Oikeesti apuja,on niin kovalla vatsa että en saa kakkaa pungettua ulos!!! ei koskaan ennen
ole ollut tälläistä,hiki päässä olen jo tunnun istunut,se on ihan tossa hollilla mutta en VAIN saa sitä ulos,mitä mä voi tehdä???? tää ei oo sit vitsi vaikka hupaisaa onki..musta ei tosin enää-
Kommentit (107)
ja sit vaikka sormella avitat. Apteekkiin suosittelen menemistä, vaikka vähän helpottaisikin. Vastaisuuden varalle siis.
että miten kävi?
Xylitol-purkan pureminenkin saattaa auttaa, sillä on laksatiivisia vaikutuksia jos tarpeeksi paljon jauhaa. Ja tietty muillaki Xylitol-valmisteilla.
ja alko toimimaan!!!!!!!!!!! siis teki niin pahaa että meinasin oksentaa...mutta se tulppa tuli ulos,huh että sattui!! Vielä siellä jotain on, käyn hakemassa luumuja ja rusinoita jospa se sillä ja apteekista lääkettä jos tulee muulloinkin tälläistä!varalle..ei tsiisus. En tosiaan ois kehdannu kellekkään tutulle soittaa.ap
vastaisuuden varalla kaapissa lakua! Toimii paremmin kuin luumu eli pehmentää sitä, minkä ulos pitäisi tulla.
Laku kovettaa niin, että sattuu jo kun se kulkee tuolla suolessa.
kun soitin vastaavan ongelman takia! Liekö hän sitten väärällä alalla? Ja minun kakkaani laku kyllä pehmensi, vai oliko se muka placebo-vaikutusta, tääh?
levolacia ja otin sitäkin vielä että tulee loputkin,heheh:D hyi yöks mitä juttuja nää :D Mutta nyt on varalle ja ostin rusinoitakin..lakusta oon kyllä kuullu että auttaa,tiedä sitten! Ap
ps. en ole mt ongelmainen kun joku aikaisemmin tuolla teki aloituksen ;DD
mullaki oli kerra sillai kivasti, et kakka puoliks ulkona mut siihen se jäi ja oli IHAN kivikova. Kyyneleet jo valu ku se ei liikkunu mut yhtekkii plomps ja meinasin tipahtaa pöntöltä onnesta!;)
nyt ei varmaan auta muu, kuin paperiin käärityin sormin avustaa samalla kun varovasti ponnistat
itsellä oli sama juttu kerran erään reissun jälkeen, aivan jumalaton ummetus iski. roikuin alasti kiinni patterissa , itkin ja kiroilin. tuntui enemmän synntykseltä kuin kakkahädältä!
Entä jos välillä on löysää ja tulee vähän väliä, pakko kulkea supja pöksyiisä.. ja sit taas saattaa olla kivikovaa.. Lääkäri sanoi että naisilla kerääntyy emättimen puolelle ja ehdotti jonkun renkaan asentamista.
Tuseeraa sormilla sitä kakkaa pienemmäksi siellä peräreijässä
Kakka markkinat!
Voi niitä on ollut ja tulee olemaan olen roikkunut pytyn reunalla potkinut patteria,
jopa seisonut pytyn reunoilla! Ei tulosta ,sitten putosi pieni "kikkare" lattialle minun
kantapää siinä päällä!
Apu tulee jos et syö perunaa riisiä leipää lihaa minun tapauksessa!
Juon vettä paljon syön " heinää"
Suoli on laiska ja laskeutunut leikattu nostettu kaksikertaa ei apua!
Microlax Pecorinon Frutolax Levolax ovat käytössä vuoronperään!
Ponnista aiva täpöt toimii:) (hetkellinen kipu n. 5secs
Vierailija kirjoitti:
vastaisuuden varalla kaapissa lakua! Toimii paremmin kuin luumu eli pehmentää sitä, minkä ulos pitäisi tulla.
Laku kovettaa niin, että sattuu jo kun se kulkee tuolla suolessa.
Jos on kova kakka, lakritsi pehmentää. Jos on pehmeä kakka, lakritsi kovettaa.
Joillakin toimii siis molempiin auttavasti.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 16:48"]saitko sen ulos?
Ei kun ap on istunut pari vuotta pungertamassa..
Oliko pitkä vai lyhyt matikka?
Täällä mammat kehuu, et pyllypanon jälkeen spermat löysää mahan.
Suosittelen myös hieromaan akupistettä, joka on peukun ja etusormen "haarovälissä" eli hieroskele sitä taivetta jämäkästi. Auttaa itselläni aika pikaisesti, enkä suosittelis ellei itsellä toimis!
Toinen juttu joka tuli mieleen: vetäisepä kokonainen pussi sokerittomia nameja, näitä joista tulee liikaa nautittuna laksatiivisia vaikutuksia. Mulla menee maha sekaisin jo yhdestä 90 g Halvan sokeriton laku -pussista. Se tosin on makeutettu stevialla, aspartaamilla makeutetut toimii vielä paljon paremmin laksatiiveina. Tsemiä pöntölle!
Tue välilihaa. Se auttaa ihan varmasti. Painat siitä välilihasta sormin tai paperilla ja kakka ponkaisee ulos.
ja se oli ihan siinä "hollilla"..ihan mustan väristä :o en uskaltanu lähtee enempää kaivelee..