Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä palstapersu oli viikon?

Vierailija
16.05.2011 |

Suomalaisuuden päivänä hävisi mamusönkötyksineen kun persut ei päässeetkään hallitukseen. Menikö viikko työmatkalla?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siellä ei vaan yksinkertaisesti jauheta paskaa eikä valehdella. Siellä on jonkinsortin kunnia-asia että kirjoitus ei ole mitään sontaa. Täällä taas kirjoitukset ovat usein sontaa.

Kirjoittaa ajankohtaisista aiheista nimimerkillä. Mikä on tän palstan funktio? Nollata aivot nimettömänä. Musta hassua, että sä vertaat kahta niin erilaista palstaa keskenään. Apples and oranges.

...voit olla oikeassa. Onko naisille olemassakaan mitään älykästä keskustelupalstaa?

tarvitse mies olla? Keskustele siellä, jos kiinnostaa. Mua kiinnostaa keskustella täällä, kun täällä käy porukkaa laidasta laitaan. Mulla on aika hyvä paska- ja provosuodatin.

Siellähän mä juuri keskustelenkin kun täällä nimenomaan ei voi keskustella! Mun koirienkin kanssa voi ennemmin keskustella, äärimmäisen harvoin täällä. Vastapuoli on tasotonta täällä.

niin ei varmaan kannata tulla ollenkaan.

Sähän tuossa viestissä haikailit älykästä keskustelupalstaa naisille, mä vastasin vain siihen.

Vierailija
22/50 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siellä ei vaan yksinkertaisesti jauheta paskaa eikä valehdella. Siellä on jonkinsortin kunnia-asia että kirjoitus ei ole mitään sontaa. Täällä taas kirjoitukset ovat usein sontaa.

Kirjoittaa ajankohtaisista aiheista nimimerkillä. Mikä on tän palstan funktio? Nollata aivot nimettömänä. Musta hassua, että sä vertaat kahta niin erilaista palstaa keskenään. Apples and oranges.

...voit olla oikeassa. Onko naisille olemassakaan mitään älykästä keskustelupalstaa?

tarvitse mies olla? Keskustele siellä, jos kiinnostaa. Mua kiinnostaa keskustella täällä, kun täällä käy porukkaa laidasta laitaan. Mulla on aika hyvä paska- ja provosuodatin.

Siellähän mä juuri keskustelenkin kun täällä nimenomaan ei voi keskustella! Mun koirienkin kanssa voi ennemmin keskustella, äärimmäisen harvoin täällä. Vastapuoli on tasotonta täällä.

niin ei varmaan kannata tulla ollenkaan. Sähän tuossa viestissä haikailit älykästä keskustelupalstaa naisille, mä vastasin vain siihen.

Ilmeisesti se Hommaforum on ainoa naisille(kin) tarkoitettu älykäs keskustelupalsta. Ja se että se on sellainen johtunee suurelta osalta toimivasta moderoinnista.

On mulla tuossa Homma parhaillaankin toisella sivulla auki :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että palstapersu suoltaa niitä loputtomia julistuksiian ja linkkejään ja änisee, kun muut eivät tee samaa. Haloo, täällä on suurin osa ihmisistä kirjoittelemassa yksikätisenä imetyksen lomassa tai illalla lasten mentyä nukkumaan. Vaan kysypä jotain vaikka vaippaihottumasta, niin jo löytyy asiatietoa ja paljon.

Mutta palstapersulle on myös tyypillistä dissata tämä osaaminen mitä tältä palstalta löytyy. Paskanjauhantaa ja naisten länkätystä...

Vierailija
24/50 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei varmaan kannata tulla ollenkaan. Sähän tuossa viestissä haikailit älykästä keskustelupalstaa naisille, mä vastasin vain siihen.

Ilmeisesti se Hommaforum on ainoa naisille(kin) tarkoitettu älykäs keskustelupalsta. Ja se että se on sellainen johtunee suurelta osalta toimivasta moderoinnista.

On mulla tuossa Homma parhaillaankin toisella sivulla auki :)

että monet semmoiset keskustelupalstat, jotka on keskittyneet johonkin aiheeseen ja joilla on moderointia, ovat tasoltaan "parempia" kuin anonyymit villit palstat. Loogistahan se on, ja sen huomaa, kun käy useilla palstoilla.

Mä teen kuitenkin työkseni hoksottimia rasittavaa työtä (kääntäminen), joten haluan jotain kahvipöytäkeskustelua vastaavaa lätinää elämääni, mulla kun ei ole edes työkavereita. Se tarve täyttyy loistavasti täällä, varsinkin kun palsta on vielä tosi aktiivinen.

Mä pidän vähän hassuna sitä, että arvotetaan jotakin keskustelupalstaa jonkin aivan erilaisen palstan mittapuulla. Ja tosiaan, kukaanhan ei pakota käymään tai keskustelemaan yhtään millään palstalla, ei edes tarvitse lukea, jos taso on huono.

En mäkään haaskaa aikaani jonkun Homman lukemiseen, ei siellä ole mitään sellaista, joka mua kiinnostais.

Vierailija
25/50 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ammatiltani lääkäri joten mahdan käyttää työssäni hoksottimia siinä kuin kääntäjäkin. Silti minua harvemmin viehättää vapaa-aikanakaan mikään turhanpäiväinen kahvipöytälätinä. Mitä virkistävää on keskustella tyhjänpäiväisyyksistä ihan urpojen kanssa? Tarvitseeko joku huonoa keskustelua tunteakseen itsensä keskustelukumppania fiksummaksi vai mikä laaduttomassa keskustelussa viehättää?

Vierailija
26/50 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ammatiltani lääkäri joten mahdan käyttää työssäni hoksottimia siinä kuin kääntäjäkin. Silti minua harvemmin viehättää vapaa-aikanakaan mikään turhanpäiväinen kahvipöytälätinä. Mitä virkistävää on keskustella tyhjänpäiväisyyksistä ihan urpojen kanssa? Tarvitseeko joku huonoa keskustelua tunteakseen itsensä keskustelukumppania fiksummaksi vai mikä laaduttomassa keskustelussa viehättää?

Ja ehkä sun kannattaisi jo vetää se ainoa oikea johtopäätös: tämä on väärä palsta sinulle.

Vierailija
27/50 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri avaa semmoisia ketjuja, joissa ei ole mitään mulle - lätkä, rasistiset avaukset, selkeät provot ja lietsonta ei kiinnosta.

Ehkä itse et kaipaa turhanpäiväistä kahvipöytälätinää (siksi, koska sulla on kenties sitä töissä?), hyvä, minä kaipaan. Mulla on tasan 0 työkaveria.

Säkin kuitenkin nyt keskustelet tässä ketjussa, vaikka sua ei kiinnosta keskustella tyhjänpäiväisyyksistä urpojen kanssa. Miksi?

Vierailija
28/50 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri avaa semmoisia ketjuja, joissa ei ole mitään mulle - lätkä, rasistiset avaukset, selkeät provot ja lietsonta ei kiinnosta.

Ehkä itse et kaipaa turhanpäiväistä kahvipöytälätinää (siksi, koska sulla on kenties sitä töissä?), hyvä, minä kaipaan. Mulla on tasan 0 työkaveria.

Säkin kuitenkin nyt keskustelet tässä ketjussa, vaikka sua ei kiinnosta keskustella tyhjänpäiväisyyksistä urpojen kanssa. Miksi?

Mä en sanonut, että mun työ on vaativaa, sanoin, että se vaatii hoksottimia. Kaksi eri asiaa. On mukavaa lepuuttaa aivonystyröitä keskustelemalla vaikka pesuaineista tai ruuanlaitosta.

Vierailija
29/50 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonka viesteissä vilisee kovasti miehistä jargonia, kirosanoja ja naissukupuolen mollaamista. Olen ihan samaa mieltä, että av:n taso on tositoositoooosi huono.

Ehdotan, että ihan käsikynkässä kuin siskokset konsanaan mennään yhdessä takaisin sinne Hommafoorumille ja jäteään tämä "paska", "sonta" ja "vihervammaiset" taaksemme. Meillähän tohtoreina on äo niin korkea, ettemme täällä enää enempää tuhlaa aikaamme. Eiks joo?

Vierailija
30/50 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein naurettavinta on että palstapersu suoltaa niitä loputtomia julistuksiian ja linkkejään ja änisee, kun muut eivät tee samaa. Haloo, täällä on suurin osa ihmisistä kirjoittelemassa yksikätisenä imetyksen lomassa tai illalla lasten mentyä nukkumaan. Vaan kysypä jotain vaikka vaippaihottumasta, niin jo löytyy asiatietoa ja paljon.

