Missä palstapersu oli viikon?
Suomalaisuuden päivänä hävisi mamusönkötyksineen kun persut ei päässeetkään hallitukseen. Menikö viikko työmatkalla?
Kommentit (50)
vaalien aikaan tulleet mamuläyhääjät on miehiä.
Missä täällä on nähty palstapersu?
Miten päästäisiin näistä vihervammaisista ja tekosuvaitsevaisista vielä eroon? Silloin palsta palaisi siihen aikaan kun se oli parhaimmillaan vuosia sitten.
minä olen kylläkin nainen
Niissä keskusteluissa mentiin ihan oudoille tasoille välillä, tuli sellainen olo, että keskustelun aloittaja ei ollenkaan ymmärtänyt mitä hänelle muut keskustelijat sanoivat. Mars ja Venus? Ehkä, paljon mahdollista.
Miten päästäisiin näistä vihervammaisista ja tekosuvaitsevaisista vielä eroon? Silloin palsta palaisi siihen aikaan kun se oli parhaimmillaan vuosia sitten.
se kuolee itsekseen kuten kuoli kommunismikin aikoinaan
toki ennen sitä ne saa aikaa tuhottoman paljon vahinkoa Suomelle.
siis sitä porukkaa, joka tekee näitä jatkuvia mamumamu-avauksia? Nimittäin näitä avauksia ei ollut pari vuotta sitten, jolloin tämä palsta oli erään tähän ketjuun kirjoittaneen mukaan paljon parempi.
Valmistelee rauhassa seuraavaa vuodatustaan. Siinä on todennäköisesti ainekset pienimuotoiseen pamflettikirjaan ja ihan hel-ve-tis-ti linkkejä.
Niissä keskusteluissa mentiin ihan oudoille tasoille välillä, tuli sellainen olo, että keskustelun aloittaja ei ollenkaan ymmärtänyt mitä hänelle muut keskustelijat sanoivat. Mars ja Venus? Ehkä, paljon mahdollista.
Olen paljon keskustellut Hommaforumilla ja myös äitipalstoilla. Ja asia on kyllä niin että mieskeskustelijat varsinkin Hommalla (ja Hommalla myös naiset) pysyvät paremmin keskustelun aiheessa ja perustelevat paremmin mielipiteensä kuin äippäpalstojen naiset/äidit.
Naisilla on kumma geneettinen taipumus jauhaa paskaa, valehdella suut ja silmät täyteen ja yleenäkin olla tyhmiä ja epäjohdonmukaisia. Kaipa nämä ominaisuudet miehiä miellyttävät mutta itse en näistä tykkää kun en ole lesbo. Miesten kanssa keskustelu on tasokkaampaa ellei se äijä nyt satu olemaan joku amis tai muslimi.
Olen paljon keskustellut Hommaforumilla ja myös äitipalstoilla. Ja asia on kyllä niin että mieskeskustelijat varsinkin Hommalla (ja Hommalla myös naiset) pysyvät paremmin keskustelun aiheessa ja perustelevat paremmin mielipiteensä kuin äippäpalstojen naiset/äidit.
Naisilla on kumma geneettinen taipumus jauhaa paskaa, valehdella suut ja silmät täyteen ja yleenäkin olla tyhmiä ja epäjohdonmukaisia. Kaipa nämä ominaisuudet miehiä miellyttävät mutta itse en näistä tykkää kun en ole lesbo. Miesten kanssa keskustelu on tasokkaampaa ellei se äijä nyt satu olemaan joku amis tai muslimi.
ihmisiä varta vasten kirjoittamaan tuosta kyseisestä asiasta. Lisäksi siellä on moderointia, joka täällä puuttuu lähes tykkänään.
Tää on aivojennollauspalsta. Ei täällä ole tarkoituskaan käydä mitään kauhean syvällisiä keskusteluja. Joskus toki niitäkin.
