Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikkaako miehesi pyykkiä?

Vierailija
19.05.2011 |

Siis myös vaatteita? Meillä ei enkä tästä ole kauhean pahoillani, mutta kiinnostaisi vaan tietää, että onko sellaisia miehiä olemassakaan?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä hoidan vaatehuollon.

Vierailija
2/24 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei viikkaisi? Kun pesee pyykit niin viikkaa pyykit sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi viikkaa pyyhkeitä ja lakanoita. Minä hoidan omat ja lasten vaatteet.

Miehen kaappi meillä onkin sitten se viivottimella vedetty, muiden kasat on vähän sinnepäin...

Vierailija
4/24 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niputtaa kaikkien sukat, elleivät lapset ehdi ensin.

Lapset (5, 7, 9v) viikkaavat toisinaan omia vaatteitaan. Ei viikkaaminen ole vaikeaa tai jotain, jonka vain naiset osaisivat...

Vierailija
5/24 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun laittaa puhtaita, kuivia pyykkejä kaappiin.

Hankala kait niitä viikkaamatta olisi hyllyille saada mahtumaan :)

Vierailija
6/24 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei viikkaisi? Onko susta viikkaus jotenkin naispuolinen taito? Samaahan se on kuin mikä muukin kotityö, erittäin yksinkertaista.

Vierailija
7/24 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo kyllä viikkaa, samoin lapset.

Vierailija
8/24 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silloin kun korjaa kuivat vaatteet narulta, niin heittää ne koriin ihan miten sattuu, grrr..

Vierailija
9/24 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruttaako sun miehesi ne pyykit viikkaamattomina kaappeihin?

Vierailija
10/24 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä pesekään kun olen sen häneltä kieltänyt;)

Vierailija
11/24 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä puhtaan pyykin viikkaus kaappiin on nimenomaan miehelle kuuluva homma.

Minä heitän likaiset vaatteet pesukoneeseen, kuivatan ja kerään puhtaat, jonka jälkeen mies viikkaa, useimmiten myös silittää. Inhoan viikkaamista ja silittämistä: liian hidasta ja tylsää puuhaa mun makuun.

Vierailija
12/24 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee hurjan paljon kotitöitä, pesee pyykkiä ja kaikkea muuta, muuta pyykkiä ei kyllä varsinaisesti viikkaa - siis silleen, että senkun nostaa sitten kaappiin.

Kuivausrummun tyhjentää ja silloin silleen taittelee ne vaatteet pyykikoriin ja joo, sukat niputtaa. Pyyhkeet kyllä oikeastaan viikkaa ja lakanat vetää mun kanssa.

Mutta kyllä se sellainen kaappiin taittelu on mun hommaa, samoin kuin silittäminen.

Vierailija
13/24 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin enimmäkseen minä hoidan pyykit.

Vierailija
14/24 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä oli tapana nostaa koneesta märät vaatteet mytyssä kuivaustelineen päälle ja käydä parin päivän välein pöyhimäs sitä kasaa ja kaivamas kuivia, jokka puki päälleen.

Arvakkaas kuka meillä nykyään hoitaa pyykit.... :D

Vierailija
15/24 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muita, jos ei ole ihan täyspakko.

Vierailija
16/24 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/24 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruttaako sun miehesi ne pyykit viikkaamattomina kaappeihin?

Mun mieheni tekee juuri näin...

Tai kai se tavallaan viikkaa... Rutistaa pötköksi ja taittaa kaksikerroin ja sit sulloo ekalle hyllylle, jossa sattuu olemaan tilaa. Jostain syystä meillä on tenavien vaatteet aina ihan hemmetin ryttysiä, eikä kukaan löydä niiden kaapista mitään, silloin kun mies on innostunut viikaamaan vaatteet kaappiin... Mun kaapille ei onneksi mene.

Mutta ei kai se auta valittaa. Siis kun kerran tekee kuitenkin - mutta omalla tavallaan...

Sori vaan mammat, jotka saatte nappylöitä, kun tenavat kulkee ruttuisissa vaatteissa. Kyllä se viikkaaminen voi olla tosi vaikeeta.

Vierailija
18/24 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai varmaan viikkais jos antaisin viikata mutta kun en anna :D

Tykkään että paidat viikataan tietyllä tavalla ja saan näppylöitä jos ne viikataan väärin. Vakavasti harkitsen myös että kiellän miestä koskemasta vaatekaappin kun en kestä sitä sotkua minkä se jättää jälkeen -.-

Miten voi olla niin vaikeaa nostaa koko pino paitoja pois päältä jos haluaa paidan sieltä välistä??? Meidän mies kun vetää sen paidan sieltä jolloin kaikki päällä olevat paidat menee rullalle ja ne vaan törkätään taaemmas etteivät tipu. Ärsyttävää.

Vierailija
19/24 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä, minä, mies hoidan omat pyykit ja usein lakanapyykit alusta loppuun (myös sänkyyn saakka) ja vaimo loput, myös lasten. Toimii hyvin ja ei tarvitse enää kuunnella vaimon nalkutusta joka välissä kun teen aina jotain väärin ja ihan sama vaikka ohjeiden mukaan tekisin.

Vierailija
20/24 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidan meillä kaikki kotihommat, myös pyykinpesun ja viikkauksen. mieheni ei edes osaa käyttää pesukonetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan