Siis ihan järkyttävää! onko noi kännissä? todella häpeällistä!!
Kommentit (10)
Entäs ap sun isäntäsi?! Heilunut kännissä joka jessuksen ilta kotisohvalla?! Vaikka ei ole ensimmäistäkään peliä ollut pelaamassa? Todella häpeällistä!!
Aviomieheni puolestaan on raitis. Ei juo, ei tupakoi eikä käytä nuuskaa.
ap
ja iltasanomien sivuilta. Ei kai sitä telkassa edes näytetä...?
miesten vaimokkeet tänne paheksumaan! Ette sitten voi pysyä pois kuvien ja netin ääreltä?
http://areena.yle.fi/player/index.php?stream=2594&language=fi
mutta ne joita on haastateltu ovat olleet ihan hyvässä kondiksessa. onneksi.
mutta ne joita on haastateltu ovat olleet ihan hyvässä kondiksessa. onneksi.
haastateltiin livenä ja ainakin nämä herrat ihan kondiksessa .
Miksi tuolla on ihmisiä kun sinne ei pitänyt päästä edes lähelle
Entäs ap sun isäntäsi?! Heilunut kännissä joka jessuksen ilta kotisohvalla?! Vaikka ei ole ensimmäistäkään peliä ollut pelaamassa? Todella häpeällistä!!