Ei se siitä johdu että hommalla kaikki on samaa mieltä mun kanssa, sillä ei sielläkään kaikki ole samaa mieltä kaikesta.
mutta siellä ei vaan yksinkertaisesti jauheta paskaa eikä valehdella. Siellä on jonkinsortin kunnia-asia että kirjoitus ei ole mitään sontaa. Täällä taas kirjoitukset ovat usein sontaa.
mutta siellä ei vaan yksinkertaisesti jauheta paskaa eikä valehdella. Siellä on jonkinsortin kunnia-asia että kirjoitus ei ole mitään sontaa. Täällä taas kirjoitukset ovat usein sontaa.
Kirjoittaa ajankohtaisista aiheista nimimerkillä. Mikä on tän palstan funktio? Nollata aivot nimettömänä.
Musta hassua, että sä vertaat kahta niin erilaista palstaa keskenään. Apples and oranges.
Ei se siitä johdu että hommalla kaikki on samaa mieltä mun kanssa, sillä ei sielläkään kaikki ole samaa mieltä kaikesta. mutta siellä ei vaan yksinkertaisesti jauheta paskaa eikä valehdella. Siellä on jonkinsortin kunnia-asia että kirjoitus ei ole mitään sontaa. Täällä taas kirjoitukset ovat usein sontaa.
...Hommaforumilla on nopea ja ankara moderointi. Siellä ei provoilijat ja paskansuoltajat pitkään ähöttämistään jatka kun jo banni napsahtaa ja todennäköisesti pysyvä!
Kirjoittaa ajankohtaisista aiheista nimimerkillä. Mikä on tän palstan funktio? Nollata aivot nimettömänä. Musta hassua, että sä vertaat kahta niin erilaista palstaa keskenään. Apples and oranges.
...voit olla oikeassa.
Onko naisille olemassakaan mitään älykästä keskustelupalstaa?
Ei se siitä johdu että hommalla kaikki on samaa mieltä mun kanssa, sillä ei sielläkään kaikki ole samaa mieltä kaikesta.
Se on jo niin tarkasti moderoitu, ettei sontaa juurikaan ole. Tätä paskempaa tasoa ei takuulla ole missään suomalaisella palstalla, ihan luokatonhan tämä on ja joku vielä pitää tätä esim hommafoorumia parempana :)) Tämä ei ole edes suomi24-palstoja parempi.
Kirjoittaa ajankohtaisista aiheista nimimerkillä. Mikä on tän palstan funktio? Nollata aivot nimettömänä. Musta hassua, että sä vertaat kahta niin erilaista palstaa keskenään. Apples and oranges.
...voit olla oikeassa.
Onko naisille olemassakaan mitään älykästä keskustelupalstaa?
tarvitse mies olla? Keskustele siellä, jos kiinnostaa.
Mua kiinnostaa keskustella täällä, kun täällä käy porukkaa laidasta laitaan. Mulla on aika hyvä paska- ja provosuodatin.
Se on jo niin tarkasti moderoitu, ettei sontaa juurikaan ole. Tätä paskempaa tasoa ei takuulla ole missään suomalaisella palstalla, ihan luokatonhan tämä on ja joku vielä pitää tätä esim hommafoorumia parempana :)) Tämä ei ole edes suomi24-palstoja parempi.
jotain asiapitoista foorumia ja aivot vapaalla -palstaa keskenään! Järki käteen.
...voit olla oikeassa. Onko naisille olemassakaan mitään älykästä keskustelupalstaa?
tarvitse mies olla? Keskustele siellä, jos kiinnostaa. Mua kiinnostaa keskustella täällä, kun täällä käy porukkaa laidasta laitaan. Mulla on aika hyvä paska- ja provosuodatin.
Siellähän mä juuri keskustelenkin kun täällä nimenomaan ei voi keskustella! Mun koirienkin kanssa voi ennemmin keskustella, äärimmäisen harvoin täällä. Vastapuoli on tasotonta täällä.
Näppis ihan tahmeana.