Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeesti apuja,on niin kovalla vatsa että en saa kakkaa pungettua ulos!!! ei koskaan ennen

Vierailija
21.05.2011 |

ole ollut tälläistä,hiki päässä olen jo tunnun istunut,se on ihan tossa hollilla mutta en VAIN saa sitä ulos,mitä mä voi tehdä???? tää ei oo sit vitsi vaikka hupaisaa onki..musta ei tosin enää-

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö jotain pilaantunutta ap.

Vierailija
102/107 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mustAA NIIN syöpä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama homma ja ai hitto ku sattu.....

KAIVA💀

Vierailija
104/107 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vastaisuuden varalla kaapissa lakua! Toimii paremmin kuin luumu eli pehmentää sitä, minkä ulos pitäisi tulla.

kuivattu aprikoosi on paras. Pussillinen niitä ja puolen tunnin päästä se alkaa. Ja lopoua ei näy.

Vierailija
105/107 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisoletettu voi auttaa sormella (peukalolla) emättimen puolelta painamalla kakkaa menemään suolessa oikeaan suuntaan. Ensin voi suihkutella lämmintä vettä, rentouttaa, itse suihkutin vähän vettä bideellä myös pyllyyn, jotta liukastui ja pehmeni se tulppa. Mulla on rektoseele eli semmonen "pussi" muodostunut suolen loppupäähän sulkijalihasten eteen, johon kova ulostemassa jää jumiin, ja ei tule ulos ilman edellä mainittuja keinoja, ei kertakaikkiaan mahdu kun työntyy väärään suuntaan emättimen suuntaan. Ei siis läpi mihkään, vaan seinämä joustaa. Hirveesti en lisäkuitua suosittelisi jos tekee tuommoista tulppaa, lisää ja kovettaa silloin vaan sitä massaa. Tämän sanoi myös kipulääkäri, kun kerroin ongelmastani, tietyt kipulääkkeet hidastaa, jopa lamaa suolen, ja kovettaa kakan, siihen ei kuidut auta. Myös se koroke olisi hyvä vessassa, jotta saa optimaalisen asennon.

Vierailija
106/107 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin mainio ketju, että ansaitsee noston pitkän tauon jälkeen! 

Viimeksi toissapäivänä olin hätää kärsimässä kovan p*skan kanssa, mutta ONNEKSI jo vuosia sitten on tullut hommattua peräruiskepussi, jos kakka ei tule normaalisti työntämällä ulos. Mulla se kans kurkisteli hanurista, tunsi selvästi kun kokeili paperiin kiedotulla sormella, mutta ei liikahtanut milliäkään. Lämmintä vettä litran verran suoleen (se letkuosa varmaan meni suoraan ulostehalkon läpi, koska pussi tyhjeni nätisti), puoli minuuttia, vesi alkoi pakottaa massaa ulos ja aivan huudahdin ääneen kivusta, kun se paksu, kova tuke viimein liikahti ja putosi pönttöön. Vesi huuhteli muutenkin perusteellisesti suolen, ja olo oli autuaallinen, vaikkakin pikkusen sisäiset pukamat suuttui kun pyyhkiessä tuli vähän verta. 

Vierailija
107/107 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa lukenut tämän ennen panikointia... Olisin älynnyt laittaa kertakäyttöhanskan. Nyt haisee sormet sille itselleen.

Olin viikonlopun miesystävällä enkä ohuiden paperiseinien takia kehdannut käydä isolla hädällä. Siitä se tulppa muodostui.

Kaivamalla lähti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan