Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis ihan järkyttävää! onko noi kännissä? todella häpeällistä!!

Vierailija
16.05.2011 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs ap sun isäntäsi?! Heilunut kännissä joka jessuksen ilta kotisohvalla?! Vaikka ei ole ensimmäistäkään peliä ollut pelaamassa? Todella häpeällistä!!

Vierailija
2/10 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs ap sun isäntäsi?! Heilunut kännissä joka jessuksen ilta kotisohvalla?! Vaikka ei ole ensimmäistäkään peliä ollut pelaamassa? Todella häpeällistä!!

Aviomieheni puolestaan on raitis. Ei juo, ei tupakoi eikä käytä nuuskaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nähdä livekuvaa..

Vierailija
4/10 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja iltasanomien sivuilta. Ei kai sitä telkassa edes näytetä...?

Vierailija
5/10 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten vaimokkeet tänne paheksumaan! Ette sitten voi pysyä pois kuvien ja netin ääreltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://areena.yle.fi/player/index.php?stream=2594&language=fi



mutta ne joita on haastateltu ovat olleet ihan hyvässä kondiksessa. onneksi.

Vierailija
8/10 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset


mutta ne joita on haastateltu ovat olleet ihan hyvässä kondiksessa. onneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haastateltiin livenä ja ainakin nämä herrat ihan kondiksessa .

Vierailija
10/10 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuolla on ihmisiä kun sinne ei pitänyt päästä edes lähelle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan