanssa...

Vierailija
8/34 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meinaat juosta tollaisen matkan? Laita nyt joku megaside... Se mua huolettaa enempi kuin tuo maitojuttu!

Vierailija
9/34 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettinyt kuinka itse selviät kun rinnat ovat pakkautuneet täyteen maitoa ja alapäätä alkaa rasitus särkeä??

En usko, että liiemmin maito pakkautuu, koska esim. yöllä, kun vauva on nukkunut 4-5h putkeen, niin rinnat ei ole pakkautuneet, ainakaan paljoa.

Vierailija
10/34 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai meinasitko toppatakissa juosta?

Vierailija
11/34 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meinaat juosta tollaisen matkan? Laita nyt joku megaside... Se mua huolettaa enempi kuin tuo maitojuttu!

Niin mihin sitä sidettä tarvitaan? Toivuin hyvin synnytyksestä...

Vierailija
12/34 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai pakkotilanne, naisten kymppi? Entä jos vauva ei suostu juomaan tuttipullosta? Huutaa koko poissaoloaikasi? Kiva kun pääset tuulettumaan muttaa kokeile ensin että juoko vauvasi pullosta vai ei. Ethän voi nälissään lasta pitää.

Vierailija
13/34 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset pumppaa omaa maitoa.Ei 2kk juo 5h aikana niin paljon ettet kerkeis takas imettään.

Hassua minunkin mielestä et pystyt jo juoksemaan 10 kilsaa mut synnyttäjiä on kaikenlaisia.Mulla oli palatumiskipuja vielä tossa vaiheessa etten pystynyt juoksemaan paria metriä pidemmälle.

Vierailija
14/34 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 astetta varjossa luvattu, tuskin palelee!

Vierailija
15/34 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kylmä tuuli riittää sun rinnoilles. Tuu sitten kertomaan kun olet 40 asteen kuumeessa.

Vierailija
16/34 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä ottaa turhaa stressiä, kyllä se hyvin menee.

Jos vauva kerta osaa imeä, niin eiköhän se pullokin siinä mene samalla lailla. Ja rinnoista saa maidon ulos pumppaamalla...

Vauva ei ole vieraalla hoidossa vaan omalla isällään. Kyllä isukki pärjää.

Vierailija
17/34 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset pumppaa omaa maitoa.Ei 2kk juo 5h aikana niin paljon ettet kerkeis takas imettään.

Hassua minunkin mielestä et pystyt jo juoksemaan 10 kilsaa mut synnyttäjiä on kaikenlaisia.Mulla oli palatumiskipuja vielä tossa vaiheessa etten pystynyt juoksemaan paria metriä pidemmälle.

Toivuin tosi nopeesti synnytyksestä, kipuja ei ollut edes sairaalassa. Aion siis osallistua kävelijöiden lähtöön. Pumppaus ei onnistu, kun en saa lypsettyä kuin 5ml kerrallaan, jos sitäkään.

Vierailija
18/34 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vauva ei pärjää oman isänsä kanssa muutamaa tuntia niin aika kumma on :)

Vierailija
19/34 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet juoksemassa etkä kotona. Jätä kännykkä kotiin, niin sitten voit rentoutua täysin. Mies klaaraa tilanteen. Pahinta mitä voi tapahtua on 5 tuntia huutava vauva eli ei nyt mikään maailmaloppu. Ja ethän sinä ole sitä kuuntelemassa LOL

Vierailija
20/34 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 astetta varjossa luvattu, tuskin palelee!

kun juurikin noin 20 asteella kävelin vajaan tunnin lenkin. Eikä edes tuullut, mutta niin vain ilmavirta kävi rintoihin. Suosittelen suojaamaan rinnat tosi hyvin. Pelkkä kertakäyttöliivinsuoja + t-paita + pitkähihainen ei minulla riittänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi