Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eri huoneisiin nukkumaan?

Vierailija
09.05.2011 |

Olen kärsinyt unettomuudesta jo noin puoli vuotta ja aikaisemminkin muutamia kuukausia. Eilen illalla mies suututti tai paremminkin masensi mut ja tiesin, etten saa nukuttua hänen vieressään kun on paha mieli. Tein sitten pedin vierassänkyyn ja nukuin pitkästä aikaa paremmin (vaikka oli paha mieli). Yöllä kun hätkähdin hereille, niin uni tuli melkein heti taas kun yhdessä nukkuessa valvon sitten yleensä aamuun asti jos olen herännyt klo 03-05.

Nyt on sitten paha mieli siitä, että pitääkö meidän ruveta nukkumaan erillään kun ollaan vuosia tykätty tosi paljon nukkua ihan lähekkäin. En edes uskalla ehdottaa miehelle, varsinkin kun itseänikin nyt jo itkettää koko ajatus, mutta silti haluaisin nukkua enemmän!

Unettomuuteni syytä on yritetty selvittää, mutta työterveyslääkäri ei ole löytänyt mitään syytä. Välillä se on nukahtamisvaikeutta, mutta useammin aamuyön herkkäunisuutta. Kaikki keinot on kokeiltu ja nukahtamislääkkeillä nukun kyllä, mutta jään niihin hyvin herkästi koukkuun ja olenkin käyttänyt niitä vain hätätilanteessa, eli jos seuraavana päivänä pitää pysyä vaikka auton ratissa hereillä.

Töissä menee huonosti kun olen koko ajan väsynyt. Suuri harmi asiassa on myös se, että vaikka pystyn harrastamaan seksiä väsyneenäkin, niin orgasmia en saa jos on muutaman yön univelat. Joten läheisyys on nyt jo väsymyksen takia vähentynyt. Miten sitten käy jos muutan toiseen huoneeseen nukkumaan? Surettaa koko asia, miksen vaan osaa nukkua???

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla