Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unet ex-poikaystävästä

Vierailija
19.05.2011 |

Mistä kertoo taimitä tarkoittaa kun näen jatkuvasti unia vuosien takaisestapoikaystäävästäni?Olen onnellisesti naimisissa, mutta kieltämättä suhteemme exän kanssa oi todella intohimoinen.Unet aina kiihkeitä ja unissa olen todella onnellinen kun saan olla hänen kanssaan.Alkaa jo ahdistaa nämä...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-myön uneksija-

Vierailija
2/7 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kultaa muistot...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesken?

Mulla yksi ex, jonka kanssa asiat päättyivät ikävästi ja nyt 10v myöhemmin näen hänestä silloin tällöin hyvinkin intohimoisia unia, mutta olen ajatellut sen johtuvan juuri siitä, että suhde loppui ikävästi ja asioita jäi selvittämättä.

Unet alkoivat suurinpiirtein silloin, kun hän muutti perheineen samalle paikkakunnalle ja tajusin, että kohta istumme samoissa vanhempienilloissa, joulu- kevätjuhlissa jne.

Vierailija
4/7 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppui tavallaan "kesken".Suhde olisi ollut pidemmällä tähtäimellä ns.mahdoton, mutta seksi sujui....ja rakastin kyllä sitä miestä todella.

Vierailija
5/7 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioita jäi siis kesken...nyt kun mietin niin aloinnähdä näitä unia sen jälkeen kun mies oli pyytänyt minua fb:ssä kaveriksi.

Vierailija
6/7 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, mullakin paheni, kun mies pyysi kaveriksi fb:ssä. (olin aivan varma, ettei ikinä pyytäisi)

Nyt olen mielessäni käynyt asioita läpi ja yrittänyt antaa itselleni anteeksi ne ikävät tekoni, koska selvästikin mies anteeksi antanut minulle.

Mielenkiinnolla odottelen mitä ne tulevat koulujuhlat ym. saa aikaan...en oikein osaa muuten auttaa kuin, että yritä käsitellä kesken jääneet asiat loppuun joko omassa päässäsi tai jos uskallat niin sen miehen kanssa.

Vierailija
7/7 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkaa..itse siis lopetin suhteen.