Mutta palstapersulle on myös tyypillistä dissata tämä osaaminen mitä tältä palstalta löytyy. Paskanjauhantaa ja naisten länkätystä...

Kuvitelkaapa, millainen hän on lääkärinä: pitää potilaita itseään huonompina, puhuu potilaan takana olevalle ovenkahvalle sen sijaan että puhuisi potilaalle ja diagnoositkin ovat hieman niin ja näin.

Vierailija
31/50 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein naurettavinta on että palstapersu suoltaa niitä loputtomia julistuksiian ja linkkejään ja änisee, kun muut eivät tee samaa. Haloo, täällä on suurin osa ihmisistä kirjoittelemassa yksikätisenä imetyksen lomassa tai illalla lasten mentyä nukkumaan. Vaan kysypä jotain vaikka vaippaihottumasta, niin jo löytyy asiatietoa ja paljon.

Läyhääjä kehui jossain olevansa äitiyslomalla oleva lääkäri Mutta palstapersulle on myös tyypillistä dissata tämä osaaminen mitä tältä palstalta löytyy. Paskanjauhantaa ja naisten länkätystä...

Kuvitelkaapa, millainen hän on lääkärinä: pitää potilaita itseään huonompina, puhuu potilaan takana olevalle ovenkahvalle sen sijaan että puhuisi potilaalle ja diagnoositkin ovat hieman niin ja näin.

tämänkin ketjun halla-aholainen nainen keksivät olevansa lääkäreitä, koska ajattelevat kyseisen ammatin herättävän eniten herran pelkoa taviksissa...

Vierailija
32/50 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiyslomalla oleva lääkäri...buahahhaaahaha!

Vierailija
33/50 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri avaa semmoisia ketjuja, joissa ei ole mitään mulle - lätkä, rasistiset avaukset, selkeät provot ja lietsonta ei kiinnosta. Ehkä itse et kaipaa turhanpäiväistä kahvipöytälätinää (siksi, koska sulla on kenties sitä töissä?), hyvä, minä kaipaan. Mulla on tasan 0 työkaveria. Säkin kuitenkin nyt keskustelet tässä ketjussa, vaikka sua ei kiinnosta keskustella tyhjänpäiväisyyksistä urpojen kanssa. Miksi?

...sinä sitten olevasi urpo?

Vierailija
34/50 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkö juuri on sitä kahvipöytälätinää jota kääntäjä kaipaa kun sitä ei töissä ole?

On sulla ankeat työolosuhteet!

Vierailija
35/50 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein naurettavinta on että palstapersu suoltaa niitä loputtomia julistuksiian ja linkkejään ja änisee, kun muut eivät tee samaa. Haloo, täällä on suurin osa ihmisistä kirjoittelemassa yksikätisenä imetyksen lomassa tai illalla lasten mentyä nukkumaan. Vaan kysypä jotain vaikka vaippaihottumasta, niin jo löytyy asiatietoa ja paljon. Läyhääjä kehui jossain olevansa äitiyslomalla oleva lääkäri Mutta palstapersulle on myös tyypillistä dissata tämä osaaminen mitä tältä palstalta löytyy. Paskanjauhantaa ja naisten länkätystä...

tämänkin ketjun halla-aholainen nainen keksivät olevansa lääkäreitä, koska ajattelevat kyseisen ammatin herättävän eniten herran pelkoa taviksissa...

...että tälläiset kommentit ovat alemmuudentuntoisten ihmisten kommentteja!

Toisaalta ollaan olevinaan sitä mieltä että lääkärit on tavallisia ihmisiä mutta asenteet ja reaktiot kertovat ihan muuta! Lähinnä näistä ilmenee alemmuuskompleksien ohella sumea auktoriteettiviha!

Vierailija
36/50 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri avaa semmoisia ketjuja, joissa ei ole mitään mulle - lätkä, rasistiset avaukset, selkeät provot ja lietsonta ei kiinnosta. Ehkä itse et kaipaa turhanpäiväistä kahvipöytälätinää (siksi, koska sulla on kenties sitä töissä?), hyvä, minä kaipaan. Mulla on tasan 0 työkaveria. Säkin kuitenkin nyt keskustelet tässä ketjussa, vaikka sua ei kiinnosta keskustella tyhjänpäiväisyyksistä urpojen kanssa. Miksi?

mitä virkistävää on keskustella tyhjänpäiväisyyksiä urpojen kanssa, niin oletan, että SULLA on semmoinen kokemus, että täällä palstalla on urpoja. Minähän en ole käsittääkseni kirjoittanut yhtään mitään siitä, millaisiksi koen palstan kirjoittelijat.

