Lue keskustelun säännöt.
Viikkaako miehesi pyykkiä?
19.05.2011 |
Siis myös vaatteita? Meillä ei enkä tästä ole kauhean pahoillani, mutta kiinnostaisi vaan tietää, että onko sellaisia miehiä olemassakaan?
Kommentit (24)
Paitansa kyllä silittää ihan itse.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yleensä minä hoidan meillä pykit, mutta jos mies hoitaa, niin hän viikkaa kaikki pyykit ja vie kaappeihin.
Olisiko syytä mainita että mies on nuoruudessaan asunut yksin ja hänen kodinhoitotaitonsa ovat mainiot?
Tietysti viikkaa. Ei kai ne vaatteet itsestään suoriudu paikoilleen.
Yleensä minä teen kaiken itse, koska se on vaan helpompaa niin. Ei tarvitse ensin pyydellä josko toinen viitsisi auttaa ja sitten myöhemmin joutua korjaamaan toisen työnjälkeä.
Poikaystävä on aika avuton vaatehuollon suhteen. Olen opastanut häntä kuivan puhtaan pyykin viikkaamisessa, mutta aina vaan hän rullaa vaatteet omituiseen myttyyn. Ei suorista saumoja, ryppyjä tai vekkejä. Tämä ottaa tietysti päähän, kun kuitenkin olen ensin ripustanut vaatteet huolellisesti kuivumaan suoraksi ja sitten toinen myttyää.
Pyykinpesu on ihan kivaa hommaa, mutta inhoan silittämistä ja viikkaamista. Olisi hyvä, jos toinenkin pyykinkerryttäjä osallistuisi ja osaisi. Ei ole paljoa vaadittu. Hmph.