Missä palstapersu oli viikon?
Suomalaisuuden päivänä hävisi mamusönkötyksineen kun persut ei päässeetkään hallitukseen. Menikö viikko työmatkalla?
Kommentit (50)
Minä olen ammatiltani lääkäri joten mahdan käyttää työssäni hoksottimia siinä kuin kääntäjäkin. Silti minua harvemmin viehättää vapaa-aikanakaan mikään turhanpäiväinen kahvipöytälätinä. Mitä virkistävää on keskustella tyhjänpäiväisyyksistä ihan urpojen kanssa? Tarvitseeko joku huonoa keskustelua tunteakseen itsensä keskustelukumppania fiksummaksi vai mikä laaduttomassa keskustelussa viehättää?
En juuri avaa semmoisia ketjuja, joissa ei ole mitään mulle - lätkä, rasistiset avaukset, selkeät provot ja lietsonta ei kiinnosta. Ehkä itse et kaipaa turhanpäiväistä kahvipöytälätinää (siksi, koska sulla on kenties sitä töissä?), hyvä, minä kaipaan. Mulla on tasan 0 työkaveria. Säkin kuitenkin nyt keskustelet tässä ketjussa, vaikka sua ei kiinnosta keskustella tyhjänpäiväisyyksistä urpojen kanssa. Miksi?
...sinä sitten olevasi urpo?
mitä virkistävää on keskustella tyhjänpäiväisyyksiä urpojen kanssa, niin oletan, että SULLA on semmoinen kokemus, että täällä palstalla on urpoja. Minähän en ole käsittääkseni kirjoittanut yhtään mitään siitä, millaisiksi koen palstan kirjoittelijat. Jos sä korostat kaipaavasi keskusteluihin fiksuutta ja asiallisuutta, niin älä esitä tuommoisia kysymyksiä, vaan vastaa kysymykseen: mitä itse teet täällä, jos kerran palstan huono taso ärsyttää sua? Ja jos tuohon nyt kerran pitää vastata, niin en tietenkään koe. Aika harva ihminen pitää itseään urpona. Mutta mä en ole kuitenkaan tämän palstan ainoa keskustelija.
Minähän keskustelen täällä nyt SINUN kanssasi. Ihmettelen todella mitä tarkoitat jos annat ymmärtää että minun pitäisi hakeutua täältä nyt pikapikaa muualle missä olisi tasokkaampaa seuraa!
Oikeutettu kysymys on, pidätkö itseäsi urpona? Ei tässä sen kummempaa.
Tää alkaa nyt ajautua just semmoiseksi keskusteluksi, joka ei mua voisi vähempää kiinnostaa, nimittäin saivarteluksi.
Sä et ole tullut tänne palstalle keskustelemaan varta vasten mun kanssa, koska et voi tietää mun olevan täällä. Siksipä sä olet tullut nimenomaan tänne palstalle, vaikka pidätkin sen tasoa luokattoman huonona ja keskustelijoita urpoina. Olisin vain halunnut tietää, että miksihän sitten haluat käydä täällä, mutta ilmeisesti kysymykseen on ihan turha odottaa vastausta.
No, ei se multa yöunia vie. Joista tulikin mieleen, että taidan mennä nukkumaan. Heippa,
äitiyslomalla oleva lääkäri...buahahhaaahaha!
Tämäkö juuri on sitä kahvipöytälätinää jota kääntäjä kaipaa kun sitä ei töissä ole? On sulla ankeat työolosuhteet!
Mä kaipaan just joka ikistä viestiä, joita tänne palstalle kirjoitetaan. Ilman niitä saatan tuskin hengittää. Pidätkö itse kommenttiasi ihan hirvittävän älykkäänä ja perusteltuna?
samaa voin kysyä sinulta ja kysynkin: Onko sinulla mielestäsi syytä tuntea ylemmyyttä omien kommenttejesi perusteella?
kirjoittanut yhtään semmoista kommenttia, joissa olisin halunnut osoittaa ylemmyyttä yhtään ketään kohtaan. Harmi, että susta tuntuu siltä. Jos sä kuitenkin kirjoitat mulle viestin tuollaiseen vittuilevaan sävyyn, niin kai mä nyt kuitenkin saa vastata samalla mitalla takaisin?
Mä meen nyt nukkumaan, koska tää on nyt just semmoista keskustelua, joka ei kiinnosta mua yhtään.
Minä olen ammatiltani lääkäri joten mahdan käyttää työssäni hoksottimia siinä kuin kääntäjäkin. Silti minua harvemmin viehättää vapaa-aikanakaan mikään turhanpäiväinen kahvipöytälätinä. Mitä virkistävää on keskustella tyhjänpäiväisyyksistä ihan urpojen kanssa? Tarvitseeko joku huonoa keskustelua tunteakseen itsensä keskustelukumppania fiksummaksi vai mikä laaduttomassa keskustelussa viehättää?
En juuri avaa semmoisia ketjuja, joissa ei ole mitään mulle - lätkä, rasistiset avaukset, selkeät provot ja lietsonta ei kiinnosta. Ehkä itse et kaipaa turhanpäiväistä kahvipöytälätinää (siksi, koska sulla on kenties sitä töissä?), hyvä, minä kaipaan. Mulla on tasan 0 työkaveria. Säkin kuitenkin nyt keskustelet tässä ketjussa, vaikka sua ei kiinnosta keskustella tyhjänpäiväisyyksistä urpojen kanssa. Miksi?
...sinä sitten olevasi urpo?
mitä virkistävää on keskustella tyhjänpäiväisyyksiä urpojen kanssa, niin oletan, että SULLA on semmoinen kokemus, että täällä palstalla on urpoja. Minähän en ole käsittääkseni kirjoittanut yhtään mitään siitä, millaisiksi koen palstan kirjoittelijat. Jos sä korostat kaipaavasi keskusteluihin fiksuutta ja asiallisuutta, niin älä esitä tuommoisia kysymyksiä, vaan vastaa kysymykseen: mitä itse teet täällä, jos kerran palstan huono taso ärsyttää sua? Ja jos tuohon nyt kerran pitää vastata, niin en tietenkään koe. Aika harva ihminen pitää itseään urpona. Mutta mä en ole kuitenkaan tämän palstan ainoa keskustelija.
Minähän keskustelen täällä nyt SINUN kanssasi. Ihmettelen todella mitä tarkoitat jos annat ymmärtää että minun pitäisi hakeutua täältä nyt pikapikaa muualle missä olisi tasokkaampaa seuraa! Oikeutettu kysymys on, pidätkö itseäsi urpona? Ei tässä sen kummempaa.
Tää alkaa nyt ajautua just semmoiseksi keskusteluksi, joka ei mua voisi vähempää kiinnostaa, nimittäin saivarteluksi. Sä et ole tullut tänne palstalle keskustelemaan varta vasten mun kanssa, koska et voi tietää mun olevan täällä. Siksipä sä olet tullut nimenomaan tänne palstalle, vaikka pidätkin sen tasoa luokattoman huonona ja keskustelijoita urpoina. Olisin vain halunnut tietää, että miksihän sitten haluat käydä täällä, mutta ilmeisesti kysymykseen on ihan turha odottaa vastausta. No, ei se multa yöunia vie. Joista tulikin mieleen, että taidan mennä nukkumaan. Heippa,
Kävin katsomassa kommentteja mitä ihmiset tykkäsivät kultajuhlista.
Ei mun tarvii tietää etukäteen että sinä tai joku on täällä, ehtiihän sen huomata sittenkin kun JO ON TÄÄLLÄ.
jos kuvittelet noin helposti, vähän painostaen, painavasi ajattelutapasi muiden keskustelijoiden mieliin ja meidän muiden omaksuvan sanastosi.
Tai sitten et vain ymmärtänyt sinulle vastanneen keskustelijan selkeääkin selkeämpää perustelua.
Valitettavasti tuo nimittely, urpottelu ynnä muu, on se tavaramerkkisi josta sinut tunnistaa helposti av:n ulkopuolisistakin teksteistä. Ei auta vaikka kuinka yrittäisit uskotella olevasi nainen.
Minähän keskustelen täällä nyt SINUN kanssasi. Ihmettelen todella mitä tarkoitat jos annat ymmärtää että minun pitäisi hakeutua täältä nyt pikapikaa muualle missä olisi tasokkaampaa seuraa!
Oikeutettu kysymys on, pidätkö itseäsi urpona? Ei tässä sen kummempaa.
äitiyslomalla oleva lääkäri...buahahhaaahaha!
Tämäkö juuri on sitä kahvipöytälätinää jota kääntäjä kaipaa kun sitä ei töissä ole? On sulla ankeat työolosuhteet!
Mä kaipaan just joka ikistä viestiä, joita tänne palstalle kirjoitetaan. Ilman niitä saatan tuskin hengittää. Pidätkö itse kommenttiasi ihan hirvittävän älykkäänä ja perusteltuna?
samaa voin kysyä sinulta ja kysynkin: Onko sinulla mielestäsi syytä tuntea ylemmyyttä omien kommenttejesi perusteella?
kirjoittanut yhtään semmoista kommenttia, joissa olisin halunnut osoittaa ylemmyyttä yhtään ketään kohtaan. Harmi, että susta tuntuu siltä. Jos sä kuitenkin kirjoitat mulle viestin tuollaiseen vittuilevaan sävyyn, niin kai mä nyt kuitenkin saa vastata samalla mitalla takaisin? Mä meen nyt nukkumaan, koska tää on nyt just semmoista keskustelua, joka ei kiinnosta mua yhtään.
Jos kirjoittaa "kaipaavansa jokaista viestiä mikä tänne kirjoitetaan ja tuskin voivansa hengittää ilman niitä" niin mahtaa tuo olla ylemmyydentuntoisesti sanottu? Tarkoittaa siis sitä että melkoista paskaa tänne kirjoitetaan, että ihan hyvin tulisit ilmankin toimeen. Ajattelit nyt vain ihan rautalangasta vääntää tolloille että heidän juttujaan ei juuri kaivata.
Mistä sinä tai kukaan tietää kuka minkäkin kommentin kirjoittaa ja kenelle (jos ei lainaa) kun ei täällä ole mitään identifiointinumeroa tai muutakaan keinoa tunnistaa kuka on kuka?
jos kuvittelet noin helposti, vähän painostaen, painavasi ajattelutapasi muiden keskustelijoiden mieliin ja meidän muiden omaksuvan sanastosi. Tai sitten et vain ymmärtänyt sinulle vastanneen keskustelijan selkeääkin selkeämpää perustelua. Valitettavasti tuo nimittely, urpottelu ynnä muu, on se tavaramerkkisi josta sinut tunnistaa helposti av:n ulkopuolisistakin teksteistä. Ei auta vaikka kuinka yrittäisit uskotella olevasi nainen.
Minähän keskustelen täällä nyt SINUN kanssasi. Ihmettelen todella mitä tarkoitat jos annat ymmärtää että minun pitäisi hakeutua täältä nyt pikapikaa muualle missä olisi tasokkaampaa seuraa! Oikeutettu kysymys on, pidätkö itseäsi urpona? Ei tässä sen kummempaa.
Tuskinpa minun viestejäni tunnistat täältä tai muualtakaan kun et edes sukupuoltani saa selville vaikka sen sanon :D
Turha silloin yrittää uskotella että vähäisemmät ominaisuudet teksteistäni ilmenisivät pomminvarmasti ja minut joukosta erottaisivat. Et sä mitään tunnista, et kertakaikkiaan yhtään mitään.
Suomalaisuuden päivänä hävisi mamusönkötyksineen kun persut ei päässeetkään hallitukseen. Menikö viikko työmatkalla?
Kyllä Persut olisivat PÄÄSSEET hallitukseen ja pääsisivät vieläkin! SDP oikein riemusta kiljahtelisi jos PerSutkin tulisivat hallitukseen, pois jäänti oli demareille kova paikka!
ASENTEESI on läpitunkeva etkä osaa sitä peittää kirjaimin ja tunkkaisin hymiöin. Tapa, jolla kohtelet muita ihmisiä, esimerkiksi toimittajia, on sama millä murjot kanssasi keskustelevia täällä av:lla.
Kyllä, todellakin voi tunnistaa ihmisen täältä.