Jos sä korostat kaipaavasi keskusteluihin fiksuutta ja asiallisuutta, niin älä esitä tuommoisia kysymyksiä, vaan vastaa kysymykseen: mitä itse teet täällä, jos kerran palstan huono taso ärsyttää sua?

Ja jos tuohon nyt kerran pitää vastata, niin en tietenkään koe. Aika harva ihminen pitää itseään urpona. Mutta mä en ole kuitenkaan tämän palstan ainoa keskustelija.

Vierailija
37/50 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkö juuri on sitä kahvipöytälätinää jota kääntäjä kaipaa kun sitä ei töissä ole?

On sulla ankeat työolosuhteet!

Mä kaipaan just joka ikistä viestiä, joita tänne palstalle kirjoitetaan. Ilman niitä saatan tuskin hengittää.

Pidätkö itse kommenttiasi ihan hirvittävän älykkäänä ja perusteltuna?

Vierailija
38/50 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein naurettavinta on että palstapersu suoltaa niitä loputtomia julistuksiian ja linkkejään ja änisee, kun muut eivät tee samaa. Haloo, täällä on suurin osa ihmisistä kirjoittelemassa yksikätisenä imetyksen lomassa tai illalla lasten mentyä nukkumaan. Vaan kysypä jotain vaikka vaippaihottumasta, niin jo löytyy asiatietoa ja paljon. Läyhääjä kehui jossain olevansa äitiyslomalla oleva lääkäri Mutta palstapersulle on myös tyypillistä dissata tämä osaaminen mitä tältä palstalta löytyy. Paskanjauhantaa ja naisten länkätystä...

...että tälläiset kommentit ovat alemmuudentuntoisten ihmisten kommentteja!

Toisaalta ollaan olevinaan sitä mieltä että lääkärit on tavallisia ihmisiä mutta asenteet ja reaktiot kertovat ihan muuta! Lähinnä näistä ilmenee alemmuuskompleksien ohella sumea auktoriteettiviha!

että tämä on anonyymi keskustelupalsta, jolla on aivan äärimmäisen helppo sanoa olevansa sitä tai tätä. Kokeile vaikka.

Vierailija
39/50 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä virkistävää on keskustella tyhjänpäiväisyyksiä urpojen kanssa, niin oletan, että SULLA on semmoinen kokemus, että täällä palstalla on urpoja. Minähän en ole käsittääkseni kirjoittanut yhtään mitään siitä, millaisiksi koen palstan kirjoittelijat. Jos sä korostat kaipaavasi keskusteluihin fiksuutta ja asiallisuutta, niin älä esitä tuommoisia kysymyksiä, vaan vastaa kysymykseen: mitä itse teet täällä, jos kerran palstan huono taso ärsyttää sua? Ja jos tuohon nyt kerran pitää vastata, niin en tietenkään koe. Aika harva ihminen pitää itseään urpona. Mutta mä en ole kuitenkaan tämän palstan ainoa keskustelija.

Minähän keskustelen täällä nyt SINUN kanssasi. Ihmettelen todella mitä tarkoitat jos annat ymmärtää että minun pitäisi hakeutua täältä nyt pikapikaa muualle missä olisi tasokkaampaa seuraa!

Oikeutettu kysymys on, pidätkö itseäsi urpona? Ei tässä sen kummempaa.

Vierailija
40/50 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että tälläiset kommentit ovat alemmuudentuntoisten ihmisten kommentteja! Toisaalta ollaan olevinaan sitä mieltä että lääkärit on tavallisia ihmisiä mutta asenteet ja reaktiot kertovat ihan muuta! Lähinnä näistä ilmenee alemmuuskompleksien ohella sumea auktoriteettiviha!

että tämä on anonyymi keskustelupalsta, jolla on aivan äärimmäisen helppo sanoa olevansa sitä tai tätä. Kokeile vaikka.

...se ei todista että valehtelisin ammatistani.